
Αρχικό μήνυμα απο
nik200
Ειναι πολυ καλη η ερωτηση!και τωρα θα παμε στον παραγοντα ανθρωπο...που απευθυνεται λοιπον η "μαμα" εταιρια???αν παρουμε για παραδειγμα την δικη μας m..ο άνθρωπος που θα το παρει πρεπει να ξερει να οδηγαει σχετικα καλα αλλα και οχι απαραιτητα..οποτε παρτε ενα μπλοκε πολυ προοδευτικο (με την μεταβολη τ συνεχεια) και καντε παντες ολη μερα..αν στην θεση τ εμπαινε ενα quaife οι περισσοτεροι θα τσακιζονταν με το που εκλειναν το γκαζι καθως το αμαξι επανερχοταν πολυ ατσαλα...γιαυτο και οι εταιρίες δεν εβαλαν ποτε quaife σε πισωκινητο...ειναι ενα διαφορικο που πρεπει να κλεινεις γλυκα το γκαζι...ή να μη το αφηνεις ποτε αφορτιστο...κοινως παντα να το χεις πατημενο εστω κ ελαφρα!δηλαδη αν παμε σερρες πολυ πιο ευκολα θα γραψεις χρονο με το quaife σε πισωκινητο παρα με ενα oem m3 μπλοκε...γιατι το oem συνεχεια θα κανει μικροδιορθωσεις τη στιγμη που το quaife θα μπαινεις με ενα γκαζι παντου..δηλαδη σε οριακη οδηγηση ναι ειναι πιο safe το quaife...θελει ομως εμπειρια-ενα λαθος δεν θα εχει γυρισμο...το oem παλι θα κανει τα χαζα τ..αλλα δυσκολα θα σε βγαλει εξω..παρα μονο αν δεν εχεις στοιχειωδη αντιληψη αισθησης...
Σοφες αποφασεις των μαμα εταιριων..και προσοχη υπαρχουν πολλα αμαξια με quaife μπροστα...αλλη ιστορια αυτο..αυτο βαζει μουρη μεσα και ειναι αρκετα safe...γιατι αμα αφησεις το πολυ πολυ να πας με τα ματια...οταν θα αφησεις στο πισωκινητο με το quaife θα μετρησεις πολλες σβουρες...