Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24

Θέμα: Αλλαγή κινητήρα σε E87

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18828
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν θα είχε και στην τάπα λαδιού, όμως;

    Είχα τον ίδιο κινητήρα (Ν43Β20) και είχε διαρροή η βάση του φίλτρου. Ας πρεσάρει κάποιος για να δει τι γίνεται.

    Αν είναι φλάντζα, θα πρέπει να έχει υπερθερμανθεί το μοτέρ λογικά.

    Το χειρότερο είναι ότι με τα αλουμινένια μπλοκ της bmw πας να σφίξεις βίδες και πολλές φορές ξηλώνονται τα threads και φεύγεις για μπουζονά.

  2. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (18-01-19)

  3. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θα είχε και στην τάπα λαδιού, όμως;

    Είχα τον ίδιο κινητήρα (Ν43Β20) και είχε διαρροή η βάση του φίλτρου. Ας πρεσάρει κάποιος για να δει τι γίνεται.

    Αν είναι φλάντζα, θα πρέπει να έχει υπερθερμανθεί το μοτέρ λογικά.

    Το χειρότερο είναι ότι με τα αλουμινένια μπλοκ της bmw πας να σφίξεις βίδες και πολλές φορές ξηλώνονται τα threads και φεύγεις για μπουζονά.
    Εγώ έχω τον N45B16 δεν νομίζω να είναι από το φίλτρο λαδιού γιατί εγω είχα λάδια στην τάπα από το παγούρι


    Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 18-01-19 στις 09:14

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP