S8N (22-06-10)
Να και οι φωτό από τη κούκλα.
Ενα ακόμα εύγε, γιά τον ιδιοκτήτη της αυτή τη φορά !![]()
Ήταν ένας Αρχιτέκτονας εξ΄ Ιταλίας που έμενε 2 στενά πιο πέρα. Είχε φτιάξει γκαράζ από ελενίτ στον κήπο και μέσα στέγαζε τον θρύλο! Σπάνια την κυκλοφορούσε. Περνούσα τότε με τον αδερφό μου και τα ποδήλατά μας και προσπαθούσαμε να κάνουμε μπανιστήρι στην Integrale! Μετά την έχασα, πρέπει να την έδωσε.
Γενικά λατρεύω τα παλαιά αυτοκίνητα. Είχαν αγνότητα και ουσία. Όποτε πετύχω κάποιο το φωτογραφίζω. Πριν μερικά χρόνια είδα αυτό στην Κάτω Κηφισιά, πίσω από το ξενοδοχείο Pines:
Δε γνωρίζω αν είναι γνήσια 2.7 RS ή αν έγινε μετατροπή εκ των υστέρων, το μοτέρ όμως ήταν το 2.7 με την κόκκινη κυλινδροκεφαλή (φαίνεται αμυδρά στην τελευταία φωτογραφία). Μια τέτοια ducktail θα την προτιμούσα κι από Carrera GT:
![]()
Kαθοτι τρελλος με τα 911 αλλα γενικοτερα αρρωστος με τα αεροψυκτα μοτερ (γι' αυτο και εχω ακουμπησει ενα μεγαλο χρηματικο ποσο για το σκαθαρι μου) το κιτρινο της φωτογραφιας ανηκε στον Κο Εδιπιδη και το οδηγουσαν οι γιοι του Γιαννης & Θοδωρης πρωταθλητες καρτ Ελλαδος αλλα και ιστορικων μεχρι προσφατα που πουληθηκε. Μεγαλος συλλεκτης για τα ελληνικα δεδομενα. Το αμαξι ειναι ΓΝΗΣΙΟ 911 carrera RS ductail του 1973. Ειναι το αμαξι που ξεχωρισε τα Porsche απο τα Ιταλικα και Αμερικανικα σκουπιδια στους αγωνες εποχης. Προσφατα μια αντιστοιχη ρεπλικα RS καροτσι αλλα μοτερ σασμαν γνησια RS (Κο Πετροπουλος) εκανε το 1ο χρονο σε επιπεδο γενικης σε Ε.Δ και 6η θεση γενικης αναμεσα σε kit car, evo, subaru, κλπ στο 30ο Ραλλυ Φθιωτιδος.
S8N (26-06-10)