Πάντως σε αυτή την κατηγορία, αν εξαιρέσουμε τον "πουλμουρ" τομέα, δεν βλέπω τον λόγο να προτιμήσει κάποιος κάτι άλλο εκτός απο το iq
Πάντως σε αυτή την κατηγορία, αν εξαιρέσουμε τον "πουλμουρ" τομέα, δεν βλέπω τον λόγο να προτιμήσει κάποιος κάτι άλλο εκτός απο το iq
το iq ειναι μεγαλυτερο απο το σμαρτ. μισο μετρο απο το 450 και 30 εκατοστα απο το 451.
αυτο ειναι ενας σοβαρος λογος ωστε να μην προτιμηθει εναντι του σμαρτ, ειδικα εφοσον προκειται για δευτερο αυτοκινητο.
το κοινο που αγορασει τα αυτοκινητα αυτα, τα αγοραζει με κυριο γνωμονα την ευκολια στο παρκαρισμα.
και το μισο μετρο (ή οι 30 ποντοι) παιζουν αρκετο ρολο σε αυτον τον τομεα.
απλα εκει που παρκαρεις με το σμαρτ δεν παρακαρεις με το τογιοτα.
παντως το αυτοκινητο του μάρεϊ δειχνει πρωτοποριακο.
μακαρι να βγει στην αγορα.
Τρομερη ιδεα !
Κατσε να δουμε ποσο και ποτε θα κυκλοφορησει.
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Είναι οικονομικότερο, τραγικά οικονομικότερο.
Όταν εξελίσσοταν στόχος ήταν πάνω από 65>mpg.
Εδώ λέει 74mpg οπότε στόχος επετεύχθει.
Και το σημαντικότερο είναι αυτό που λέει :
as well as the manufacturing process and will lead to a significant reduction in full lifecycle CO2.
δλδ μείωση του CO2 ΚΑΘΟΛΗ τη διαδικασία παραγωγής του.
Καινοτομία δεν είναι τόσο το συγκεκριμένο όχημα αυτό καθαυτό αλλά οι καινοτομίες και η ανάπτυξη που εισάγει σε ΟΛΗ την παραγωγική διαδικασία.
Έχει πιάσει τον παλμό της εποχής και τον έστειλε (θεωρητικά) σε άλλο επίπεδο.
Να δούμε και το πόσο θα πωλείται.
Ελπίζω και νομίζω στην περιοχή των 10.000 (τα οποία για την Ελλάδα μπορεί να είναι πολλά, αλλά έτσι και αλλιώς η Ελλάδα δεν είναι τόσο μεγάλη για να καθορίσει το πόσο θα πωλείται).
Stathis (17-07-10)