τι να πω ρε παιδια.....μαλλον εχω πεσει πανω σε καλι ρεπλικα(600Ε)......2 χρονια τις εχω και ουτε στραβωσαν ουτε τιποτα.....και απο αντιβαρα στην ζυγοσταθμιση πηραν λιγοτερα απο τις oz ultraleggera(1100Ε) που ειχα στο προηγουμενο αυτοκινητο μου.
γνησια μονο μια απο τις 4 oz bbs hamman snitzer.
Και οτιδηποτε αλλο εχει στα 2500e χωρις λαστοιχο.
Εγω εβαλα καποτε σε 1600αρι(16v) E46 γνησια snitzer 18αρα.
Το αυτοκινητο ηταν που ηταν αργο... και γονατισε στη κυριολεξια. Βεβαια το γονατισμα δε το παραδεχομουν απο εγωισμο και μονο, οπως και αρκετοι αλλοι παθοντες.
Κατι που δεν ανεφεραν οι προηγουμενοι: ειναι και η καταναλωση.Θα ανεβει αισθητα με τη 18, με δεδομενο οτι το οπισθιο πελμα θα γινει 225 εως 255.
Γνωμη μου ειναι να μη δωσεις φραγκο. Αν ομως νοιωθεις εντονο κνισμο στις τσεπες και δε μπορεις να αποφυγεις τα εξοδα βαλε καινουργια ρεπλικα 17αρα.
Ειτε ρεπλικα ειτε γνησια στραβωνουν ολες οταν ερθει η κακια στιγμη.
ghost-rider (20-06-10)
GiannisRob (26-06-10)
Δεν ξερω σε ποια χωρα μπορει να φτιαχνεται η καθε ζαντα. Ξερω ομως οτι καποιες εταιρειες που φτιαχνουν ρεπλικες ανακοινωνουν το κραμα κατασκευης. Και τις περισσοτερες φορες ειναι ιδιο με του εργοστασιου. Την καλη του εργοστασιου, γιατι πολλες ζαντες μαμα ειναι απο κατωτερα λιγοτερο σκληρα κραματα.
Οι ρεπλικες Ιταλιας, αν μπορειτε με καποιο τροπο να εξασφαλισετε οτι η ζαντα που θα παρετε ειναι Ιταλικη, εχει σιγουρα την ιδια η και μεγαλυτερη αντοχη απο τη γνησια. Εκτος αν μιλαμε για γνησια schnitzer η κατι τετοιο. Αυτες ειναι ΟΖ.
GiannisRob (26-06-10)