Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 41

Θέμα: Πολλαπλές εξαγωγής (χταπόδια) σε Μ54Β30

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα πρέπει να αλλάξω και πρόγραμμα, βεβαια...

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα πρέπει να αλλάξω και πρόγραμμα, βεβαια...
    Όσο και αν σου φανει παραξενο και ΧΩΡΙΣ χαρτογραφηση δουλευει ρολοι. Αν διαβασεις στο site της schrick στο 1ο σταδιο εκκεντροφορων δινει βελτιωση στον Μ54B30 18-20HP χωρις να απαιτειται αναγκαστικη χαρτογραφηση (ειναι στα όρια διορθωσης του ΜS43-MS45). Το προγραμμα απλα θα βελτιωσει το συνολο σου. Έχει αυτη τη βελτιωση φίλος σε Ε36 με Μ54 μοτερ (βεβαια ειναι ελαφρια η καροτσα του) το οποιο ειναι "δαιμονισμενα" γρηγορο, τουλαχιστον για τα δικα μου δεδομενα
    Α ξεχασα, κανε και ενα thottle boring απο 68mm στα 72mm και δεν νομιζω να θες κατι αλλο...μετα μενει απλα να κουμπωσει ο ess και να 400σαρισεις σχεδον σε HP

  3. The Following 9 Users Say Thank You to Apostolos For This Useful Post:

    A8hnaios (06-02-19), alexm (06-02-19), BILL007 (06-02-19), deepBLUE (08-02-19), E60_Arkadia (07-02-19), Kostas Maras (09-02-19), S8N (06-02-19), tasos.kamv (06-02-19), wheelman (06-02-19)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Apostolos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όσο και αν σου φανει παραξενο και ΧΩΡΙΣ χαρτογραφηση δουλευει ρολοι. Αν διαβασεις στο site της schrick στο 1ο σταδιο εκκεντροφορων δινει βελτιωση στον Μ54B30 18-20HP χωρις να απαιτειται αναγκαστικη χαρτογραφηση (ειναι στα όρια διορθωσης του ΜS43-MS45). Το προγραμμα απλα θα βελτιωσει το συνολο σου. Έχει αυτη τη βελτιωση φίλος σε Ε36 με Μ54 μοτερ (βεβαια ειναι ελαφρια η καροτσα του) το οποιο ειναι "δαιμονισμενα" γρηγορο, τουλαχιστον για τα δικα μου δεδομενα
    Α ξεχασα, κανε και ενα thottle boring απο 68mm στα 72mm και δεν νομιζω να θες κατι αλλο...μετα μενει απλα να κουμπωσει ο ess και να 400σαρισεις σχεδον σε HP
    Παίρνεις αντάξια τον τίτλο του ΑΡΧΙΦΟΥΝΤΩΤΗ!!! χαχαχχαχαχαχ!!!!!!!


    To throttle boring είναι φάση αλα Dinan να φανταστώ?

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 06-02-19 στις 17:31



  5. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Apostolos (06-02-19), S8N (06-02-19)

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων


    To throttle boring είναι φάση αλα Dinan να φανταστώ?
    Δεν πρόλαβα να διαβάσω Apostolos !!!! To είπες!! Μια χαρά λύση!! Στείλε μου με ένα pm τον Άγγλο



  7. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Apostolos (06-02-19)

  8. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν πρόλαβα να διαβάσω Apostolos !!!! To είπες!! Μια χαρά λύση!! Στείλε μου με ένα pm τον Άγγλο
    Εδω εισαι Bill!

    https://www.ebay.com/itm/BMW-e46-330...IAAOSweW5VHkwa

    Have fun!

  9. The Following 2 Users Say Thank You to Apostolos For This Useful Post:

    BILL007 (08-02-19), S8N (06-02-19)

  10. #6
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Άρη
    Επίσης ο Ακης με το 330 είχε φτιάξει χταπόδια στον Δανελατο (αντιγραφή supersprint) θυμάμαι..
    Η πιο οικονομική λύση είναι χταπόδια από Μ50
    Καινούργιες φλαντζες οπωσδήποτε.
    Οτιδήποτε αφτερμαρκετ εκτός από τα ακριβά καλό είναι δεις τι θα κανεις με τις θερμοκρασίες στο χώρο του κινητήρα.
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  11. The Following 4 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (08-02-19), PetrosD (06-02-19), S8N (06-02-19), tasos.kamv (06-02-19)

  12. #7
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    969
    Thanked
    963
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η πιο οικονομική λύση είναι χταπόδια από Μ50
    Οπότε ξέρεις τι θα γίνει; Τραινάκι!
    E30 318i

  13. The Following 2 Users Say Thank You to PetrosD For This Useful Post:

    S8N (06-02-19), zaharias (06-02-19)

  14. #8
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Apostolos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα σε όλους

    Αγόρασα την συγκεκριμένη πεταλούδα η οποία είναι για Μ54Β30. Η εργοστασική είναι 68mm, αυτή είναι 72mm. Μαθηματικά η διαφορά είναι 6%. O Dinan στο site του αναφέρει για διαφορά 9%, είστε σίγουροι οτι είναι αντιγραφή Dinan του άγγλου ή την πατήσαμε;


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  15. The Following User Says Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    BILL007 (30-06-19)

  16. #9
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Του Dinan είναι μικρότερη απ' ο,τι του Άγγλου, στα 71mm.

    Βγάλε την επιφάνεια κάθε πεταλούδας και κάνε την αναγωγή. Του Dinan είναι 8.9% μεγαλύτερη, του Άγγλου 12%. Σε εμβαδόν αναφέρονται, όχι σε διάμετρο.

    Εάν την έχεις βάλει, πες μας αν είδες διαφορά. Εγώ είδα χαμηλά αισθητά καλύτερο άρπαγμα, ψηλά τα ίδια πράγματα.

  17. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (04-07-19)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP