Γιατι αυτο που εχεις «δινει» περισσοτερο αερα απο ενα ηλεκτρικο.
(Χοντρικη εξηγηση)
Γιατι αυτο που εχεις «δινει» περισσοτερο αερα απο ενα ηλεκτρικο.
(Χοντρικη εξηγηση)
Στο σταμάτα ξεκίνα της κίνησης με τον κινητήρα να δουλεύει μέχρι 1500 στροφές, το ηλεκτρικό ή το υδραργυρικό δίνει περισσότερο αέρα;
E30 318i



Α, εσείς έχετε τους διαβαθμισμένους... Η ερώτηση πάντως είναι γνήσια. Δεν ξέρω την απάντηση.
E30 318i
Αυτο που ειναι ρυθμισμενο να δινει τη μεγιστη ικανη παροχη και οχι παραπανω απο οσο πρεπει γιατι εχει τα αντιθετα αποτελεσματα.
To μηχανικο (υφραργυρικο) ας πουμε εχει εναν “ συμπλεκτη” (αυτον που πηρε μασχαλη ο Αρης) ο οποιος περιορίζει την ανώτερη ταχύτητα περιστροφής του ανεμιστηρα.
Τα πτερύγια του ανεμιστήρα έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν σε συγκεκριμένες μέγιστες στροφές ανά λεπτό, ενώ η ταχύτερη περιστροφή τους μειώνει την ποσότητα του αέρα που θα κινηθεί.
Ετσι λοιπον, ενας συμπλέκτης ανεμιστήρα επιτρέπει στο βήμα του ανεμιστήρα να είναι πιο μεγαλο και επομένως αποτελεσματικό σε χαμηλότερες στροφές ανά λεπτό. Επίσης, εμποδίζει το πτερύγιο του ανεμιστήρα να αποσυντεθεί λόγω της κεντρομόλου δύναμης κατι που δεν ισχυει οταν το φοραει το 5αρι του Αρη.



Το 5άρι του Άρη κάνει ρίμα και αψηφά τους νόμους της φυσικής σε σημείο που είναι υποψήφιο για νόμπελ.
Δεν είναι ελεύθερο όταν είναι κρύο.
Και τότε το τεστ με την εφημερίδα που το σταματάει τί είναι; Δεν ξέρω, δεν είχα ποτέ υδραργυρικό και δεν χωράει σε εμένα να μπει.
E30 318i



Στο δικό σου δε χωράει, στα δικά μας κολυμπάει.
nikos valvetronic (15-12-22), PetrosD (15-12-22), S8N (14-12-22)