
Αρχικό μήνυμα απο
stefm5
τα 10.000 είναι υπερβολή.
όμως και τα 2000 που είχες αναφέρει είναι λίγα.
με 3500 έως 5000 αναλόγως τις επιλογές σου κάνεις δουλειά. πχ έχω φίλο από ολλανδία που πουλάει καινούρια κιτ rotrex c38-92 για Ε46 με 4000 αν θυμαμαι καλά.
Καλησπερα!
Ξερεις κατι?Οκ 4000 +εργατικα αλλα ο ενας μου λεει βαλτο καντο 350 αλογα και δε χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα.
Μετα ερχεται αλλος και μου λεει αν το κανεις 350 αλογα πρεπει να αλλαξεις φρενα,αναρτησεις,αμορτισερ κτλ.Αλλος μου λεει αλλαξε και διαφορικο και δισκοπλατο και ισως και τρομπα βενζινης.
Αν τα βαλεις ολα κατω βγαινουν πολλα παραπανω απο 4000.Εκει καπου εχω χαθει..Και οταν λεω ο ενας και ο αλλος εννοοω εδω μεσα,φιλοι μου που χουν κανει μετατροπες και μηχανικοι.3 διαφορετικα συνεργεια μου ειπαν 3 διαφορετικα πραγματα....
Οποτε αν δεν εχω καν κατι σαν μπουσουλα να ξεκινησω να ξερω τι θα μου βγει που να παρω την αποφαση.Κομπρεσορας σε αμαξι σαν το δικο μου θεωρω μηχανολογικα ειναι κατι που πλεον ειναι πολυ απλο μιας και το χουν κανει απειροι.
Αν οι Ελληνες αποκτήσουν μόρφωση και ενότητα, αλίμονό μας.
ΟΥΙΣΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