
Αρχικό μήνυμα απο
wheelman
Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο αρκετά ώστε να αποσβέσεις.
Η βέλτιστη θεωρω λύση, είναι να ανακατασκευασεις το δικό σου.
Με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει συνεννόηση με τον μάστορα για την επιτυχία του εγχειρήματος.
Γιατί ειναι κρίμα να έχεις δώσει τόσα λ7 και να συνεχίζει να καίει λάδια.
Αν από την άλλη,
Αν βάλεις άλλο μοτέρ.
Δεν θα του κάνεις service όσο είναι στον πάγκο?
Δεν θα αλλάξεις τυχόν περιφερειακά, αντλία νερου, δεν θα κοιτάξεις μεταλλα, Vanos seals, Τσιμουχακια κτλπ?
Λάδια, παραφλου,ATF, δίσκο, θα αλλάξεις ούτως ή άλλως.
Συνεπώς η διαφορά θεωρώ θα βγει πολύ κοντά.
Δύο πράγματα εμένα με θα με αγχωναν.
Το ποσό εμπιστεύομαι την δουλειά του Μάστορα και κατά πόσο θα είναι καλό το νέο μοτέρ στην περίπτωση αλλαγής.
Και τα δύο έχουν ρίσκο,
Εύχομαι ότι και επιλέξεις να έχει επιτυχία...
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk