Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 70

Θέμα: E46 M43 b19 turbo

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Veggeto Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είπα ότι δεν θα φτιάξω πρόγραμμα, θα το δουλέψω με το ρυθμιστή για Αρχύτας χαμηλή πίεση και θα δω τι τιμές μου δίνει ο wide band, δεν με ενδιαφέρει μόνο να φτιάξω το αμάξι πιο γρήγορο με ενδιαφέρει και το ταξίδι ,Αν θα παίξω με πρόγραμμα μπορεί να παίξω με Ecu master . Επίσης στο Punto δεν είχα παίξει με ρυθμιστή αλλά με πρόγραμμα σε διάφορα στάδια, 1 στάδιο με 1.3 πίεση σταθερή μετά αλλαγή σε t25 και άλλο πρόγραμμα με σταθερή πίεση στο 1.5 bar μετά 2560r σφυρηλατο και πρόγραμμα και μετά + 60nitro με νιτρατο πρόγραμμα οπότε γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει μίγμα.. Τμ
    ακριβως οτι ειπε ο lunatic!αυτο καταλαβα και εγω...

    το ταξιδι που λες ειναι ενδεικτικο...εχει κλαψει κοσμος εκει...για πολλους και διαφορους λογους...
    μεχρι 0.5bar πιστευω θα εισαι οκ...o μ43 ειναι σκυλι...
    τι τουρμπο θα δουλεψεις?καμια 2554 πιστευω ειναι τελεια-αν θες να χεις ενα αμαξι που να εχει φοβερη λειτουργια και θα χεις 170-180ps πραγματικα-..αν πας σε 28αρα ανεβαζεις λιγακι ακομα το powerband..πραγμα που θα καταπονησει λιγο παραπανω το στοκ μοτερ..αν βαλεις σωθικα εκει αλλαζει το πραγμα..προσωπικα εγω μεχρι εκει θα πηγαινα σε τουρμπινες...απο κει και πανω...δεν εχει νοημα θεωρω!

  2. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (20-03-19)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP