Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 275

Θέμα: 5W-40 Λάδια επιλογή?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    262
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω θα εβαζα 5-40 τωρα και μολις πιασουν οι ζεστες 10-60... ειδικα εαν δεν το ταλαιπωρεις με πολυ σπορ οδηγηση με πολλες στροφες για παρατεταμενο χρονικο διαστημα.
    οχι οτι το 10αρι λαδι δεν ειναι αρκετα λεπτορευστο στις εκκινησεις εδω στην ελλαδα τουλαχιστον αλλα ενα 5αρι ειναι σαφως καλυτερο.
    Το 60αρι (μολις ζεσταθουν τα λαδια) θεωρω απευθυνεται για πιο καταπονητικη χρηση και θεωρω πως για απλες μετακινησεις και αν δεν το λιωνεις, το 40αρι ειναι ιδανικοτερο.
    Εχω δει ανα διαστηματα πολλους ιδιοκτητες m3 evo με πανω απο 300 χιλιαδες χιλιομετρα που ισχυριζονταν οτι παντα εβαζαν το μαμα λαδι 10-40 η 5-40 και δεν ειχαν αλλαξει μεταλλα ποτε.

    Αληθεια στα ε46 μ3 οταν ειχαν πρωτοβγει τι λαδι προτεινοταν απο τη BMW? Πριν σκασει το θεμα με τα μεταλλα και προτεινουν το 10-60? Ειλικρινα εχω απορια καθως οταν βγηκε το 46 εγω ακομα πηγαινα σχολειο.
    Νομιζω πως λογω του 46 αυτοματα εφαρμοστηκε και στο 36, χωρις να υπαρχει ουσιαστικο προβλημα με τα μεταλλα στον s50.

  2. #2
    Εγγραφή
    08-01-20
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///Maniac Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω θα εβαζα 5-40 τωρα και μολις πιασουν οι ζεστες 10-60... ειδικα εαν δεν το ταλαιπωρεις με πολυ σπορ οδηγηση με πολλες στροφες για παρατεταμενο χρονικο διαστημα.
    οχι οτι το 10αρι λαδι δεν ειναι αρκετα λεπτορευστο στις εκκινησεις εδω στην ελλαδα τουλαχιστον αλλα ενα 5αρι ειναι σαφως καλυτερο.
    Το 60αρι (μολις ζεσταθουν τα λαδια) θεωρω απευθυνεται για πιο καταπονητικη χρηση και θεωρω πως για απλες μετακινησεις και αν δεν το λιωνεις, το 40αρι ειναι ιδανικοτερο.
    Εχω δει ανα διαστηματα πολλους ιδιοκτητες m3 evo με πανω απο 300 χιλιαδες χιλιομετρα που ισχυριζονταν οτι παντα εβαζαν το μαμα λαδι 10-40 η 5-40 και δεν ειχαν αλλαξει μεταλλα ποτε.

    Αληθεια στα ε46 μ3 οταν ειχαν πρωτοβγει τι λαδι προτεινοταν απο τη BMW? Πριν σκασει το θεμα με τα μεταλλα και προτεινουν το 10-60? Ειλικρινα εχω απορια καθως οταν βγηκε το 46 εγω ακομα πηγαινα σχολειο.
    Νομιζω πως λογω του 46 αυτοματα εφαρμοστηκε και στο 36, χωρις να υπαρχει ουσιαστικο προβλημα με τα μεταλλα στον s50.
    Συμφωνώ. Η χρήση που κάνω είναι μια ζωηρή χρήση και όχι πάντα άλλα όχι και πίστα, άπλα είπα να πάω σε 5-50 για να έχω ένα λεπτότερο λάδι και να πιάσω και υψηλές θερμοκρασίες με το 50. Αν δεν κάνω λάθος αυτη δεν είναι η ιδιότητα ενός 5-50;

  3. #3
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.022
    Thanked
    616
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///Maniac Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αληθεια στα ε46 μ3 οταν ειχαν πρωτοβγει τι λαδι προτεινοταν απο τη BMW? Πριν σκασει το θεμα με τα μεταλλα και προτεινουν το 10-60? Ειλικρινα εχω απορια καθως οταν βγηκε το 46 εγω ακομα πηγαινα σχολειο.
    Νομιζω πως λογω του 46 αυτοματα εφαρμοστηκε και στο 36, χωρις να υπαρχει ουσιαστικο προβλημα με τα μεταλλα στον s50.
    Η Castrol και η BMW είχαν δημιουργήσει μια συνεργασία γύρω στο 2000, όταν παρουσιάστηκε η E46 M3. Ένα από τα πράγματα που έφερε η Castrol στη συνεργασία ήταν το λάδι 10w-60, το οποίο είχε αναπτυχθεί στους αγώνες. Σχεδίαζαν να συνεργαστούν με την BMW για να προσαρμόσουν αυτό το λάδι για αυτοκίνητα M.

    Στη συνέχεια, τα M3 άρχισαν να έχουν τα γνωστά προβλήματα , υπήρχαν δύο αυτοκίνητα/κινητήρες που η BMW «ενίσχυσε» με το προϊόν αυτο, το πρώτο ήταν το E46 M3 και ο κινητήρας S54, που αντιμετώπιζε τα γνωστα προβλήματα . Το λαδι αυτο , προφανώς θεωρήθηκε ότι θα μείωνε τις βλάβες. Τελικά υπήρξε ανάκληση για το πρόβλημα. Το δεύτερο ήταν το E39 M5 για να αντιμετωπίσει την υπερβολική κατανάλωση λαδιού. το προβλημα ομως αντιμετωπιστηκε τελικα μηχανικα,αλλαζοντας σχεδιασμο στην μηχανη.

    ετσι η BMW εισήγαγε μια σειρά από αλλαγές στον κινητήρα. Τότε ήταν που βρήκαν την ευκαιρία να αλλάξουν από το συνθετικό 5w-30 της BMW (επίσης κατά παραγγελία από την Castrol) στο νέο λάδι 10w-60.
    Η BMW το εκανε για να καλύψει τον πισινο της και το προβληματα μαυτο το λαδι αλλα οχι να τα επιδιορθωσει. το χρησιμοποιησαν και το εριξαν σαν προδιαγραφη επειδή είναι γνωστή ποσότητα για αυτούς οπως ειπαμε απο τους αγωνες και είναι απαραίτητο σε ορισμένους κινητήρες για σωστή προστασία στις ταχύτητες Autobahn και στις μεγαλες θερμοκρασίες λαδιού

    Μέχρι εκείνη τη στιγμή, η Castrol και η BMW είχαν αναπτύξει το 10w-60 σε ένα εξειδικευμένο προϊόν. Η Castrol το προσάρμοσε για τη BMW και η BMW σχεδίασε τους κινητήρες M της με αυτό το λάδι στο μυαλό. Γι' αυτό αργότερα τα αυτοκίνητα M με κινητήρες υψηλών στροφών (>8.000 σ.α.λ.) άρχισαν να απαιτούν και τα 10w-60.
    Μετα, τα αυτοκίνητα M της BMW σταμάτησαν να έρχονται με ατμοσφαιρικούς κινητήρες υψηλών στροφών και σταδιακά μεταπήδησαν σε κινητήρες χαμηλών στροφών τούρμπο. Με αυτή την αλλαγή, επέστρεψαν στο 5w-40.
    Δεν ξερω αν συνεχιζει να το δινει σαν προδιαγραφη ακομα,ωστόσο, το 10-60 νομιζω οτι ειναι μονο η bmw που ακομα το χρησιμοποιει σαν προδιαγραφη,αν το κανει ακομα. ισως στην αμερικη ακομα. Νομίζω ομως ότι το 5-30 και το 5-40 χρησιμοποιούνται περισσότερο στην Ευρώπη.


