Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 57

Θέμα: 3 μερες και ενα Avus blau E36...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    -
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    136
    Thanked
    14
    Rides
    1

    Arrow

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπράβο φίλε!

    Δυο μικρές παρατηρησούλες:

    1) ΠΡΟΣΟΧΗ με το 1500. Μπορεί εσύ να έχεις εξασκηθεί στη χρήση του, αλλά όπως ξέρεις μπορεί να γίνει ζημιά για πλάκα. Εδώ φαντάσου στα κορεάτικα (Huyndai) μπορείς να βγάλεις χρώμα (όχι βερνίκι) με 2000 με λίγα απαλά τριψιματάκια!!

    2) Μετά το τρίψιμο με ντουκόχατρο, η προβλεπόμενη διαδικασία είναι να ξεκινήσουμε με χοντρή αλοιφή και όχι μεσαία. Ο λόγος είναι ότι οι κόκκοι της χοντρής εισχωρούν και ξεθαμπώνουν σε βάθος, εκεί που η μεσαία γυαλίζει 'επιφανειακά' και ενδεχομένως σε βάθος χρόνου να φανεί ελαφριά θαμπάδα. Συνεχίζουμε όπως πολύ σωστά περιγράφεις με μεσαία, ψιλή και κεριά.

    Πολύ καλή δουλειά συνολικά και μπράβο για την υπομονή σου στη περιγραφή και τη φωτογράφιση!!!
    Ειμαι απλα κατα της χοντρης αλοιφης οπως ανεφερες και στο νουμερο ενα οτι θελει προσοχη το 1500... ειναι κριμα να τρωει την χοντρη αλοιφη ολο το βερνικι σε ολες τις επιφανειες του αυτοκινητου χωρις λογο... τις γρατζουνιες για αυτο τις εκανα με 1500 τις βαθιες και με 2000 τις ελαφρες γιατι το 2000 κανει ακριβως την ιδια δουλεια με την χοντρη αλοιφη! Ειναι παρα πολυ κριμα... αν το περασεις με χοντρη 4 με 5 φορες βερνικι γεια σας....
    -

  2. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nurburgring Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειμαι απλα κατα της χοντρης αλοιφης οπως ανεφερες και στο νουμερο ενα οτι θελει προσοχη το 1500... ειναι κριμα να τρωει την χοντρη αλοιφη ολο το βερνικι σε ολες τις επιφανειες του αυτοκινητου χωρις λογο... τις γρατζουνιες για αυτο τις εκανα με 1500 τις βαθιες και με 2000 τις ελαφρες γιατι το 2000 κανει ακριβως την ιδια δουλεια με την χοντρη αλοιφη! Ειναι παρα πολυ κριμα... αν το περασεις με χοντρη 4 με 5 φορες βερνικι γεια σας....

    Νομίζω ότι το ίδιο πράγμα λέμε, διότι και εγώ στις περιπτώσεις που έδειξες παραπάνω με 2000 θα ξεκινούσα, απλά προσπαθούσα να σου πω ότι θα έβαζα ΜΕΤΑ τη χοντρή για ξεθάμπωμα, ύστερα τη μεσαία, ψιλή, κερί....Για να είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ θα ξαναεμφανιστεί θαμπάδα αργότερα, και όχι για να ψήσω το βερνίκι σε υψηλές στροφές & θερμοκρασίες.

    Και όταν λέω χοντρή αλοιφή δεν εννοώ τόσο χοντρή όσο η 04Β της autoglym που ναι μπορεί να κάνει ζημιά, αλλά η 03Β της autoglym, ή η μωβ της 3Μ (δε θυμάμαι κωδικό τώρα απ έξω), ή άσπρη της PPG είναι αλοιφές επιτακτηκές που ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθούν 2 ή 3000 ντουκοχαρτάρισμα (πάντα με σφουγγάρι, όχι γούνα, χαμήλες στροφές και στρωτές κινήσεις).

    Όσο αφορά το γυάλισμα, σε ένα ταλαιπωρημένο χρώμα, που έχει πάει σε όλες τις βούρτσες της Αττικής για πλύσιμο, δεν μπορώ να διανοηθώ να μη βάλω χοντρή. Το ξέρω ότι είναι ταλαιπωρία, αλλά έτσι πρέπει να γίνει αν θέλεις τέλειο αποτέλεσμα, ο πελάτης πληρώνει και είναι απαιτητικός.

    Σίγουρα αν κάνεις όλο το αυτοκίνητο 10 φορές με χοντρή θα το αδυνατίσεις, αλλά μη φοβίζουμε και το κόσμο. Τα γερμανικά βερνίκια στα 'δικά' μας αυτοκίνητα τουλάχιστον αντέχουν πολλά γυαλίσματα, πολλά περισσότερα από κάτι άλλα γιαπωνέζικα / κορεάτικα (μακριά από Honda, Subaru, MAzda, HUyndai) .....good luck εκεί. Στο κάτω κάτω γυάλισμα δεν κάνεις κάθε χρόνο και αν προσέχεις το αμάξι στα πλυσίματά του, μπορεί να μη χρειαστεί και ποτέ.

    Προσωπικά μετράω κάθε αυτοκίνητο με παχύμετρο σε διάφορα σημεία και έχω αρχείο πελατών για να ξέρω όταν ξανα-γυαλίσω (αν χρειαστεί) πόσο έχουμε κατέβει. Πάντως ακόμα και αν τ αμάξι έχει πρόβλημα, ποτέ δεν έχω δει παραπάνω από 1-2 μ να έχω κατέβει. Και σου μιλάω για 2 περάσματα χοντρής, ΔΕΝ το ψήνω όμως το βερνίκι όπως κάτι άσχετοι, και το βοηθάω με νεράκι....

    Γενικώς υπάρχουν πολλά να μάθει κανείς πάνω στο επάγγελμα, άλλοι νομίζουν ότι είναι εύκολη υπόθεση ένα σωστό γυάλισμα, πάνε με 100 ευρώ να κάνουν δουλειά και καταλήγουν φανοποιείο για ολική βαφή....

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω ότι το ίδιο πράγμα λέμε, διότι και εγώ στις περιπτώσεις που έδειξες παραπάνω με 2000 θα ξεκινούσα, απλά προσπαθούσα να σου πω ότι θα έβαζα ΜΕΤΑ τη χοντρή για ξεθάμπωμα, ύστερα τη μεσαία, ψιλή, κερί....Για να είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ θα ξαναεμφανιστεί θαμπάδα αργότερα, και όχι για να ψήσω το βερνίκι σε υψηλές στροφές & θερμοκρασίες.

    Και όταν λέω χοντρή αλοιφή δεν εννοώ τόσο χοντρή όσο η 04Β της autoglym που ναι μπορεί να κάνει ζημιά, αλλά η 03Β της autoglym, ή η μωβ της 3Μ (δε θυμάμαι κωδικό τώρα απ έξω), ή άσπρη της PPG είναι αλοιφές επιτακτηκές που ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθούν 2 ή 3000 ντουκοχαρτάρισμα (πάντα με σφουγγάρι, όχι γούνα, χαμήλες στροφές και στρωτές κινήσεις).

    Όσο αφορά το γυάλισμα, σε ένα ταλαιπωρημένο χρώμα, που έχει πάει σε όλες τις βούρτσες της Αττικής για πλύσιμο, δεν μπορώ να διανοηθώ να μη βάλω χοντρή. Το ξέρω ότι είναι ταλαιπωρία, αλλά έτσι πρέπει να γίνει αν θέλεις τέλειο αποτέλεσμα, ο πελάτης πληρώνει και είναι απαιτητικός.

    Σίγουρα αν κάνεις όλο το αυτοκίνητο 10 φορές με χοντρή θα το αδυνατίσεις, αλλά μη φοβίζουμε και το κόσμο. Τα γερμανικά βερνίκια στα 'δικά' μας αυτοκίνητα τουλάχιστον αντέχουν πολλά γυαλίσματα, πολλά περισσότερα από κάτι άλλα γιαπωνέζικα / κορεάτικα (μακριά από Honda, Subaru, MAzda, HUyndai) .....good luck εκεί. Στο κάτω κάτω γυάλισμα δεν κάνεις κάθε χρόνο και αν προσέχεις το αμάξι στα πλυσίματά του, μπορεί να μη χρειαστεί και ποτέ.

    Προσωπικά μετράω κάθε αυτοκίνητο με παχύμετρο σε διάφορα σημεία και έχω αρχείο πελατών για να ξέρω όταν ξανα-γυαλίσω (αν χρειαστεί) πόσο έχουμε κατέβει. Πάντως ακόμα και αν τ αμάξι έχει πρόβλημα, ποτέ δεν έχω δει παραπάνω από 1-2 μ να έχω κατέβει. Και σου μιλάω για 2 περάσματα χοντρής, ΔΕΝ το ψήνω όμως το βερνίκι όπως κάτι άσχετοι, και το βοηθάω με νεράκι....

    Γενικώς υπάρχουν πολλά να μάθει κανείς πάνω στο επάγγελμα, άλλοι νομίζουν ότι είναι εύκολη υπόθεση ένα σωστό γυάλισμα, πάνε με 100 ευρώ να κάνουν δουλειά και καταλήγουν φανοποιείο για ολική βαφή....
    Και εγώ πιστεύω ότι αφού χρησιμοποιείται ντουκόχαρτο, μετά μικρή σημασία έχει αν το βερνίκι θα φάει μια χοντρή αλοιφή. Κατά συνέπεια κι εγώ αν έχω χρησιμοποιήσει ντουκόχαρτο μετά περνάω πρώτα χοντρή αλοιφή, ύστερα μεσαία και στο τέλος ψιλή για τέλειο φινίρισμα (και κερί εννοείται). Πάντως, πράγματι δε χρειάζεται να αγχωνόμαστε και τόσο για το πάχος του χρώματος, αφού αν κάνουμε σωστή δουλειά και όχι υπερβολές, το χρώμα μας αντέχει άνετα 10 χρόνια αν το κερώνουμε κατά μέσο όρο 1-2 φορές το χρόνο. Και το λέω γιατί έχω δει Ε36 φίλου 15ετίας που την γυάλιζε κάθε χρόνο και ακόμα το χρώμα είναι σε άψογη κατάσταση. Πάντως το σωστό γυάλισμα σίγουρα δεν είναι κάτι απλό, αφού θέλει πολλή εξάσκηση αλλά και μεράκι ώστε το αποτέλεσμα να είναι όσο καλύτερο γίνεται. Και δυστυχώς υπάρχουν πολλοί δήθεν ειδικοί εκεί έξω που πιάνουν έναν αλοιφαδόρο και ο θεός βοηθός! Ο Κώστας θα ξέρει πολύ καλύτερα από εμένα.

    PS Tί εννοείς ότι το βοηθάς με νερό? Αναφέρεσαι για το πέρασμα με ντουκόχαρτο ή κάτι άλλο αφού έχεις αρχίσει γυάλισμα? Γίνε αν θες λίγο πιο συγκεκριμένος γιατί με ενδιαφέρει...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 02-01-10 στις 23:44
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  4. #4
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    -
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    136
    Thanked
    14
    Rides
    1

    Arrow Post by Nurburgring

    Μαλλον εννοει οτι το βρεχει για να μην ανεβασει θερμοκρασια το βερνικι και κανει θαμπαδα...
    -

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP