Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Θέμα: Aπορια κίνησης (πισωκίνητο,τετρακίνητο κτλπ)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    378
    Thanked
    359
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα πισωκινητα ειναι επικινδυνα σε χερια ανίδεων και γι αυτο θα εκλειψουν.
    Κι εγώ είμαι της άποψης οτι επικράτησε η κίνηση εμπρός για λόγους κόστους και μόνο. Και εξηγούμαι: ρε παιδιά, πόσες φορές σας έχει φύγει ο κ@λος χωρίς να το επιδιώξετε; (Και φυσικά με τα ηλεκτρονικά στο off) Τα πισωκίνητα σήμερα (και δεν μιλάω για τα θηρία με τα 200+ άλογα) με τα τόσα ηλεκτρονικά είναι εντελώς ακίνδυνα. Και πόσοι από τους οδηγούς φτάνουν τα όρια του αυτοκινήτου τους σε μια στροφή;
    Εγω προσωπικά οδηγώ 15 χρόνια και δε μπορώ να πω με 100% σιγουριά μέχρι που μπορώ να το πιέσω σε μια στροφή για να πετάξει την ουρά...

  2. #2
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 330Ci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι εγώ είμαι της άποψης οτι επικράτησε η κίνηση εμπρός για λόγους κόστους και μόνο. Και εξηγούμαι: ρε παιδιά, πόσες φορές σας έχει φύγει ο κ@λος χωρίς να το επιδιώξετε; (Και φυσικά με τα ηλεκτρονικά στο off) Τα πισωκίνητα σήμερα (και δεν μιλάω για τα θηρία με τα 200+ άλογα) με τα τόσα ηλεκτρονικά είναι εντελώς ακίνδυνα. Και πόσοι από τους οδηγούς φτάνουν τα όρια του αυτοκινήτου τους σε μια στροφή;
    Εγω προσωπικά οδηγώ 15 χρόνια και δε μπορώ να πω με 100% σιγουριά μέχρι που μπορώ να το πιέσω σε μια στροφή για να πετάξει την ουρά...
    Προσωπικα πιστευω οτι το ασφαλες αυτοκινητο πρεπει να ειναι ευκολο χωρις κανενα ηλεκτρονικο βοηθημα.
    Απο εκει και περα σαφως και πρεπει να υπαρχουν ηλεκτρονικα βοηθηματα που να παιζουν το ρολο του συντελεστη ασφαλειας. Να δουλευουν σε περιπτωσεις αναγκης και οχι να σε βοηθουν να μετακινηθεις.
    Πιστευω οτι αν βρεθει σε ενα πισωκινητο, οδηγος χωρις "καταλληλη παιδεια"
    εαν αποπειραθει να οδηγησει γρηγορα, και πιο αργος θα ειναι απο οτι με τις 2 αλλες κατηγοριες οχηματων και περισσοτερο θα κινδυνεψει.
    Εαν εκπαιδευτει σε καταλληλο χωρο και αποκτησει εμπειρια σαφως και η πισωκινηση θα ειναι οπλο κατω απο τις καταλληλες συνθηκες.

  3. #3
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 330Ci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι εγώ είμαι της άποψης οτι επικράτησε η κίνηση εμπρός για λόγους κόστους και μόνο. Και εξηγούμαι: ρε παιδιά, πόσες φορές σας έχει φύγει ο κ@λος χωρίς να το επιδιώξετε; (Και φυσικά με τα ηλεκτρονικά στο off) Τα πισωκίνητα σήμερα (και δεν μιλάω για τα θηρία με τα 200+ άλογα) με τα τόσα ηλεκτρονικά είναι εντελώς ακίνδυνα. Και πόσοι από τους οδηγούς φτάνουν τα όρια του αυτοκινήτου τους σε μια στροφή;
    Εγω προσωπικά οδηγώ 15 χρόνια και δε μπορώ να πω με 100% σιγουριά μέχρι που μπορώ να το πιέσω σε μια στροφή για να πετάξει την ουρά...
    Με το Ε21 318ι μέχρι να πεις κύμινο, αν γλυστρούσε λίγο ο δρόμος, παρα το κιτ της bilstein που φορούσε, ειδικά μελετημένο για το 323ι.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP