Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 49

Θέμα: Αλλαγη υγρων φρενων...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    262
    Thanked
    121
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    θελουν αλλαγη καθε 6 μηνες...τα καλυτερα για δρομο αλλα και ενιοτε για πιστα η γενικα βουνισιες διαδρομες και γρηγορη οδηγηση ειναι τα dot 4 με το υψηλοτερο δυνατο σημειο βρασμου οπως αναφερεται και παραπανω...επισης πλεον ολα τα υγρα φρενων ειναι διαφανα

  2. The Following User Says Thank You to ///Maniac For This Useful Post:

    BILL007 (05-05-21)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.030
    Thanked
    627
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///Maniac Εμφάνιση μηνυμάτων
    θελουν αλλαγη καθε 6 μηνες...τα καλυτερα για δρομο αλλα και ενιοτε για πιστα η γενικα βουνισιες διαδρομες και γρηγορη οδηγηση ειναι τα dot 4 με το υψηλοτερο δυνατο σημειο βρασμου οπως αναφερεται και παραπανω...επισης πλεον ολα τα υγρα φρενων ειναι διαφανα
    ναι αλλα εγω θα βαλω σωληνακια υψηλης τα οποια συμφωνα με τα παιδια που γνωριζουν θελουν ακομα υψηλοτερο σημειο βρασμου:

    ο φιλος m-power_01 απανταει σε ερωτηση του φιλου Inferno σε αλλο τοπικ.


    [QUOTE]Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Inferno
    Να κάνω μια ερώτηση? περιμένω απο μέρα σε μέρα τα σωληνάκια υψηλής, πρέπει να συνδυαστούν με υγρά φρένων DOT 5.1 σωστά?
    /QUOTE]

    Ή 5.1 ή ενα 4.1 με υψηλο σημειο βρασμου.Λογω του οτι τα υψηλης-αεροπορικου τυπου σωληνακια ειναι ''μασιφ'' δεν παραμορφωνονται (δηλαδη να ξεχειλωνουν προσωρινα οταν παταμε το πενταλ του φρενου) ολη η πιεση απο το πενταλ περναει στο υγρο, με αποτελεσμα την αυξηση της θερμοκρασια του ...Αυτος ειναι ο λογος που πρεπει να χρησιμοποιουμε καλυτερα υγρα μετα την αλλαγη.Να αποφυγουμε τον βρασμο τους.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dreamer : 04-05-21 στις 20:05

  4. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (05-05-21)

  5. #3
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    262
    Thanked
    121
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εμενα ο εισαγωγεας των goodridge που ανεφερες σε προηγουμενο post και σου ειχα πει οτι ειχα παει και ειχα ρωτησει μου προτεινε dot 4 μαζι με τα σωληνακια υψηλης...μου ειπε οτι μετραει το σημειο βρασμου και μονο και οτι τα 5,1 (που και εγω γι αυτα πηγαινα αρχικα) θελουν αλλαγη καθε 6 μηνο, οποτε θα παω σε dot 4 με το υψηλοτερο δυνατο σ.β

  6. The Following 2 Users Say Thank You to ///Maniac For This Useful Post:

    BILL007 (05-05-21), PetrosD (05-05-21)

  7. #4
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.030
    Thanked
    627
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///Maniac Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμενα ο εισαγωγεας των goodridge που ανεφερες σε προηγουμενο post και σου ειχα πει οτι ειχα παει και ειχα ρωτησει μου προτεινε dot 4 μαζι με τα σωληνακια υψηλης...μου ειπε οτι μετραει το σημειο βρασμου και μονο και οτι τα 5,1 (που και εγω γι αυτα πηγαινα αρχικα) θελουν αλλαγη καθε 6 μηνο, οποτε θα παω σε dot 4 με το υψηλοτερο δυνατο σ.β
    https://d23zpyj32c5wn3.cloudfront.ne...pdf?1492016018

    TYPEOFUSE
    DOT 5.1 Brake Fluid
    Long life 100% Synthetic Fluid
    For hydraulic actuated brake and clutch systems

    DOT 5.1 NON SILICONE BASE

    All types of hydraulic actuated brake and clutch systems in accordance with DOT 5.1, DOT 4 and DOT 3 manufacturers’ recommendations.
    Fluidity specially designed for anti-locking brake systems (ABS).

    PERFORMANCE

    STANDARDS : FMVSS 116 DOT 5.1 NON SILICONE BASE, DOT 4 and DOT 3 SAE J 1703
    ISO 4925 (5.1, 4 & 3)

    Long life fluid:
    The high wet boiling point (185°C / 365°F), superior to DOT 4 (155°C / 311°F mini) and DOT 3 (140°C / 284°F mini) conventional fluids enables to use this product longer. Indeed, DOT 3 / DOT 4 and DOT 5.1 brake fluids have the property to absorb humidity contained in the air, which reduces their boiling points and consequently security.
    The wet boiling point is representative of the fluid after one year of use.

    Specially designed for anti-locking brake systems (ABS):
    The viscosity (820 centipoises at -40°C / -40°F) lower than DOT 4 (up to 1800 cp) and DOT 3 (up to 1500 cp) brake fluids allows an easier fluid circulation in micro-valves of anti-locking systems.
    Perfectly neutral with seals used in braking systems. Anti-corrosion.

    RECOMMENDATIONS

    Mixable with DOT 3, DOT 4 and DOT 5.1 NON SIL ICONE BASE products.
    Do not mix with silicone (DOT 5 silicone base) or mineral base fluids (LHM).
    Store brake fluid in its original container, tightly closed to avoid absorption of moisture. Aggressive chemical product if contact with hands, paint or varnish.
    If skin contact, rinse thoroughly with water.
    Drain Interval: 12 to 24 month as per manufacturers’ recommendations.

    PROPERTIES
    100% synthetic fluid, polyglycol bases.
    Color
    Dry boiling point
    Wet boiling point
    Viscosity at -40°C (-40°F) Viscosity at 100°C (212°F)
    Yellow
    272 °C / 522 °F 185 °C / 365 °F 820 mm2/s
    2.1 mm2/s

    εδω παντως λεει οτι το υγρο αντεχει χωρις να χανει 1 χρονο και μετα μπορει να παει και 2 χρονια αν το προτεινει ο κατασκευαστης ,που σε εμας το προτεινει ..αν και σε dot 4..

    γνωστος μου παντως που εμπορευεται λαδια και βαζει και αυτος το ιδιο,το αλλαζει ανα 2 χρονια και δεν ειχε προβλημα..και ειναι ζωηρος ,πρωην ντριφτας.

    οταν του ειπα οτι τα ΑΤΕ μου πηγαν 40.000 χιλ. δεν το πιστευε γιατι αυτος τρωει φρενα.

  8. #5
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    262
    Thanked
    121
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    καλα ειναι τυπικα ολα αυτα...τα μισα αυτοκινητα που κυκλοφορουν εχουν υγρα φρενων 5ετιας τουλαχιστον...και τα δικα μου απο τοτε που το πηρα δεν τα εχω αλλαξει γιατι ηταν πεντακαθαρα και δεν ειχα θεμα στο φρενο παρα τη σπορ οδηγηση

  9. The Following User Says Thank You to ///Maniac For This Useful Post:

    BILL007 (29-06-21)

  10. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///Maniac Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλα ειναι τυπικα ολα αυτα...τα μισα αυτοκινητα που κυκλοφορουν εχουν υγρα φρενων 5ετιας τουλαχιστον..
    ΠΕΣ ΤΟ ΨΕΜΑΤΑ!



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP