Θεωρω ως δεδομενο οτι ενα μπλοκ παλαιας σχολης οπως Μ43-Μ50 ειναι σημαντικα βαρυτερο απο το Μ54 που ειναι κραμα αλουμινιου. Το θεμα μου δεν ειναι αυτο. Το θεμα μου ειναι αν μπαινει η γεφυρα χωρις ακρα απο ε36 σε ε30
Θεωρω ως δεδομενο οτι ενα μπλοκ παλαιας σχολης οπως Μ43-Μ50 ειναι σημαντικα βαρυτερο απο το Μ54 που ειναι κραμα αλουμινιου. Το θεμα μου δεν ειναι αυτο. Το θεμα μου ειναι αν μπαινει η γεφυρα χωρις ακρα απο ε36 σε ε30
Αν δεν σε ενδιαφέρει το βάρος, ΟΚ, εγώ αναφέρθηκα σε μια πιθανή ανακρίβεια που παρουσιάστηκε, μιας και διαβάζουν (είτε τώρα είτε στο μέλλον) και άλλοι αυτό το θέμα.
Για την γέφυρα δεν ξέρω να σου πώ, αυτό που ξέρω είναι πως οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) που βάζουν Μ5+ σε Ε30 κάνουν φτιαχτές βάσεις για να κάτσει στην ήδη υπάρχουσα γέφυρα.
Αν ο λόγος που το σκέφτεσαι είναι μόνο το Xbrace, υπάρχουν έτοιμα για Ε30 που βιδώνουν στις ήδη υπάρχουσες τρύπες.
nikos valvetronic (26-01-22)
Ηξερα για ποδια προστασιας του καρτερ. Οχι για xbrace που προοριζεται για αυξηση της ακαμψιας