Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειρωνικά το είπα, ναι. Και με ευχαρίστηση θα ακούσω την αντίθετη άποψη, αρκεί να μη συγκρίνουμε τη συγκεκριμένη διάταξη με την πλήρη απουσία συστήματος.ψυξης λαδιού αλλά με τη σωστή λύση του ψυγείου λαδιού και την οποια αντιστάθμιση στην πτώση πίεσης.
1) Οι απαιτήσεις σε ψύξη του λαδιού δεν είναι μεγάλες.
2) Ένας Ν43 που πάει πατημένος κρατάει το νερό γύρω στους 92C. Αρκετά χαμηλή θερμοκρασία για να ψύξει το λάδι στους 120C ας πούμε
3) Δυστυχώς δε γνωρίζω την πλήρη λειτουργία του κυκλώματος, ούτε του κυκλώματος με το αερόψυκτο ψυγείο λαδιού (πχ έχει θερμοστάτη που από μία θερμοκρασία και μετά στέλνει τα λάδια στο ψυγείο?). Έχοντας οδηγήσει όμως δύο αυτοκίνητα με υδρόψυκτο εναλλάκτη λαδιού, έχω την εντύπωση ότι η κυκλοφορία λαδιού και νερού στον εναλλάκτη είναι μόνιμη (χωρίς βαλβίδες bypass ή shut off) και εκτός από "ψυγείο" λειτουργεί και σαν θερμαντήρας λαδιού προσφέροντας γρήγορη θέρμανση του λαδιού στην αρχή της λειτουργίας του κινητήρα.