    Όσο για το γιατί οποιοιδήποτε κινητήρες BMW χρησιμοποίησαν ποτέ το 10w-60, οι θερμοκρασίες λαδιού είναι ίσως ο κύριος λόγος. Τα αυτοκίνητα BMW M είναι σχεδιασμένα να τρέχουν σε πίστες αγώνων όλη την ημέρα, ακόμη και στις πιο καυτές θερμοκρασίες. Σε αυτές τις συνθήκες, οι θερμοκρασίες λαδιού στους κινητήρες υψηλών στροφών μπορεί να υπερβούν τους 100C. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις ένα λάδι που δεν αραιώνει πολύ σε αυτές τις θερμοκρασίες. Επίσης, το συγκεκριμένο 10w-60 που χρησιμοποιεί η BMW είναι ένα custom-made προϊόν, οπότε έχει (υποτίθεται) το τέλειο μείγμα βασικών αποθεμάτων και πρόσθετων για τα αυτοκίνητα που το προδιαγράφουν.ειναι πιο κοντα στο -40 που δινει σε προδιαγραφη.αντθετα ενα redline 10-60 ειναι πολυ βαρυ για αυτην την μηχανη

    .οποτε προσοχη δεν βαζεις αλλο 10-60 μονο αυτο της bmw-castrol

    Έτσι, τα περισσότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν αυτό το λεπτό λάδι 10w60.
    τωρα χρειαζεται να το χρησιμοποιησεις το 10-60 για να σου λυθει η απορια? μπορεις αν τρεχεις σε αγωνες αλλα δεν ειναι και απαραιτητο. γιατι?

    Τα μοντερνα λαδια 0-40 , 5-40 ειναι καλυτερα απο τα 10-60.καταρχην ειναι ανωτερα σαν ποιοτητα ,εχουν καλυτερες συνθεσεις συστατικων ,χρησιμοποιουν εστερες,ΡΑΟ που δεν χρησιμοποιουν τα 10-60 που ειναι group 2 προελευσης. δεν ειναι παντα κακο αυτο,γιατι ειπαμε το τελικο προιον ειναι αυτο που μετραει, αλλα δεν υπαρχει λογος πλεον να τα χρησιμοποιεις οταν πλεον ολα τα μοντερνα λαδια και ιξωδη, χρησιμοποιουν group 3 βαση..

    Στην περίπτωση του M3, εάν δεν βλέπεις ποτέ θερμοκρασία λαδιού πάνω από 100C τότε ναι, ένα premium 0W/5W-40 θα πληροί περισσότερο από τις απαιτήσεις ιξώδους του κινητήρα.
    όταν η Porsche και η Ferrari με υψηλές στροφές χρησιμοποιουν 5-40 εσυ δεν μπορεις να λες οτι θες 10-60 για το Μ3 επειδη κανεις λιγο πιστα και ζωηρη οδηγηση.παρεπιπτοντως η ζωηρη οδηγηση δεν ειναι τιποτα μπροστα σε ενα φρακαρισμενο αυτοκινητο στην κινηση μεσα στην πολη.
    εσυ εχεις και ψυγειο λαδιου αποτι ειδα.οποτε δεν πρεπει να ανυσηχεις καθολου.τωρα το 5-40 χρησιμοποιειται απο πολλα μοντελλα και για αγωνες.ειχα ποσταρει καποτε οτι η γνωστη redline,ο ιδρυτης της,ελεγε σε βιντεο οτι πλεον αυτα τα λαδια ειναι τοσο εξελιγμενα που πλεον αυτα χρησιμοποιουν και για τα αγωνιστικα τους στο ιντιαναπολις. αν τωρα κανεις μια μικτη χρηση πιστας και καθημερινης οδηγησης,οσο και ζωηρη να ειναι τοτε ενα καλο 5-40 ειναι μια χαρα.γιατι?

    γιατι αν εκανες τον κοπο και πηγαινες πισω σενα μεγαλο ποστ που εδωσα,αυτο που μετραει στα συνχρονα λαδια δεν ειναι το βαρος που ανησυχεις,το βαρος ειναι ασχετο πλεον,αυτο που μετραει ειναι το HTHS .υπαρχουν λαδια οπως αυτο 10-60 που ψαχνεις που συμπεριφερονται σαν 30αρια λογω οτι εχουν χαμηλοτερο HTHS απο το 40αρι. το HTHS( High Temperature High Shear) χρησιμοποιει η bmw για να δωσει μια προδιαγραφη για την μηχανη σου ,οχι το βαρος. το μινιμουμ ειναι 3.5 αυτη ειναι η προδιαγραφη.και τοσο ειναι το 10-60 πανω κατω μια μοναδα (3.6).
    το 40αρι ομως που εσυ νομιζεις οτι ειναι κατωτερο εχει πανω απο 3.7 .αυτο ειναι που χρειαζεσαι οταν ανεβαινουν οι στροφες και οι θερμοκρασιες,ισχυροτερο ,δυνατο φιλμ που δεν σπαει ευκολα στην καταπονηση και αυτο το κανει ενα συνχρονο λαδι με ισχυρο HTHS οπως το 40ρι .και ας εχει μικροτερο βαρος απο το 10-60,ειναι πιο δυνατο.οποτε:

    αν και υπαρχει η αποψη οτι τα λαδια ll04 εχουν πιο μοντερνα προσθετα για να καλυψουν την δουλεια που εκανε το zddp, ωστοσο για μια τετοια δυνατη μηχανη θα προτεινα ενα λαδι a3/b4 bmw ll01 με περισοτερο zddp για προστασια μηχανης.

    παμε τωρα αφου αποφασισαμε οτι το λαδι μας πρεπει να εχει δυνατο HTHS και αρκετο zddp και θα ειναι a3/b4 bmw ll01 5-40 ,να δωσουμε σημασια σε μια ακομα παραμετρο για την επιλογη του καλου -σωστου λαδιου για την μικτη χρηση σου που ειναι η συνθεση του λαδιου.δεν εχουν ολα την ιδια.
    δεν θελω να θιξω τον φιλο μου ,αλλα η LM υστερει πολυ σαυτο σε σχεση με αλλες εταιρειες λιπαντικων. χρησιμοποιει πολλους viscosity improvers και φθηνες βασεις λαδιων,γνωστη συνταγη και οικονομικη ,ομως αυτη η μεθοδος οδηγει σε φιλμ που χανεται πιο ευκολα η αντοχη του.
    ομως ακομα και σε καλες εταιρειες υπαρχουν διαφορες αναλογα την συνθεση.ας πουμε στο M1 10W40. HTHS 3,9cp, αλλά έχει πολύ λίγο PAO μέσα. Είναι ως επί το πλείστον hydrocrack GrIII. Το M1 0W40 είναι 60% GTL, 30% PAO και 10% εστέρες. Αυτό σημαίνει καλύτερη αντίσταση στην οξείδωση και επίσης καλύτερα χαρακτηριστικά απαγωγής θερμότητας.
    ενώ το HTHS είναι πολύ σημαντικό, η σύνθεση καθορίζει την αντίσταση στην οξείδωση. Εάν κάποιος τρέχει με ενα λάδι για πίστα σε εύρος 130-140 C, εαν αυτο ειναι άθλιο λάδι θα αλλοιωθεί γρήγορα.

    τελος ενα ακομα που πρεπει να προσεξεις στο 5-40 που θα επιλεξεις ειναι να εχει 2 ακομα προδιαγραφες αλλων αυτοκινητοβιομηχανιων. MB229.5 και Porsche A40.η πρωτη ειναι η πιο αυστηρη μαυτην θα εχεις noack μεχρι 10% ,απο εκει και κατω θες να εχεις.και η Porsche A40 βγαινει μετα απο δοκιμη σε γνωστη γερμανικη πιστα. δεν ειναι τιποτα τυχαια αυτα που διαβαζεις στο μπουκαλι ενος λαδιου .φυσικα η δικια μας ειναι πολυ σημαντικη γιατι η bmw ll01 ωστόσο, είναι η πιο αυστηρη στις απαιτήσεις οξείδωσης.

    Το Motul X-Cess 5-40 είναι ενα καλό λάδι. Δεν είμαι ιδιαίτερα οπαδός αυτού του X-Cess καθώς το KV100 (κινηματικό ιξώδες στους 100c) είναι λίγο υψηλό λαμβάνοντας υπόψη το HTHS του 3,7 (το HTHS είναι αυτό που θέλετε στην πίστα).
    Τώρα, η Motul έχει νέο X-Cess, Gen2 που έχει χαμηλότερο KV100 αλλά υψηλότερο HTHS.
    Στην πίστα θέλετε πραγματικά λάδι που έχει υψηλό HTHS (αντίσταση του λαδιού σε προσωρινή ή μόνιμη απώλεια ιξώδους που συμβαίνει πίσω από ελατηρια εμβόλου κ.λπ.. Το SHell Helix Ultra 5W40 έχει εξαιρετικό HTHS σε σύγκριση με το KV100. Αλλά, επίσης, θέλετε λάδι που έχει υψηλό ZDDP (προσθετικό κατά της φθοράς) και αυτό θα ήταν το Mobil1 0W40 από αυτά τα τακτικά διαθέσιμα λιπαντικά.
    Το Mobil1 διαφημίζει στην πραγματικότητα το 0W40 ως λιπαντικό με δυνατότητα πιστας.το ΟΕΜ λαδι της Porsche ειναι αυτο.
    Τώρα, η Motul έχει προϊόν ειδικά κατασκευασμένο για χρήση σε δρόμο και πίστα. το Motul Sport 5W40.

    θεωρω οτι με το Motul X-Cess Gen2 5-40 με HTHS 3.8 ,MB229.5 και Porsche A40 επιπλεον προδιαγραφες ,πολυ καλη συνθεση λαδιου και βασης και προσθετων ,noack μεχρι 10% εισαι πολυ καλα θωρακισμενος και ετοιμος για οποιεςδηποτε θερμοκρασιες σου τυχουν και στον δρομο και στην πιστα.ειναι ενα διπλης -μικτης χρηση λαδι ,καθημερινης χρησης και πιστας.

    εδω θελω να σημειωσω για μια νεα εταιρεια που γινετε ντορος στην αμερικη σιγα-σιγα, την εταιρεια hpl.

    https://www.hploil.com

    στην ευρωπη υπαρχουν μονο απο φιλανδια για οποιον θελει να τα δοκιμασει

    https://laukkanenmotorsport.fi/en/p7...or-oil-5w40-qt

    εχει στην σειρα τους και αυτα που ψαχνετε αρχικα 10-60,10-40,5-50

    ειναι μια εταιρεια σαν τις αλλες 2-3 αμερικανικες, τυπου amsoil,redline που δεν εχουν εγκρισεις αυτοκινητοβιομηχανιων ,που ομως χαιρουν αναγνωρισης εμπιστοσυνης απο τους οδηγους που τα αγορασαν.

    τωρα ποια η διαφορα με τις αλλες αμερικανικες τυπου amsoil,redline ?

    η μεγαλη διαφορα τους ειναι οτι η χρηση αυτου του λαδιου καθαριζει πραγματικα την μηχανη και σιγουρα δεν την αφηνει να βρωμισει ποτε απο καταλοιπα.επισης ισχυριζεται οτι ενω δεν εχει μεγαλυτερο hths απο τις αλλες,μπορει το φιλμ της να αντεξει την οποιαδηποτε καταπονηση χωρις να σπαει .αυτα ειναι που ισχυριζονται αυτοι.κατι αναλογο ισχυριστηκε και η μομπιλ με το 0-40.εδω ομως υπαρχουν πολλοι που το θεωρουν κλασης ανωτερο μετα απο χρηση.

  4. The Following 4 Users Say Thank You to dreamer For This Useful Post:

    bakalos (19-02-24), BILL007 (28-01-24), Dimimav (28-01-24), Kostas_1 (28-01-24)

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dreamer Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η Castrol και η BMW είχαν δημιουργήσει μια συνεργασία γύρω στο 2000, όταν παρουσιάστηκε η E46 M3. Ένα από τα πράγματα που έφερε η Castrol στη συνεργασία ήταν το λάδι 10w-60, το οποίο είχε αναπτυχθεί στους αγώνες. Σχεδίαζαν να συνεργαστούν με την BMW για να προσαρμόσουν αυτό το λάδι για αυτοκίνητα M.
    ....
    Πολύ ωραίο ποστ!!! Το διάβασα με προσοχή!

    Eπίσης Millers και Mannol ειδικά στα μικρά βαρέλια των 20Lt αξίζουν δοκιμής -ειδικά λόγω κόστους/ποιότητας

    https://eshop.richard-shrive-cars.co...exos-2-1-litre




    https://www.autodoc.gr/mannol/15480046






    Το κόστος στα amsoil είναι υπερβολικό για καθημερινή χρήση
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 28-01-24 στις 11:36



  6. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    dreamer (28-01-24), Kostas_1 (28-01-24)

  7. #5
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.022
    Thanked
    616
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολύ ωραίο ποστ!!! Το διάβασα με προσοχή!

    Eπίσης Millers και Mannol ειδικά στα μικρά βαρέλια των 20Lt αξίζουν δοκιμής -ειδικά λόγω κόστους/ποιότητας

    https://eshop.richard-shrive-cars.co...exos-2-1-litre




    https://www.autodoc.gr/mannol/15480046






    Το κόστος στα amsoil είναι υπερβολικό για καθημερινή χρήση
    ευχαριστω μπιλ!

    συμφωνω για το amsoil. για το hpl ομως μπορει να το δοκιμασω γιατι εχει πολυ καλες κριτικες.εγω που κανω χρηση πολης περισοτερο και τον Ν43 που ολοι ξερουμε ποσο προβληματικος ειναι, κανω αλλαγη στα 8-9.000 χιλ πλεον η' 6-8 μηνες.πριν εκανα στον χρονο ,η' 12.000 χιλ.. οποτε βγαινει συνηθως 2 αλλαγες τον χρονο η' εναμιση.
    αν ομως βαλω το hpl ,αν οπως λενε δεν καταλαβαινει τιποτα,τοτε θα το αλλαζω πανω στον χρονο βρεξει χιονισει οσα χιλιομετρα πανω απο 9.000 κανω.ας κανω και 15.000,πανω στον χρονο ,τΤΟΤΕ θα τα αλλαξω.εφοσον το παραγγελνω απο φιλανδια θα μου βγει 120 ευρω συνολικα.φθηνοτερο 30 ευρω απο το επισημο σερβις στην αντιπροσωπεια,λεμε τωρα..

    τα λαδια redlne ,amsoil δεν τα δοκιμαζω καν γιατι φτιαχνονται με την παλια συνταγη που ειπαμε μεγαλο KV100 σε σχεση με το HTHS που σημαινει οτι δεν ακολοθουν την εξελιξη των λαδιων και των νεων προσθετων,βασεων κ.λ.π..ειναι πιο αγωνιστικα λαδια καλα μεν αλλα για πιο ειδικη χρηση .

    λοιπον οσο για το μανολ,τι μου θυμισες τωρα με το 20λιτρο??
    εχω διαφωνησει εντονα γιαυτο το λαδι σε ξενο φορουμ.ο λογος ειναι οτι δεν εχει καμμια εγκριση για bmw.ειναι δλδ. οπως τα αμερικανικα που ειπαμε.με την διαφορα οτι η μανολ δεν ειναι σαν αυτες τοσο μεγαλη εταιρεια με ιστορια και παραδοση.ωστε να την εμπιστευτεις.επισης μεσα στα αυτοκολλητα λιγο πολυ λεει οτι το λαδι της κανει για ολες τις μαρκες αυτοκινητων.ελεος!
    ασε που αναφερεται σαν γερμανικη εταιρεια ,ψεμματα, με την διαφορα οτι το μονο γερμανικο που εχει ειναι τα γραφεια της στο αμβουργο.η παραγωγη και προελευση ειναι καπου στην ανατολικη ευρωπη,ειναι δλδ. συμφεροντων απο εκει.οχι γερμανικη.εγω εταιρεια που δεν εχει ουτε ενα λαδι με εγκριση bmw και διαφημιζει οτι κανει για bmw και επιπλεον λεει ψεμματα οτι ειναι και γερμανικη,δεν αγοραζω.
    απο την αλλη υπαρχουν στην ευρωπη πολλοι πελατες της ,κυριως παλιοι bmwδακηδες που το χρησιμοποιουν και ισχυριζονται οτι δεν ειχαν κανενα προβλημα ποτε.που αλλαζουν λαδια μια φορα τον χρονο.σιγουρα πουλαει πολυ το βαρελακι αυτο ειδικα σε οσους εχουν πολλα αυτοκινητα αφου κανει για ολες τις μαρκες

    το Millers ομως το εχω σε πιο πολυ υποληψη γιατι ειναι προσεγμενο προιον ,αναφερει την αληθινη του προελευση σαν εταιρεια και εχει καλα χαρακτηριστικα.εχει και παραδοση.στην αγγλια γενικα εχουν πολλες μικρες εταιρειες που βολευονται.καποιες απο αυτες ειναι παραγωγα η' συνεργατες αλλων μεγαλων εταιρειων.

    ομως οπως και στην μανολ ετσι και στην μιλλερς ισχυριζονται οτι τα λαδια τους ειναι σουπερ πυρηνοκιτα και θα κανουν το αυτοκινητο σου βολιδα...οταν απλα δεν δινουν πληροφοριες για τα χαρακτηριστικα των λαδιων,πως εσυ ξερεις τι αγοραζεις σαν ποιοτητα? και γιατι να τα διαλεξω,ενω υπαρχουν σοβαρες εταιρειες που ακολουθουν τους κανονες και κοστιζουν κατι παραπανω αλλα δεν ειναι και ακριβες,οπως η total,shell.lukoil κ.λ.π που ομως βρισκονται μεσα στον καταλογο της bmw γιατι εχουν εγκριση.

    τωρα αναμεσα στο επιχειρημα εγω το χρησιμοποιω τοσα χρονια σε ολα μου τα αυτοκινητα και δεν εχουν παθει τιποτα και στο να δωσω κατι παραπανω και να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα παθει τιποτα διαλεγω το δευτερο.ο καθενας κανει την επιλογη του.

  8. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (28-01-24)

  9. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dreamer Εμφάνιση μηνυμάτων

    λοιπον οσο για το μανολ,τι μου θυμισες τωρα με το 20λιτρο??
    εχω διαφωνησει εντονα γιαυτο το λαδι σε ξενο φορουμ.ο λογος ειναι οτι δεν εχει καμμια εγκριση για bmw.ειναι δλδ. οπως τα αμερικανικα που ειπαμε.
    Επειδή το είχα ψάξει και εγώ αρκετά το θέμα ήρθε η ώρα να διαφωνήσουμε και εδώ (οχι μονα στα ξένα φόρα) - πλάκα κάνω!

    Στο θέμα, και η Millers και η Mannol έχουν BMW LL04 σαν αναγραφή στα προιόντα τους (!!!) παρότι όπως πολύ σωστά ανέφερες μιλάμε για δυο εταιρίες ή μέρα με τη νύχτα
    Προσωπικά -μπορεί και να κάνω λάθος- δε μου φαίνεται να τους άφηνε η ΒΜW έτσι. Ενδεικτικό ότι το LL04 και το BMW ειχε αφαιρεθεί απο τα Castrol MAGNATEC μια περίοδο και σίγουρα μιλάμε για το ίδιο λάδι, απλά βγάλανε τη νόρμα της BMW και τώρα την ξαναβάλανε (τάχα μου τότε δεν είχαν πάρει έγκριση, ενω όλοι κατάλαβαν οτι η Shell πλέον είχε βάλει το χέρι της).



  10. #7
    Εγγραφή
    08-01-20
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φιλε dreamer καλησπέρα,
    Διάβασα όλο το post σου και ομολογώ ότι με κάλυψες πλήρως και σε ευχαριστούμε για τις πολύτιμες πληροφορίες. Τελικά είπα να δοκιμάσω mobile1 5w50 ελπίζω να είναι καλή επιλογή.




    xlarge_20181003170123_mobil_fs_x1_5w_50_4lt.jpeg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Teoz3 : 15-02-24 στις 15:44

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Teoz3 For This Useful Post:

    BILL007 (15-02-24), dreamer (15-02-24)

  12. #8
    Εγγραφή
    08-01-20
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα παιδιά μια ακόμα ερώτηση . Μπορεί ένας κινητήρας στην δικιά μου περίπτωση M3 E36 Evo που ο κατασκευαστής λέει acea A3/B4 να πάρει λάδι που έχει acea C2/C3 ;;;

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP