Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: Νέα ανάρτηση Ε60 προβλήματα

  1. #1
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή Νέα ανάρτηση Ε60 προβλήματα

    Καλησπέρα σε όλους,μπαίνω κατευθείαν στο θέμα,είπα να αλλάξω ανάρτηση στο Ε60 μου μιας και τα Bilstein b6 μου είχαν φτάσει στο τέλος και έπειτα από ψάξιμο προχώρησα σε αλλαγή αμορτισέρ με τα Sachs M pack σε συνδυασμό με ελατήρια Sachs για m tech και προχώρησα σε αλλαγή αντιστρεπτικων με τις hr εμπρός 27,πίσω 18 αν θυμάμαι καλά.Αλλαχτηκαν και τα top mount.Το πρόβλημα είναι ότι τ αμάξι κάθεται πάρα πολύ ψηλά εμπρός και έχει καθίσει πίσω!! Δηλαδή κάθεται σούζα!! Σκέφτηκα ότι ίσως έκανα λάθος παραγγελία τα ελατήρια τα Sachs M tech και ισως να είναι για πιο βαρύ Ε60 v8 ή diesel και προχώρησα στην αγορά eibach pro kit που χαμηλώνει 3cm.Αντε πάλι λύσιμο δέσιμο και το αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να παρέμεινει ψηλό μπροστά όπως ήταν και σηκώθηκε ελάχιστα πίσω!!! Τι να κάνω έχω μπερδευτεί πολύ.Πριν είχα τα b6 με απλά ελατήρια μαμά και απλές αντιστρεπτικές και καθόταν άριστα. Γνωριζετε κάποιον μηχανικό που ξέρει καλά τα Ε60 να πάω; Πείτε γνώμες γτ έχω ξοδευτεί χωρίς αποτέλεσμα

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.020
    Thanked
    20197
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έχεις PM
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  3. The Following User Says Thank You to deepBLUE For This Useful Post:

    E60_Arkadia (17-03-25)

  4. #3
    Εγγραφή
    22-02-24
    Μηνύματα
    22
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο το κέντρο του τροχού μέχρι το πρώτο σημείο του φτερού πόση απόσταση έχεις μπροστά και πόση πίσω;

  5. #4
    Εγγραφή
    02-12-24
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    18
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μια ιδέα ρίχνω, στο εμεξφάι που φόραγε διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών πίσω, έπρεπε να χαλαρώσεις τα συνεμπλόκ των ψαλιδιών, να αφήσεις το αμάξι να κάτσει κάτω με το βάρος του και να τα σφίξεις πάλι στη νέα, χαμηλωμένη θέση.
    Αν δε το έκανες δε χαμήλωνε σχεδόν καθόλου γιατί τα συνεμπλόκ ήταν σφιγμένα στη προηγούμενη κατάσταση και κρατάγανε το αμάξι ψηλά.
    Μήπως χρειάζεται τίποτά τέτοιο και εδώ?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BMWdakias81 : 18-03-25 στις 10:56
    "Simplicity is all that matters..."

  6. The Following User Says Thank You to BMWdakias81 For This Useful Post:

    E60_Arkadia (18-03-25)

  7. #5
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω θα πω στον μηχανικό μου να το δει ίσως είναι και αυτό

  8. #6
    Εγγραφή
    22-02-24
    Μηνύματα
    22
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMWdakias81 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια ιδέα ρίχνω, στο εμεξφάι που φόραγε διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών πίσω, έπρεπε να χαλαρώσεις τα συνεμπλόκ των ψαλιδιών, να αφήσεις το αμάξι να κάτσει κάτω με το βάρος του και να τα σφίξεις πάλι στη νέα, χαμηλωμένη θέση.
    Αν δε το έκανες δε χαμήλωνε σχεδόν καθόλου γιατί τα συνεμπλόκ ήταν σφιγμένα στη προηγούμενη κατάσταση και κρατάγανε το αμάξι ψηλά.
    Μήπως χρειάζεται τίποτά τέτοιο και εδώ?
    όχι μονο στο MX5, αυτή ειναι η σωστή τοποθέτηση ανάρτησης. Φοράς τα πάντα όσο το αμάξι ειναι στα πέδιλα που το κρατάνε απο το σασί και μετά το βάζεις στην άλλη ράμπα που ακουμπάει με τις ρόδες. Τότε τελειώνεις τα σφιξίματα με τις ροπές που πρέπει.
    Ολα όμως ξεκινάνε απο το να δούν που είναι το πρόβλημα. Είναι στα περίπου 35 εκατοστά κέντρο τροχού με φτερό?

  9. The Following User Says Thank You to Victor For This Useful Post:

    BILL007 (02-04-25)

  10. #7
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Τελικά το έβαλε στην ράμπα όπως είπε το παληκαρι από πάνω και κάτι έσφιξε ή χαλάρωσε με κλειδί ηλεκτρικό και κάνει ένα απότομο και πέφτει ακριβώς εκεί που πρέπει! Προφανώς δεν τα είχαν βάλει σωστά,Ευχαριστώ για την βοήθεια σας,έχω βγάλει σε πώληση τα m ελατήρια τα Sachs για Ε60,όποιος ενδιαφέρεται πμ

  11. The Following 2 Users Say Thank You to E60_Arkadia For This Useful Post:

    BILL007 (02-04-25), Ptboul (01-04-25)

  12. #8
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά το έβαλε στην ράμπα όπως είπε το παληκαρι από πάνω και κάτι έσφιξε ή χαλάρωσε με κλειδί ηλεκτρικό και κάνει ένα απότομο και πέφτει ακριβώς εκεί που πρέπει! Προφανώς δεν τα είχαν βάλει σωστά,Ευχαριστώ για την βοήθεια σας,έχω βγάλει σε πώληση τα m ελατήρια τα Sachs για Ε60,όποιος ενδιαφέρεται πμ
    Στειλε μια τους κωδικους ελατηρίων να τσεκαρω για ποιον τυπο κινητηρα ειναι συμφωνα με το βαρος του μοτερ

  13. #9
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Τα εμπρος 988-470 και τα πίσω 996-980

  14. The Following User Says Thank You to E60_Arkadia For This Useful Post:

    BILL007 (26-04-25)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP