Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Θέμα: VW ID3 1st edition συντομη δοκιμη - το μελλον που ερχεται???

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μια τέτοια αγορά δεν έχει καμία λογική από θέμα οικονομίας αν δεν είναι εταιρικό όχημα.
    Αν είναι εταιρικό όχημα έχεις 5 χιλιάρικα επιδότηση, 150% στις αποσβέσεις, 0 τεκμαρτό για τον χρήστη. Έτσι συμφέρει και μόνο.
    Οποιαδήποτε άλλη χρήση είναι παιχνίδι για ''πλούσιους''.-
    Από εκεί και πέρα ο καθένας πρέπει να αναρωτηθεί πόσα ταξίδια κάνει τον χρόνο. Αυτή την στιγμή υπάρχουν πάρα πολλοί 50αρηδες φορτιστές στις εθνικές. Μην κολλάτε στους supercharger κτλπ όπου χρειάζεται τεράστια υποδομή(υποσταθμός) για να λειτουργήσουν. Επίσης ακόμα και αυτοί οι φορτιστές ξεκινούν με 150kw και σιγά σιγά πέφτει η απόδοση. Μετά το 60-70% νομίζω φορτίζουν με 50kw.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Harisp For This Useful Post:

    BILL007 (16-06-21), nik200 (16-06-21), S8N (17-06-21)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια τέτοια αγορά δεν έχει καμία λογική από θέμα οικονομίας αν δεν είναι εταιρικό όχημα.
    Αν είναι εταιρικό όχημα έχεις 5 χιλιάρικα επιδότηση, 150% στις αποσβέσεις, 0 τεκμαρτό για τον χρήστη. Έτσι συμφέρει και μόνο.
    Οποιαδήποτε άλλη χρήση είναι παιχνίδι για ''πλούσιους''.-
    Από εκεί και πέρα ο καθένας πρέπει να αναρωτηθεί πόσα ταξίδια κάνει τον χρόνο. Αυτή την στιγμή υπάρχουν πάρα πολλοί 50αρηδες φορτιστές στις εθνικές. Μην κολλάτε στους supercharger κτλπ όπου χρειάζεται τεράστια υποδομή(υποσταθμός) για να λειτουργήσουν. Επίσης ακόμα και αυτοί οι φορτιστές ξεκινούν με 150kw και σιγά σιγά πέφτει η απόδοση. Μετά το 60-70% νομίζω φορτίζουν με 50kw.
    οπα φιλε χαρη πηρες φορα..

    για εξηγησε λιγακι και αυτο με τους φορτιστες λιγο καλυτερα, να καταλαβουμε και μεις οι πανασχετοι!!!!

  4. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (16-06-21)

  5. #3
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπα φιλε χαρη πηρες φορα..

    για εξηγησε λιγακι και αυτο με τους φορτιστες λιγο καλυτερα, να καταλαβουμε και μεις οι πανασχετοι!!!!
    Οι ταχυφορτιστές 50kw και άνω, αναπτύσουν μεγάλες θερμοκρασίες και στην πραγματικότητα προκαλούν μια σταδιακή γήρανση στις μπαταρίες. Επίσης δεν σημαίνει ότι αν πας σε ένα φορτιστή με 100kw και η μπαταρία σου είναι 50kw ότι σε μισή ώρα γέμισες. Μέχρι το 50% θα φορτίζει με 100 και μετά πέφτει η ταχύτητα όσο ανεβαίνει το ποσοστό φόρτισης.
    Δες εδώ 2 βίντεο και θα καταλάβεις:



    Kαι γενικά επειδή στην Ελλάδα είμαστε πολύ πίσω σε υποδομές, καλύτερα να φτιαχτούν 20 50ρηδες φορτιστές στην εθνική, παρά 4 150ρηδες που απαιτούν πολύ υψηλότερο κόστος και υποδομές.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Harisp For This Useful Post:

    BILL007 (18-06-21), nik200 (17-06-21), S8N (17-06-21)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP