Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: 530i E39 Turbo

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θεός!

    Βλέπω water/methanol injection και μάλιστα ψαγμένο (snow performance και όχι AEM). Επίσης, έχεις αντικαταστήσει το υδραργυρικό με ηλεκτρικό ανεμιστήρα ή κάνω λάθος?

    Καλοτάξιδο να είναι, ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις και παρακαλώ πολύ συνέχισε να αναφέρεις εντυπώσεις! Αν θες γράψε και το ιστορικό, δηλαδή πως ήταν με κομπρέσσορα, τι στάδια πέρασες και πως αποφάσισες να πας σε τούρμπο.

    Πραγματικά χαίρομαι να βλέπω τόσο ωραία και τολμηρά projects. Θα πεταχτούν κάποιοι και θα πουν 'εγώ θα πήγαινα σε N54'. Εγώ πάντως σου βγάζω το καπέλο.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (07-09-21), VanVIC (12-09-21)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το υδραργυρικό αντικαταστάθηκε από ηλεκτρικό που προέρχεται από 645 Ε63/545 Ε60.
    ο κομπρέσσορας έχει ταβάνι και οι βελτιώσεις του κοστίζουν πολύ περισσότερο από το τούρμπο. είχα φτάσει πάνω από 450 άλογα αλλά όπως πάντα όλα 'συνηθίζονται'. οπότε είπα να κάνω κάτι διαφορετικό.
    αυτοί που θα πήγαιναν σε Ν54 δεν έχουν γνώση του αντικειμένου και της σχέσης κόστους οφέλους. επιγραμματικά θα πω ότι η κεφαλή του Μ54 αναπνέει 20% περισσότερο αέρα από του Ν54. στην ίδια πίεση τα Ν54 αποδίδουν λιγότερο.

  4. The Following 5 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (07-09-21), isou (02-09-21), pilot (02-09-21), S8N (02-09-21), VanVIC (12-09-21)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP