Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: 530i E39 Turbo

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    266
    Thanked
    122
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πολυ ωραιο!!
    Οταν το ειχες κομπρεσσορα τι σεταπ ειχες? Τι ανοχες εχει ο μ54 για κομπρεσορα με κλειστο μοτερ ?
    Ενδιαφερομαστε με το θειο μου να βαλουμε κομπρεσσορα σε 330 46αρι , συγκεκριμενα εχουμε βρει εναν schnitzer , ειναι πολυ light, ισα που φυσαει, και οπως λεει η schnitzer ειναι στα 295 αλογα αν θυμαμαι καλα.

  2. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18828
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///Maniac Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ ωραιο!!
    Οταν το ειχες κομπρεσσορα τι σεταπ ειχες? Τι ανοχες εχει ο μ54 για κομπρεσορα με κλειστο μοτερ ?
    Ενδιαφερομαστε με το θειο μου να βαλουμε κομπρεσσορα σε 330 46αρι , συγκεκριμενα εχουμε βρει εναν schnitzer , ειναι πολυ light, ισα που φυσαει, και οπως λεει η schnitzer ειναι στα 295 αλογα αν θυμαμαι καλα.
    Έχω κι εγώ τις ίδιες βλέψεις, αλλά έχω αποκλείσει εξ' αρχής το Κιτ της Schnitzer για λόγους που έχουν συζητηθεί σε άλλο νήμα.

    Έχω δει πολλούς που φτάνουν και τα 400 με στοκ εσωτερικά. Νομίζω πως αυτό είναι το όριο.

    Πριν από χρόνια υπήρχε και ένας Βαλκάνιος με 560 ή 580 και στοκ εντόσθια, αλλά νομίζω πως κάποια στιγμή οι μπιελες απέκτησαν αλλεργία στο μπλοκ και αυτονομήθηκαν.

    Απ' ότι έχω καταλάβει, τα 330 τροχό είναι εφικτά και ασφαλή. Ο στροφαλοφορος του Μ54Β30 είναι σφυρήλατος και μάλιστα ο ίδιος με του αμερικανικού Μ3 (S52B32), τα πιστόνια και οι μπιελες είναι καλά, συνήθως αλλάζουν μόνο βίδες και πυρο όταν πρόκειται να φτάσουν ψηλά σε ιπποδύναμη. Τα βασικά είναι συμπίεση, αντλία λαδιού και τροφοδοσία.

    Για να παίξεις μέχρι τα 300 άλογα στον στρόφαλο, δεν χρειάζεσαι τίποτα πέρα από προληπτική συντήρηση στο κύκλωμα ψύξης και προληπτική επέμβαση στο παξιμάδι αντλίας λαδιού.

  3. The Following 5 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (07-09-21), DIMOARIS (24-06-23), Laggispower (07-09-21), nik200 (14-09-21), VanVIC (12-09-21)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.292
    Thanked
    14168
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΣΟΥΠΕΡΡΡΡ!! ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΣΤΕΦ!!!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων

    Πριν από χρόνια υπήρχε και ένας Βαλκάνιος με 560 ή 580 και στοκ εντόσθια, αλλά νομίζω πως κάποια στιγμή οι μπιελες απέκτησαν αλλεργία στο μπλοκ και αυτονομήθηκαν..



  5. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    stefm5 (07-09-21)

  6. #4
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    266
    Thanked
    122
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω κι εγώ τις ίδιες βλέψεις, αλλά έχω αποκλείσει εξ' αρχής το Κιτ της Schnitzer για λόγους που έχουν συζητηθεί σε άλλο νήμα.
    Μπορεις να με διαφωτισεις λιγο πανω σε αυτο ? Ειτε παραθετοντας το thread ?
    Eπειδη δεν εχει ιντερκουλερ εννοεις?

  7. The Following User Says Thank You to ///Maniac For This Useful Post:

    BILL007 (15-09-21)

  8. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///Maniac Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπορεις να με διαφωτισεις λιγο πανω σε αυτο ? Ειτε παραθετοντας το thread ?
    Eπειδη δεν εχει ιντερκουλερ εννοεις?
    γενικώς όλοι οι κομπρέσσορες είναι πανάκριβοι και κοστίζουν τρελά λεφτά για να επισκευαστούν
    συγκεκριμένα ο schnitzer παλιότερα δεν επισκευαζόταν, τώρα νομίζω βρίσκεις ρουλεμάν και τσιμούχες.
    η έλλειψη ιντερκούλερ είναι αισθητή το καλοκαίρι, αλλά πώς να βάλεις με τόσο χαμηλή πίεση.
    η μόνη λύση είναι ψεκασμός νερού/μεθανόλης

  9. The Following 3 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (15-09-21), S8N (10-09-21), VanVIC (12-09-21)

  10. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω κι εγώ τις ίδιες βλέψεις, αλλά έχω αποκλείσει εξ' αρχής το Κιτ της Schnitzer για λόγους που έχουν συζητηθεί σε άλλο νήμα.

    Έχω δει πολλούς που φτάνουν και τα 400 με στοκ εσωτερικά. Νομίζω πως αυτό είναι το όριο.

    Πριν από χρόνια υπήρχε και ένας Βαλκάνιος με 560 ή 580 και στοκ εντόσθια, αλλά νομίζω πως κάποια στιγμή οι μπιελες απέκτησαν αλλεργία στο μπλοκ και αυτονομήθηκαν.

    Απ' ότι έχω καταλάβει, τα 330 τροχό είναι εφικτά και ασφαλή. Ο στροφαλοφορος του Μ54Β30 είναι σφυρήλατος και μάλιστα ο ίδιος με του αμερικανικού Μ3 (S52B32), τα πιστόνια και οι μπιελες είναι καλά, συνήθως αλλάζουν μόνο βίδες και πυρο όταν πρόκειται να φτάσουν ψηλά σε ιπποδύναμη. Τα βασικά είναι συμπίεση, αντλία λαδιού και τροφοδοσία.

    Για να παίξεις μέχρι τα 300 άλογα στον στρόφαλο, δεν χρειάζεσαι τίποτα πέρα από προληπτική συντήρηση στο κύκλωμα ψύξης και προληπτική επέμβαση στο παξιμάδι αντλίας λαδιού.
    το ρεκόρ με κλειστό μοτέρ το έχει αμερικάνος γνωστός μου με 680 άλογα. εκεί έσπασε το μοτέρ.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (15-09-21), S8N (10-09-21)

  12. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///Maniac Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ ωραιο!!
    Οταν το ειχες κομπρεσσορα τι σεταπ ειχες? Τι ανοχες εχει ο μ54 για κομπρεσορα με κλειστο μοτερ ?
    Ενδιαφερομαστε με το θειο μου να βαλουμε κομπρεσσορα σε 330 46αρι , συγκεκριμενα εχουμε βρει εναν schnitzer , ειναι πολυ light, ισα που φυσαει, και οπως λεει η schnitzer ειναι στα 295 αλογα αν θυμαμαι καλα.
    με τον κομπρέσσορα ήμουν 450+.
    το μοτέρ με σωστή χαρτογράφηση φτάνει 500 άνετα. δύσκολο να το πετύχεις όμως με κομπρέσσορα. θέλει πολλή μελέτη το σεταπ και αρκετά χρήματα. ενώ είναι ευκολάκι με το τούρμπο.
    ο schnitzer είναι πολύ μικρός όπως είπες. με τη μαμα τροχαλία γύρω στα 300.

  13. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (15-09-21)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP