
Αρχικό μήνυμα απο
Kostas_1
α) Ναι. Αλλα και την αλλη ρυθμιση να ειχα, ο μεσος ορος ειναι ιδιος. Απλά καταναλωνει το ηλεκτρικό όταν πεφτει σε χαμηλες ταχυτητες.
β) Ναι ο μεσος ορος ειναι περίπου αυτός.
Οσο για τη καταναλωση με 140 ειναι πολλά τα 9. Θα ελεγα κατω από 9, στα 8,5 ισως. Παντως αυτό εξαρταται από το καθε αυτοκίνητο και τον τροπο οδηγησης οπως ειπαμε.
Η γενικη εικονα ειναι ότι συμφέρει πολύ (οσο πιο στη πόλη τοσο πιο πολύ) χωρις καμμια υποχώρηση στο ύφος BMW
Καλησπέρα Κώστα, οπότε έχουμε και λέμε:
Α) Και στις δύο περιπτώσεις λοιπόν το κόστος ρεύματος είναι 4€/100 ΚΜ (0,04€/ΚΜ).
Β) Για την κατανάλωση βενζίνης, αφού πιστεύεις ότι θα κυμαίνεται σε χαμηλότερες τιμές (αμφιβάλλω αλλά τέλος πάντων), με ταχύτητες 140 Km/h ας πούμε ότι καίει ως Μ.Ο 8,5 l/100Km, το οποίο μεταφράζεται (με μέση τιμή 2,2€/l) σε 18,7€/100ΚΜ (0,187€/ΚΜ).
Συνδυαστική κατανάλωση λοιπόν, λαμβάνοντας υπόψη αφενός την φόρτιση στο σπίτι σου μόνο, αφετέρου την κατανάλωση που πιστεύεις ότι θα έχει με κίνηση στα 140 Km/h, στο ύψος των 0,227€/ΚΜ.
Χρήσιμα συμπεράσματα βγαίνουν λοιπόν.....
Υ.Γ: Εάν το κάνουμε πιο ρεαλιστικό, με φόρτιση και σε δημόσιους φορτιστές, πόσο πιστεύετε ότι θα φτάσει το παραπάνω νούμερο 0,227€/ΚΜ;
VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη topmar : 02-08-22 στις 22:21
VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 7seater