Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: Καθαριστικό στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-04-16
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    205
    Thanked
    267
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μην αγχώνεσαι, δεν έγινε τίποτα, απλά το συγκεκριμένο δεν θα κάνει (υπόθεση είναι αυτό βέβαια) τόσο καλή δουλειά όσο τα υπόλοιπα (Rediline, STP κλπ). Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, σε ένα επόμενο φουλάρισμα βρες και βάλε ένα από αυτά

    Επειδή έχεις diesel, βάζε που και που "καλό" πετρέλαιο από BP ή Shell, αν και έχω ακούσει αντίστοιχα καλές μαρτυρίες για το καλό ΕΚΟ και το Avin. Γενικά αν κάνεις χιλιόμετρα, ένα γέμισμα το μήνα με καλό πετρέλαιο θα βελτιώσει αρκετά τη λειτουργία του μοτέρ. Εγώ προσωπικά δεν βάζω ποτέ κάτι άλλο εκτός αυτών, και γιατί έχω δει από πρώτο χέρι τις επιπτώσεις από κακό καύσιμο.

    Επίσης να ξαναπώ σε όλους: τα ψεκαστικά καθαριστικά είναι για συντήρηση, δεν καθαρίζουν εισαγωγή-βαλβίδες αν έχουν επικαθήσεις. Εγώ ψεκάζω το LiquiMoly σε κάθε service (ήτοι 1 φορά το χρόνο) για συντήρηση, και βάζω ένα γενικό καθαριστικό στο ντεπόζιτο κάθε ~5Κ χλμ (βάζω το STP Ultra όπως έγραψα). Όταν έρθει η ώρα για σοβαρή δουλειά, και επειδή το blasting είναι δύσκολο (επειδή δεν υπάρχουν τρύπες για μπουζί), τότε κάνουμε κανονικό άνοιγμα και καθαρισμό, κάθε 50-60Κ χλμ. Οι διαφορές που έχω δει πριν και μετά, σε βενζίνη και πετρέλαιο, είναι δραματικές.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη The Ace : 18-06-25 στις 08:06

  2. The Following 2 Users Say Thank You to The Ace For This Useful Post:

    arisxios (10-07-25), BILL007 (18-06-25)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP