Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: LCI led πίσω φανάρια σε pre-LCI E60

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να λειτουργήσουν τα led πίσω φώτα του Ε60 LCI (2007+) σε Ε60 του 2003-2007 υπάρχουν αρκετές λύσεις, ανάλογα με την εμφάνιση/λειτουργίες που θέλουμε να έχουν. Από την αρχή να ξεκαθαρίσουμε πως σε καμία από τις λύσεις δεν θα λειτουργήσουν ακριβώς με τον τρόπο που λειτουργούν στο LCI. To fade-in/fade-out των LEDs κατά το κλείδωμα-ξεκλείδωμα δεν θα λειτουργήσει ποτέ, εκτός αν αντικατασταθεί η μονάδα φώτων με μονάδα φώτων του LCI ....κάτι που μας υποχρεώνει να αντικαταστήσουμε και τα μπροστινά φανάρια λόγω διαφορετικών εντολών της μονάδας ...οπότε το ξεχνάμε..

    Το ενθαρρυντικό για μια τέτοια μετατροπή είναι το ότι στο ebay Γερμανίας (τα γνήσια πάντα πίσω φανάρια LCI) έχουν πολύ καλή τιμή σαν ζευγάρι (τζάμπα θα έλεγα για την τεχνολογία που διαθέτουν) αν αναλογιστούμε ότι στην Ελλάδα τα 300 ευρώ δεν φτάνουν να αγοράσεις 1 φανάρι.... (340 ευρώ περίπου)

    Απαραίτητα πρέπει να αγοραστούν και οι αντάπτορες του ρετροφιτ κιτ της bmw γιατί οι φίσες των 2 τύπων φαναριών διαφέρουν μεταξύ τους. To κιτ περιέχει και τα καλώδια για τη σύνδεση των μπροστινών φαναριών, απλά δεν τα χρησιμοποιούμε.... το κιτ αντάπτορες-καλωδίωση έχει περίπου 30 ευρώ στην αντ/πεία.

    Oι αντάπτορες χρειάζονται μια μετατροπή ως προς την θέση των καλωδίων στη φίσα από την πλευρά του φαναριού και ένα "γεφύρωμα" για να συνδεθούν και απλά να λειτουργήσουν.

    Για να λειτουργήσουν όμως όπως λειτουργούν πάνω σε ένα LCI (πάντα εκτός της λειτουργίας "Fade-in/out") χρειάζονται ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα σε κάθε πλευρά, κάτι που θα περιγραφεί παρακάτω.

    Υπάρχουν και ενδιάμεσες λύσεις και τρυκ χωρίς να είναι απαραίτητη η μεσολάβηση του ηλεκτρονικού κυκλώματος που προσφέρουν εξ' ίσου αν όχι εντυπωσιακότερες λειτουργίες από το LCI όσον αφορά το κομμάτι με τις LED μπάρες (που είναι και το σημαντικότερο οπτικό εφέ των LCI φαναριών) πάντα με ένα κόστος... πχ ένα αρχικό σφάλμα καμμένης λάμπας στα πίσω φανάρια που μετά εξαφανίζεται, το οποίο και πάλι με διάφορα τρυκ μπορεί να αποτραπεί.

    Αυτά για αρχή, ότι θέλετε οι ενδιαφερόμενοι ρωτήστε με εδώ
    Τι να ρωτησουμε ρε...πατριωτη?
    Με το τσιγκελι θα στα βγαζουμε?
    Για συνεχισε..... μπας και γλυτωσουμε τα 270 ευρω που στοιχιζουν οι αντάπτορες

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι να ρωτησουμε ρε...πατριωτη?
    Με το τσιγκελι θα στα βγαζουμε?
    Οκ, να ξεκινήσουμε από το πως λειτουργούν τα φανάρια στα LCI και τις βασικές διαφορές στη λειτουργία μεταξύ LCI και προ-LCI.
    Οι κάτοχοι LCI/προ-LCI μπορούν να παρεμβαίνουν και να διορθώνουν τυχόν ανακρίβειες/λάθη μου γιατί εγώ δεν έχω τίποτα από τα 2 (έχω custom setup.. ) και ίσως να κάνω λάθος

    Στα LCI τα πίσω φώτα πορείας είναι οι μπάρες LED και το στρογγυλό φως ομίχλης (με ξεχωριστή γραμμή για το καθένα) με τάση τροφοδοσίας αν θυμάμαι καλά 6V τη νύχτα και 9V?? σαν DRL (daylight running lights)

    Στα προ-LCI τα φώτα πορείας είναι οι λάμπες πυρακτώσεως (2 σε κάθε φανάρι) + 1 το στρογγυλό φως ομίχλης, με ξεχωριστή γραμμή για κάθε λάμπα και τάση 6V μέρα-νύχτα.

    Στα LCI τα φώτα STOP είναι οι λάμπες πυρακτώσεως (2 σε κάθε φανάρι) με τάση τροφοδοσίας 11-12V στο πάτημα του πεντάλ φρένου.

    Στα προ-LCI τα φώτα STOP είναι οι εξωτερικές λάμπες πυρακτώσεως που χρησιμοποιούνται και για τα πορείας (οι πλησιέστερες προς τις άκρες των φαναριών) απλά, με το πάτημα του πεντάλ του φρένου διπλασιάζεται η τάση από τα 6V στα 11-12V. Οι γραμμές για κάθε λάμπα είναι διαφορετικές, για να μπορεί να κάνει check control η μονάδα φώτων απ' ευθείας στην κάθε λάμπα. Αν μία λάμπα που χρησιμοποιείται ως λάμπα STOP βρεθεί καμμένη ή έχει αφαιρεθεί, η λειτουργία STOP μεταφέρεται στην επόμενη λάμπα (σε αυτή που είναι πλησιέστερη προς στον αριθμό κυκλοφορίας) Αυτό συμβαίνει στα προ-LCI. Για τα LCI αυτή τη λεπτομέρεια δεν τη γνωρίζω αλλά μπορώ να το ψάξω.

    Τα φλας χρησιμοποιούν την ίδια γραμμή και στους 2 τύπους φαναριών, απλά στο LCI είναι συστοιχίες LED ενώ στο προ-LCI είναι λαμπτήρες πυρακτώσεως

    Τα φώτα όπισθεν χρησιμοποιούν την ίδια γραμμή και στους 2 τύπους φαναριών και στα 2 είναι λαμπτήρες πυρακτώσεως.

    Τα φώτα ομίχλης στα LCI και προ-LCI έχουν τριπλή λειτουργία (πορείας στα 6V - ομίχλης στα 12V - emergency braking light με την εμπλοκή του ABS στα 12V)

  3. The Following 6 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    alexm (20-06-10), aristent (20-06-10), E60_Arkadia (20-06-10), Konstantinos E60 (20-06-10), m-power_01 (20-06-10), PANOS-E60 (20-06-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP