κοινως περι κεντρικής αντλιας φρενων ο λογος. μια συνηθης τακτικη οταν αλλλαζουμε φρενα= μεγαλυτερη διασταση δισκων και μεγαλυτερες δαγκανες, αλλαζει και η κεντρικη αντλια φρενων. Στο εξωτερικο αναφερουν οτι το Μ3ε46 φοραει κεντρικη αντλια φρενων μικροτερης διατομης σε σχεση με το 330. τι προσφερει? μικροτερη διαδρομη πενταλ ασκωντας ομως λιγη περισσοτερη δυναμη για την ιδια δυναμη πεδησης, οποτε καλυτερη αισθηση. Οταν στην περιπτωση του Μ3 η διαφορα στα εμπρος φρενα αφορα μονο το παχος των δισκων28 και 25 αντιστοιχα ενω στον πισω αξονα υπαρχει διαφορα και στο πιστονι της δαγκανας αλλα και στην διαμετρο του δισκου.
Σε περιπτωση μεγαλης αποκλισης με την τοποθετηση μεγαλυτερων δισκων και δαγκανων εμπρος- βλεπε set up 135, καλο θα ηταν να αλαλχθει και η κεντρικη αντλια ωστε να υπαρχει ισορροπια στο φρεναρισμα. Το εχειμ κανει καποιος?