Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 33

Θέμα: [E46] Πισω φρενα αναβάθμιση

  1. #11
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γεια σου ρε σπυρο με την καζουρα σου! Σιγουρος?
    Μαλλον θα το αφησω για τα φρενα του 330 γιατι απ οτι καταλαβα για να μπουν επανω μοναδικος τροπος ειναι να αλλαξω ολη τη γεφυρα.
    Οχι πως δεν το επεξεργαζομαι και αυτο αλλα ισως ειναι λιγο υπερβολη.
    Εχω ενα σωρο πραμματα καβαντζα απο αυτο το αμαξι. Μια γεφυρα ακομα δεν ειναι ακριβως αυτο που ειχα στο μυαλο μου.

  2. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    m-power_01 (28-09-10)

  3. #12
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.560
    Thanked
    2764
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μαλλον παω για πατεντα.ΑΝ γινεται

  4. #13

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γεια σου ρε σπυρο με την καζουρα σου! Σιγουρος?
    αμα σου λεω...

  5. #14

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    μαλλον παω για πατεντα.ΑΝ γινεται
    Ενημερωσε μας....

  6. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (14-06-10)

  7. #15
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι αν γινεται κατι θα εχει εξαιρετικο ενδιαφερον!

  8. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για τα φρενα τοου 330 θελεις κομπλε πισω ακρα ημιαξονια και γιαφορικο!!μονο τα σιδερα δλδ δεν αλλαζεις!!!!!δεν νομιζω να αξιζει τον κοπο και ειδικα τοσα εξοδα εκτος να βρεις κατι σε καλη τιμη!!

  9. #17
    Εγγραφή
    17-03-10
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    182
    Thanked
    233
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα... Ημαρτον.

    Για να βαλεις τα πισω φρενα του 330 φιλε μου χρειαζεσαι
    τα φρενα κομπλε και ακρα απο 330 μαζι με ημιαξονια. Κατα τα αλλα, γεφυρα και διαφορικο δεν αλλαζει. Αν δεις την γεφυρα και τα παρελκομενα της απο 316 εως 330 ειναι ο ιδιος κωδικος.
    Μια γυναικα δεν ξεχνα ποτε εναν αντρα που ειχε. Ενας αντρας δεν ξεχνα ποτε μια γυναικα που δεν ειχε..

  10. #18
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M_Dolce Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα... Ημαρτον.

    Για να βαλεις τα πισω φρενα του 330 φιλε μου χρειαζεσαι
    τα φρενα κομπλε και ακρα απο 330 μαζι με ημιαξονια. Κατα τα αλλα, γεφυρα και διαφορικο δεν αλλαζει. Αν δεις την γεφυρα και τα παρελκομενα της απο 316 εως 330 ειναι ο ιδιος κωδικος.
    καλα τα λες! τα εξοδα ομως που θα κανει ο φιλος μας αντικατροπτιζονται στο αποτελεσμα;
    Απο 320 να βαλει πισω ειναι υπερ αρκετο. Δε θα καταφερει να τα ζεστανει ουτε σε πιστα.Το ζορι ειναι μπροστα για ενα Ε46.
    Μπροστα 330 και πισω 325 για το ματι(320 πισω ειναι super)

  11. #19
    Εγγραφή
    17-03-10
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    182
    Thanked
    233
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλα τα λες! τα εξοδα ομως που θα κανει ο φιλος μας αντικατροπτιζονται στο αποτελεσμα;
    Απο 320 να βαλει πισω ειναι υπερ αρκετο. Δε θα καταφερει να τα ζεστανει ουτε σε πιστα.Το ζορι ειναι μπροστα για ενα Ε46.
    Μπροστα 330 και πισω 325 για το ματι(320 πισω ειναι super)
    Συμφωνω απολυτα!! Ωστοσο απλα εκανα αναφορα στο οτι δεν ειναι και τοσο τραγικο να μπουν τα φρενα του 330 πισω. Τωρα αν χρειαζεται αυτο ειναι μια αλλη ιστορια..
    Μια γυναικα δεν ξεχνα ποτε εναν αντρα που ειχε. Ενας αντρας δεν ξεχνα ποτε μια γυναικα που δεν ειχε..

  12. #20
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να πω γιατι πιστευω οτι χρειαζονται και πισω? Τα αυτοκινητα μας εχουν κατανεμητη πεδησης. Εστω οτι δυναμωνεις τα μπροστινα φρενα και δεν κανεις τιποτα με τα πισω. Στο φρεναρισμα θα σου κοψει δυναμη απο μπροστα προσπαθωντας να διατηρησει ισορροπιες μπρος πισω. Και τα πισω θα κουραζονται. Δε θα δεις ποτε τη δυναμη των μπροστινων φρενων σου γιατι τα πισω δεν θα ακολουθουν. Τα φρενα του 325 δεν ειναι μονο θεμα εμφανισης. Μεγαλωνει κατα ενα περιπου ποντο η ακτινα του δισκου. Μπορει η δαγκανα να μενει ιδια και να μην μπορει να ασκησει μεγαλυτερη δυναμη, ομως λογω ακτινας μεγαλωνει η ροπη που ασκουν. Κατι που συνεπαγεται ιδια μεν αντοχη στη χρηση αλλα πιο δυνατο φρεναρισμα χωρις να κουραζεις παραπανω τους δισκους και τα τακακια σου. Και σιγουρα αν ηταν ευκολο να μπουν τα φρενα του 330 θα ηταν ακομη προτιμοτερο.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    m-power_01 (28-09-10), mr incredible (15-06-10)

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP