Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: Lancia & παλιές καλές εποχές....

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18832
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bill987 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άρη και εσύ είχες γείτονα με Delta????????????????

    Πάντως το περιοδικό το έπαιρνα και εγώ για να αποκτήσουμε αυτό το παιδικό όνειρο!!!!
    Εννοείται ότι είμαι αυτός που την κέρδισε!!!

    Ήταν ένας Αρχιτέκτονας εξ΄ Ιταλίας που έμενε 2 στενά πιο πέρα. Είχε φτιάξει γκαράζ από ελενίτ στον κήπο και μέσα στέγαζε τον θρύλο! Σπάνια την κυκλοφορούσε. Περνούσα τότε με τον αδερφό μου και τα ποδήλατά μας και προσπαθούσαμε να κάνουμε μπανιστήρι στην Integrale! Μετά την έχασα, πρέπει να την έδωσε.

    Γενικά λατρεύω τα παλαιά αυτοκίνητα. Είχαν αγνότητα και ουσία. Όποτε πετύχω κάποιο το φωτογραφίζω. Πριν μερικά χρόνια είδα αυτό στην Κάτω Κηφισιά, πίσω από το ξενοδοχείο Pines:









    Δε γνωρίζω αν είναι γνήσια 2.7 RS ή αν έγινε μετατροπή εκ των υστέρων, το μοτέρ όμως ήταν το 2.7 με την κόκκινη κυλινδροκεφαλή (φαίνεται αμυδρά στην τελευταία φωτογραφία). Μια τέτοια ducktail θα την προτιμούσα κι από Carrera GT:




  2. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    PANOS-E60 (24-06-10), z3 2.2 (25-06-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Exclamation

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ήταν ένας Αρχιτέκτονας εξ΄ Ιταλίας που έμενε 2 στενά πιο πέρα. Είχε φτιάξει γκαράζ από ελενίτ στον κήπο και μέσα στέγαζε τον θρύλο! Σπάνια την κυκλοφορούσε. Περνούσα τότε με τον αδερφό μου και τα ποδήλατά μας και προσπαθούσαμε να κάνουμε μπανιστήρι στην Integrale! Μετά την έχασα, πρέπει να την έδωσε.

    Γενικά λατρεύω τα παλαιά αυτοκίνητα. Είχαν αγνότητα και ουσία. Όποτε πετύχω κάποιο το φωτογραφίζω. Πριν μερικά χρόνια είδα αυτό στην Κάτω Κηφισιά, πίσω από το ξενοδοχείο Pines:









    Δε γνωρίζω αν είναι γνήσια 2.7 RS ή αν έγινε μετατροπή εκ των υστέρων, το μοτέρ όμως ήταν το 2.7 με την κόκκινη κυλινδροκεφαλή (φαίνεται αμυδρά στην τελευταία φωτογραφία). Μια τέτοια ducktail θα την προτιμούσα κι από Carrera GT:




    Kαθοτι τρελλος με τα 911 αλλα γενικοτερα αρρωστος με τα αεροψυκτα μοτερ (γι' αυτο και εχω ακουμπησει ενα μεγαλο χρηματικο ποσο για το σκαθαρι μου) το κιτρινο της φωτογραφιας ανηκε στον Κο Εδιπιδη και το οδηγουσαν οι γιοι του Γιαννης & Θοδωρης πρωταθλητες καρτ Ελλαδος αλλα και ιστορικων μεχρι προσφατα που πουληθηκε. Μεγαλος συλλεκτης για τα ελληνικα δεδομενα. Το αμαξι ειναι ΓΝΗΣΙΟ 911 carrera RS ductail του 1973. Ειναι το αμαξι που ξεχωρισε τα Porsche απο τα Ιταλικα και Αμερικανικα σκουπιδια στους αγωνες εποχης. Προσφατα μια αντιστοιχη ρεπλικα RS καροτσι αλλα μοτερ σασμαν γνησια RS (Κο Πετροπουλος) εκανε το 1ο χρονο σε επιπεδο γενικης σε Ε.Δ και 6η θεση γενικης αναμεσα σε kit car, evo, subaru, κλπ στο 30ο Ραλλυ Φθιωτιδος.

  4. The Following User Says Thank You to TSAF For This Useful Post:

    S8N (26-06-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    . Ειναι το αμαξι που ξεχωρισε τα Porsche απο τα Ιταλικα και Αμερικανικα σκουπιδια στους αγωνες εποχης. .
    Αυτα τα αυτοκινητα μπορουν... να χαρακτηριστουν σκουπιδια?
    Attached Images Attached Images

  6. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτα τα αυτοκινητα μπορουν... να χαρακτηριστουν σκουπιδια?
    kalimera, egw milisa se epipedo agwnwn mono.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP