το ειχα επισημανει και εγω αυτο,σωστα..οπως και οτι ολο και περισοτερες εταιρειες αυυτοκινητων απομακρυνονται απο το 5-40 .ηδη η μομπιλ δεν εχει εγκριση για bmw στο 5-30 της σειρας φορμουλα και 5-40 για εμας εχει μια υποδεεστερη σειρα.σε λιγο θα δινεται εντολη για 0-20..
εδω τωρα πιο πανω ομως οσον αφορα αυτο που λες ,επισημαινει,χωρις να ξερω αν ισχυει,οτι αυτο γινεται,οτι φευγουν δλδ. απο το ll-01 στην ευρωπη γιατι πλεον δεν χρειαζονται τα περισοτερα προσθετικα αυτα για να ειναι καθαρος ο κινητηρας και να εχει μακροζωια γιατι πλεον τα καυσιμα στην ευρωπαικη ενωση δεν εχουν τοσα πολλα οξεα .οποτε γιαυτο δεν υπαρχουν πλεον τα ll-01 με τα περισοτερα αντιτριβικα,προσθετικα.δεν πειραζει αν δινεις περισοτερα προσθετικα με το ll-01 αλλα δεν χρειαζεται κιολας.λεγαμε ,οτι ειναι καλυτερο το ll-01 γιατι εχει περισοτερα αντιτριβικα-καθαριστικα,προσθετικα,φωσ φορο κυριως αλλα τωρα που τα καυσιμα δεν εχουν τοσα οξεα ισως να μην χρειαζονται.