
Αρχικό μήνυμα απο
///Maniac
Bαζω τα liqui moly top tech 4100 5w40 και αν αλλαζα θα εβαζα μονο φουλ συνθετικα και με προδιαγραφη ll01 η ll04 και εννοειται 40αρι. Το αυτοκινητο απο το 2004 το ειχε ο θειος μου και εβαζε καστρολ συνηθως.
Η bmw λεει οτι το αμαξι θελει 30αρι λαδι αλλα εκτος του οτι το θεωρω ακαταλληλο για Ελλαδα, ειδικα το καλοκαιρι το εχω δει και στην πραξη οτι τα καιει πολυ γρηγορα.
Βεβαια θελει τσιμουχακια το μοτερ καποια στιγμη αλλα δεν ειναι και σε τοσο κακο επιπεδο ακομα.
Δε θα τα κρατησω ποτε πανω απο 8 9 χιλιαδες και μαξ 1 ετος.
Η χρηση που κανω ειναι βολτισια κυριως καθως εχω σκουτερ για καθημερινες μετακινησεις ομως τυχαινει να το χρησιμοποιω και για καποιες δουλειες μου.
Σε ηπιους ρυθμους γενικα αλλα με τακτικα ξεμπουκωματα.
Βαζω σχεδον παντα 98αρα και μια στο τοσο ριχνω και κανα καθαριστικο κυκλωματος βενζινης.
Δε με νοιαζει τοσο εμφανισιακα αφου δε το βλεπω απλα μου κακοφαινεται γιατι το 36αρι μου εχει τα ιδια χιλιομετρα και ειναι ολοχρυσο σαν καινουριο μεσα κι ας ειναι 30 χρονων.
Γενικα δε νομιζω οτι μετα απο τοσα χρονια στην κατασταση που ειναι καθαριζει ακομα και καθε μερα να αλλαζα λαδια, εκτος χρησης καποιου χημικου, ομως δε ξερω 1ον κατα ποσο θα αλλαξει το οτιδηποτε περαν της ψυχολογιας μου και 2ον κατα ποσο θα διακινδυνευσω να χαλασει το οτιδηποτε.
Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω δει και μεσα το μοτερ κατω απο το ψευτοκαπακο η μεσα απο τον καθρεφτη, κατω απο το καρτερ κλπ αλλα αν κρινω απ την εικονα της ταπας λαδιου που ειναι λες και εχει χ*σει καποιος μεσα δε νομιζω να ναι καλυτερο απο τουλαχιστον καραμελωμενο ολο το εσωτερικο του.