Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: Μουργα στο μοτερ m54b22

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.087
    Thanked
    673
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα αγαπητέ!

    Ίδιο μοτέρ έχω και γω σε E39, χρησιμοποιώ το ίδιο λάδι με εσένα απ' όταν το πήρα, με αλλαγές κάθε 10.000 χλμ περίπου με μικτή χρήση (πόλη και ταξίδια, ήρεμη και νευρική οδήγηση) και τελευταία φορά που βγήκε το καπάκι για να αλλάξω εκκεντροφόρο, το μοτέρ ήταν πεντακάθαρο μέσα. Γενικά, αν θες καθαρό μοτέρ αρκούν οι συχνές αλλαγές λαδιών, ότι λάδι και αν χρησιμοποιείς. Για την ιστορία, έχω και ένα Clio του 1990 στο οποίο ο πατέρας μου (που το πήρε καινούριο τότε) άλλαζε λάδια κάθε 7.500 χλμ και όταν μου το έδωσε, συνέχισα αυτό του χούι. Πέρισυ, γύρω στις 450.000 χλμ που βγάλαμε ψευτοκάπακο για να ρυθμίσουμε βαλβίδες, το μοτέρ ήταν πεντακάθαρο μέσα. Σημειωτέον ότι βάζω 10w40, συνήθως Elf ή κάτι αντίστοιχο, ότι έχει φθηνό στο μαγαζί με ανταλλακτικά που ψωνίζω.

    Πάμε τώρα στην περίπτωση σου. Αν είσαι σωστός στις αλλαγές λαδιών και πάραυτα έχεις αυτή την εικόνα, μάλλον θέλεις καινούρια τάπα λαδιού, καθώς αυτή που έχεις δε στεγανώνει πλήρως, περνάει υγρασία στο μοτέρ γύρω από την οπή πλήρωσης λαδιού, αναμινγύεται με το λάδι και τοπικά έχεις αυτή την εικόνα.

    ΥΓ, το 0w30 είναι όντως λεπτό για τους Μ54, ειδικά αν το ζορίζεις. Επίσης, με 40 βαθμούς θερμοκρασία το λάδι αυτό είναι σα νερό, φαντάσου στις θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα. Επίσης, να ξέρεις ότι ο Β22 δεν έχει oil squirters στο κάτω μέρος των κυλίνδρων...
    ολα τα υπολοιπα ειναι υποκειμενικα δικα σου και καλα κανεις και τα υποστηριζεις,γνωμη σου ειναι..το τελευταιο ομως μηχανικα και επιστημονικα που το στηριζεις? δλδ.ενα λαδι δεν αντεχει στους 40 βαθμους κελσιου και γινεται νερο,οποτε στους 140 πρεπει να εξαφανιζεται? εαν ενα λαδι αντεχει στους 140,που θελω να πιστευω οτι συμφωνουμε οτι αντεχει γιατι αλλιως θα παιρναμε το μοτερ στο χερι,πως γινεται νερο στους 40? πως ακριβως δικαιολογεις οτι η εξωτερικη θερμοκρασια παιζει ρολο σε ενα κλειστο κυκλωμα ,οποια και εαν ειναι αυτη 40-50 βαθμοι,οταν μεσα σαυτο το κλειστο κυκλωμα της μηχανης πιανει 140? πως επηρεαζουν οι 40 βαθμοι εξωτερικης θερμοκρασιας τους 140 εσωτερικης? τι ρολο παιζει το ψυγειο τοτε?

    τα λαδια liqui moly top tech 4100 5w40 ειναι λαδια HC hydrocrack,παραγωγα πετρελαιου,η πιο φθηνη υλη,το mobil 1 esp 0-30,castrol 0-30,castrol 0-40 a3/b4 ειναι λαδια ΡΑΟ/ΕΣΤΕΡΣ ..δεν ειναι ολα τα 30αρια ιδιας ποιοτητας και αυτα που προτεινα ειναι πολυυυ καλυτερα απο τα 5-40 που βαζετε..τα αλλα 5-40 που προτεινα ειναι εφαμιλλα λογω καλης ποιοτικης βασης και προσθετων εφαμιλλα με τα 30αρια που προτεινα.
    συμπερασμα:δεν λεμε ποτε τα 30αρια ειναι νερακια και τα 40αρια ειναι τα τελεια..δεν παει με το ιξωδες το καλυτερο,παει με το καλης ποιοτητας λαδι σε καθε ιξωδες..η ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ παραπληροφορει..

    εκτος αν οι μηχανικοι της πορσε που βαζουν στην 911,την cayenne και ολα τα μοντελλα της ειναι κατωτερα μηχανικα απο ενα 330 ,320 κ.λ.π. και θελουν να τα νερωσουν, γιατι σαυτα το ΟΕΜ λαδι ειναι mobil 1 esp 5-30,0-30 και 0-40 ...πουθενα 5-40.

  2. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.945
    Thanked
    3271
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dreamer Εμφάνιση μηνυμάτων
    πως ακριβως δικαιολογεις οτι η εξωτερικη θερμοκρασια παιζει ρολο σε ενα κλειστο κυκλωμα ,οποια και εαν ειναι αυτη 40-50 βαθμοι,οταν μεσα σαυτο το κλειστο κυκλωμα της μηχανης πιανει 140? πως επηρεαζουν οι 40 βαθμοι εξωτερικης θερμοκρασιας τους 140 εσωτερικης? τι ρολο παιζει το ψυγειο τοτε?
    Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά κλειστού και μονωμένου συστήματος. Το ότι το σύστημα είναι κλειστό (ως προς τη ροή, την ανακυκλοφορία δλδ του ρευστού) δε σημαίνει ότι δεν επικοινωνεί με το περιβάλλον του (ως προς τη μεταφορά θερμότητας). Είναι το ίδιο να έχεις ένα κλειστό σύστημα να λειτουργεί και να ψύχει ένα μοτέρ με εξωτερική θερμοκρασία 40 βαθμούς και ίδιο με εξωτερική θερμοκρασία 5 βαθμούς? Έχουν όλα τα αυτοκίνητα της σειράς ψυγείο λαδιού? Έχει το δικό σου? Έχει το δικό μου? Έχει την ίδια απόδοση το ψυγείο σε όλες τις θερμοκρασίες? Γνωρίζεις πως είναι ένα διάγραμμα απόδοσης σε μια διάταξη μετάδοσης θερμότητας? Έχουν όλα τα Μ54Β22 τον ίδιο θερμοστάτη? Γιατί αυτά που πουλιούνται σε βόρεις χώρες έχουν διαφορετικό θερμοστάτη από αυτά που πουλιούνται σε νότιες?

  3. The Following 2 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    BILL007 (20-08-25), pilot (17-08-25)

  4. #3
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.087
    Thanked
    673
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά κλειστού και μονωμένου συστήματος. Το ότι το σύστημα είναι κλειστό (ως προς τη ροή, την ανακυκλοφορία δλδ του ρευστού) δε σημαίνει ότι δεν επικοινωνεί με το περιβάλλον του (ως προς τη μεταφορά θερμότητας). Είναι το ίδιο να έχεις ένα κλειστό σύστημα να λειτουργεί και να ψύχει ένα μοτέρ με εξωτερική θερμοκρασία 40 βαθμούς και ίδιο με εξωτερική θερμοκρασία 5 βαθμούς? Έχουν όλα τα αυτοκίνητα της σειράς ψυγείο λαδιού? Έχει το δικό σου? Έχει το δικό μου? Έχει την ίδια απόδοση το ψυγείο σε όλες τις θερμοκρασίες? Γνωρίζεις πως είναι ένα διάγραμμα απόδοσης σε μια διάταξη μετάδοσης θερμότητας? Έχουν όλα τα Μ54Β22 τον ίδιο θερμοστάτη? Γιατί αυτά που πουλιούνται σε βόρεις χώρες έχουν διαφορετικό θερμοστάτη από αυτά που πουλιούνται σε νότιες?
    εαν εχει δλδ. εξω 5 βαθμους το φιλμ στους 140 δεν θα γινει νερακι ενω εαν εχει 40 θα γινει? αυτο λες. παει περιπατο δλδ ολη η τεχνολογια δημιουργιας λιπαντικων ,hths ,cst και ολα εξαρτωνται απο την εξωτερικη θερμοκρασια.εγω δεν ειπα οτι δεν επηρεαζει γενικα το λαδι αλλα οχι στην λειτουργια της θερμοκρασιας του μοτερ.δλδ εαν εσυ βαλεις φουρνο να μεγειρεψεις ,ενα εχει στο σπιτι σου 40 βαθμους το φαγητο θα γινει πιο γρηγορα? προσθετονται οι βαθμοι του σπιτιου μεσα στον φουρνο που εχει 250 βαθμους?
    αυτο που λες θα ισχυε εαν μεσα στην μηχανη ειχαμε 20 βαθμους και εξω 150,τοτε λογικο ειναι..το αντιθετο δεν εχει λογικη.Η θερμοκρασία περιβάλλοντος παίζει μηδαμινό ρόλο στην θερμοκρασία του λιπαντικού όταν ο κινητήρας έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Η θερμοκρασία του λιπαντικού όταν αυτό φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας ελέγχεται από το σύστημα ψύξης, το οποίο πάντα θα το διατηρήσει σε συγκεκριμένο φάσμα. Αλίμονο αν η θερμοκρασία του κινητήρα πήγαινε σε συγκεκριμένη θερμοκρασία και το λιπαντικό έπαιζε 50 βαθμούς πάνω-κάτω!δεν χρειαζεται ξεχωριστο δοχειο ψυξης εκτος εαν δεν εχεις καλο συστημα ψυξης.νομιζω ομως οτι ολες πλεον εχουν.

    υ.γ. θυμαμαι που πριν 2 χρονια μου τηλεφωνησες να σε συμβουλεψω για το λαδι σου στο μηχανημα.τοτε συμφωνησες.

    ξαναλεω οτι βαζεις λαδι ,εφοσον λες οτι ειναι το ιδιο με του φιλου,που δεν εχει εκγριση bmw και δεν στεκεσαι σαυτο αλλα διαφωνεις με το νερακι ενω δεν τηρεις αυτα που λεει η bmw σου ,την εκγριση.η εγκριση ειναι σημαντικη.δεν λεω οτι δεν μπορεις να βαλεις ενα εκτος εκγρισης αλλα πρεπει να γνωριζεις γιατι ειναι εκτος εγκρισης.εγω σου ειπα για αυτο που προτεινω και δνε επηρεαζει μηχανικα τιποτα.εσυ μπορεις να μους πεις γιατι το δικο σου lm 4100 5-40 δεν το εχει εκγρινει η μαμα? εγω οχι..και ετσι μπορει να μπελεξεις γιατι μπορει να πας και να βάλεις λιπαντικό που έχει χημική ασυμβατότητα με, για παράδειγμα, την επίστρωση των χιτωνίων σου,η΄την λιπανση της καδενας κ.α.οταν ειναι να δοθουν εκγρισεις η μαμα δινει τις προδιαγραφες και τα τεστ για καθε μερος του κινητηρα που την ενδιαφερει και πρεπει ο μπλεντερ να περασει το καθε τεστ για να παρει την εκγριση . αυτο το λαδι προφανως δνε περασε καποια τεστ,πως το θεωρεις ασφαλες να το βαλεις?

    το θεμα εχει συζητηθει εδω και 10 χρονια .τοτε δικαιολογημενα ειχαμε τις ιδιες αποψεις..ομως η γνωση με τα χρονια και η πληροφορια πλεον μεσω ιντερνετ μας κανει πιο πλουσιους και μας μαθαινει.δεν ειναι δυνατον να λεμε τα ιδια πριν 10 χρονια.

    δεν εχουν διαφορα των βορειων με των νοτιων σαυτο ,τον κινητηρα,στο μονο που εχουν ειναι η έκδοση για ζεστό και κρύο κλίμα ήταν απλώς μια διαφορά στον τρόπο που προγραμματίζονταν το a/c και η θέρμανση, με την έκδοση για ζεστό κλίμα να έχει προφανώς κάποιες διαφορές στο λογισμικό για να κάνει το a/c λίγο πιο κρύο ή γρήγορο. Και η κρύα έκδοση είχε ένα διαφορετικό σύστημα pcv με μόνωση για να βοηθήσει τα πλαστικά μέρη να μην σπάσουν,οχι τον κινητηρα.παλαιοτερα ειχαν διαφορα του νοτου με του βορρα.τωρα ομως φανταζεσαι ενα τουριστα να θελει να ταξιδεψει απο βορρα προς νοτο ? οχι απο σκανδιναβια προς ελλαδα αλλα και χειμωνα απο την βορειο ελλαδα που εχει -20 μεχρι την ροδο που εχει 25-30.τι θα κανει θα αλλαξει κινητηρα και ψυγειο για να ερθει? γιαυτο ειναι πλεον τα ιδια στην παραγωγη για παντου και εχουν απλως προτεινει διαφορα ιξωδη σε λαδια για την κρυα εκινηση,εκει που επηρεαζει πραγματικα η εξωτερ. θερμοκρασια τον κινητηρα.αλλαζεις το ιξωδες εαν δεν φθανει για την εξωτερικη θερμοκρασια και την εκινηση ,πρωτος αριρθμος και ειναι αρκετο.ασε που το 0 με το 5 ειναι πολυ κοντα συατο.

    Θερμοκρασια εισοδου συστηματος λεμε οτιδηποτε προσφερει θερμοτητα, θερμοκρασια εξοδου λεμε το συνολο της απαγωγης της. Ο αερας ειναι ο 'υπολογισμος βασης', δηλαδη η θερμοκρασια με την βαση της οποιας μετραμε κατι στην θερμοδυναμικη (ειτε ψυξη ειτε θερμανση)Θεωρητικα το παραπανω ισως να ειχε πρακτικη ισχυ αν κατ'αρχας δεν μιλουσαμε για θερμοκρασιες καυσης πολυ μεγαλυτερες του αερα. Δηλαδη μιλαμε για διαφορα θερμοκρασιας +10-30 βαθμους απο τον αερα οταν η καυση γινεται σε εκατονταδες βαθμους κελσιου και τα καυσαερια εξερχονται επισης σε εκατονταδες βαθμους. Οχι απλα μηδαμινη διαφορα η θερμοκρασια του αερα σε σχεση με το συστημα, απειρως αμελητεα. Εδω 3-4 μοιρες προπορεια ανεβαζουν την θερμοκρασια θαλαμου κατα 100-120 βαθμους σε ενα μεσο μοτερ. Και κατοπιν, την θερμοκρασια του συστηματος ψυξης την ελεγχει ο θερμοστατης, το κομπλερ και πολλα αλλα. Δεν εχεις ενα σταθερο συστημα ψυξης που ετσι απλα μπορεις να παρεις χαρτι και μολυβι και να κανεις πραξεις θερμοδυναμικης, οποτε ολα τα παραπανω ναι μεν εχουν θεωρητικη υποσταση ,αλλα δεν εχουν πρακτικη οπως νομιζαμε μεχρι τωρα,ειναι αμελητεα η σχεση αυτη και οπως ειπα εχει σχεση μονο η εξωτερικη θερμοκρασια οσον αφορα το ζεσταμα και την απαγωγη του αερα στον κινητηρα.οχι στην θερμοκρασια του κινητηρα.
    Τα αυτοκίνητα με τον χαρτογραφημένο θερμοστάτη, δουλεύουν κανονική θερμοκρασία λειτουργίας στους 105-110 C είτε είναι στη Σουηδία το χειμώνα με -25, είτε στην Τυνησια το καλοκαίρι με +50...

    εαν εχεις θερμοκρασια λαδιου θα βλεπεις οτι δεν αλλαζει χειμωνα-καλοκαιρι.εαν βαλεις 30 αντι 40αρια παλι το ιδιο θα βλεπεις με μικρη διαφορα αλλα αμελητεα για να λες οτι εγινε νερακι.

    ακομα και να αραιωνει το 30αρι λαδι πιο πολυ απο το 40αρι αυτο δεν σημαινει οτι χανει την σταθεροτητα του φιλμ του.το hths ακομα και αν αραιωνει το λαδι ειναι σταθερο.Η αντοχή των λαδιών στα ίδα νούμερα SAE είναι διαφορετική, ανάλογα με τα πρόσθετα που βάζουν οι εταιρίες.αυτα που προτεινω εγω παροτι εχουν το ιδιο hths με το δικο σου που ειναι 40αρι εχουν καλυτερη βαση ,πιο συνθετικη και καλυτερα προσθετα,γιαυτο και ειναι και πιο ακριβα.ειναι πιο ανθεκτικα παροτι 30αρια.
    και υπαρχουν 30αρια που εχουν ισαξιο φιλμ με τα 40αρια.αυτο που βαζεις εχει το ιδιο hths με το 30αρι που εγραψα.οποτε εχεις λεπτο λαδι για εκινηση και δυνατο φιλμ σε θερμοκρασια λειτουργιας του κινητηρα,το καλυτερο και απο τους 2 κοσμους.ακριβως γιαυτο το βαζουν οι πορσε σαν ΟΕΜ.προφανως δεν θελουν να χαλασουν τα αυτοκινητα των πολυ σεβαστωνοικονομικα πελατων τους ετσι? κατι ξερουν και βαζουν 0-30 η' 40.
    εγω τα εγραψα αναλυτικα στο θεμα 5-40 λαδια αλλα δεν διαβασες η΄δεν θες να καταλαβεις τις ορολογιες εκει.προφανως εαν γνωριζες την σημασια του hths ,PAO,ESTERS,AN'S να καταλαβαινες τι σου εξηγω.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (20-08-25), Βασιλης (23-08-25)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP