Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 70

Θέμα: E46 M43 b19 turbo

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    03-03-19
    Μηνύματα
    61
    Thanked
    109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πολύ Bill007 ,πολύ κατατοπιστηκα τα άρθρα, Το project για αρχή θα έχει ως εξής :
    -Πλακάκι στην μαμα πολλαπλή
    -k03s με 63.5 dp επάνω στην μαμά εξάτμιση με ελεύθερο τελικό.
    -ic από punto gt (θα μπει με πατέντα)
    -στοκ μοτέρ .
    -ρυθμιστής πίεσης καυσίμου.
    -σχαστρα Bosch μαμά από punto gt.

    Θα ρυθμίσω την την πίεση από την wg στο 0.5 bar για αρχή και θα παίξω με τον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου ,το μόνο που έχω σαν δίλημμα είναι αν θα πρεπει να ρυθμίσω σύμφωνα με τη θερμοκρασία καυσαερίων ή θα πρέπει να δανειστώ έναν wideband για να είμαι σίγουρος. Θεωρώ ότι 9.7 συμπίεση του m43 ειναι μια χαρά για να αντέξει την πίεση αυτή με σωστό καύσιμο.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Veggeto For This Useful Post:

    BILL007 (19-03-19), nik200 (19-03-19), PetrosD (18-03-19)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Veggeto Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστώ πολύ Bill007 ,πολύ κατατοπιστηκα τα άρθρα, Το project για αρχή θα έχει ως εξής :
    -Πλακάκι στην μαμα πολλαπλή
    -k03s με 63.5 dp επάνω στην μαμά εξάτμιση με ελεύθερο τελικό.
    -ic από punto gt (θα μπει με πατέντα)
    -στοκ μοτέρ .
    -ρυθμιστής πίεσης καυσίμου.
    -σχαστρα Bosch μαμά από punto gt.

    Θα ρυθμίσω την την πίεση από την wg στο 0.5 bar για αρχή και θα παίξω με τον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου ,το μόνο που έχω σαν δίλημμα είναι αν θα πρεπει να ρυθμίσω σύμφωνα με τη θερμοκρασία καυσαερίων ή θα πρέπει να δανειστώ έναν wideband για να είμαι σίγουρος. Θεωρώ ότι 9.7 συμπίεση του m43 ειναι μια χαρά για να αντέξει την πίεση αυτή με σωστό καύσιμο.
    ολα αυτα σωστα ειναι πλην του ρυθμιστη...ασε τους ρυθμιστες και θα πας να φτιαξεις ενα σωστο προγραμμα..σε ενα σωστο ανθρωπο και οχι γιδι...το δωσε βενζινα στο λαο μπορει να επιανε στο puntogito...αλλα για να χεις το κεφαλι σ υσηχο...θα πατε σε ενα σωστο προγραμμα με σωστο αβανς-σωστες βενζινες και σωστους χαρτες δηλαδη κτλ κτλ...το στοκ μοτερ ποτε δεν εβλαψε κανεναν...με τα λαθος μειγματα ομως εκλαψαν πολλοι...επισης wideband-πυρομετρο-μπαρομετρο..οπωςδηποτε αν θες να ξερεις πραγματικα τι γινεται εκει μεσα...τα ημιμετρα μπορει να δουλεψουν σε ενα ηδη τουρμπο μοτερ-τον αειθαλη fire εννοω-αλλα οχι απαραιτητα στο μοτερ σ που φτιαχτηκε ατμοσφαιρικο..αν ειναι να κανεις κατι καντο σωστα....χωρις τσιπιες γιατι "η φτηνια τρωει τον παρα" οπως λεει η παρομοια...καλυτερο λοιπον το προλαμβανειν παρα το θεραπευειν....

    ευχομαι καθε επιτυχια στο projectaki σου φιλε..

  4. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (19-03-19), Kostas Maras (26-01-21), VanVIC (26-01-21), wheelman (19-03-19)

  5. #3
    Εγγραφή
    03-03-19
    Μηνύματα
    61
    Thanked
    109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν είπα ότι δεν θα φτιάξω πρόγραμμα, θα το δουλέψω με το ρυθμιστή για Αρχύτας χαμηλή πίεση και θα δω τι τιμές μου δίνει ο wide band, δεν με ενδιαφέρει μόνο να φτιάξω το αμάξι πιο γρήγορο με ενδιαφέρει και το ταξίδι ,Αν θα παίξω με πρόγραμμα μπορεί να παίξω με Ecu master . Επίσης στο Punto δεν είχα παίξει με ρυθμιστή αλλά με πρόγραμμα σε διάφορα στάδια, 1 στάδιο με 1.3 πίεση σταθερή μετά αλλαγή σε t25 και άλλο πρόγραμμα με σταθερή πίεση στο 1.5 bar μετά 2560r σφυρηλατο και πρόγραμμα και μετά + 60nitro με νιτρατο πρόγραμμα οπότε γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει μίγμα.. Τμ

  6. The Following User Says Thank You to Veggeto For This Useful Post:

    wheelman (19-03-19)

  7. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Veggeto Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είπα ότι δεν θα φτιάξω πρόγραμμα, θα το δουλέψω με το ρυθμιστή για Αρχύτας χαμηλή πίεση και θα δω τι τιμές μου δίνει ο wide band, δεν με ενδιαφέρει μόνο να φτιάξω το αμάξι πιο γρήγορο με ενδιαφέρει και το ταξίδι ,Αν θα παίξω με πρόγραμμα μπορεί να παίξω με Ecu master . Επίσης στο Punto δεν είχα παίξει με ρυθμιστή αλλά με πρόγραμμα σε διάφορα στάδια, 1 στάδιο με 1.3 πίεση σταθερή μετά αλλαγή σε t25 και άλλο πρόγραμμα με σταθερή πίεση στο 1.5 bar μετά 2560r σφυρηλατο και πρόγραμμα και μετά + 60nitro με νιτρατο πρόγραμμα οπότε γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει μίγμα.. Τμ
    ακριβως οτι ειπε ο lunatic!αυτο καταλαβα και εγω...

    το ταξιδι που λες ειναι ενδεικτικο...εχει κλαψει κοσμος εκει...για πολλους και διαφορους λογους...
    μεχρι 0.5bar πιστευω θα εισαι οκ...o μ43 ειναι σκυλι...
    τι τουρμπο θα δουλεψεις?καμια 2554 πιστευω ειναι τελεια-αν θες να χεις ενα αμαξι που να εχει φοβερη λειτουργια και θα χεις 170-180ps πραγματικα-..αν πας σε 28αρα ανεβαζεις λιγακι ακομα το powerband..πραγμα που θα καταπονησει λιγο παραπανω το στοκ μοτερ..αν βαλεις σωθικα εκει αλλαζει το πραγμα..προσωπικα εγω μεχρι εκει θα πηγαινα σε τουρμπινες...απο κει και πανω...δεν εχει νοημα θεωρω!

  8. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (20-03-19)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP