Μια ιδέα ρίχνω, στο εμεξφάι που φόραγε διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών πίσω, έπρεπε να χαλαρώσεις τα συνεμπλόκ των ψαλιδιών, να αφήσεις το αμάξι να κάτσει κάτω με το βάρος του και να τα σφίξεις πάλι στη νέα, χαμηλωμένη θέση.
Αν δε το έκανες δε χαμήλωνε σχεδόν καθόλου γιατί τα συνεμπλόκ ήταν σφιγμένα στη προηγούμενη κατάσταση και κρατάγανε το αμάξι ψηλά.
Μήπως χρειάζεται τίποτά τέτοιο και εδώ?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BMWdakias81 : 18-03-25 στις 10:56
"Simplicity is all that matters..."