Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Συγκριτικό μπλοκέ διαφορικών

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επανέρχομαι γιατί ένας φίλος μου πρότεινε αυτή την εναλλακτική ως οικονομικότερη:

    https://www.racingdiffs.com/bmw/

    Μπορείτε να googlάρετε τη φράση 'progressive LSD conversion kits'.

    Είναι ανατολικοευρωπαϊκή πατέντα μετατροπής του ελεύθερου διαφορικού σε μπλοκέ. Δυστυχώς, δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα lunchbox locker. Εδώ δεν υπάρχουν δισκάκια και pressure plates, απλώς ασκείται δύναμη πάνω στα γρανάζια μέσω δυο πλακών με friction plates. H προφόρτιση γίνεται με τα ελατήρια ανάμεσα στις πλάκες.

    Λένε ότι είναι 2-way διαφορικό, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι στο φρενάρισμα και στο ρολλάρισμα δεν είναι ελεύθερο. Αυτό επηρεάζει αρκετά τη συμπεριφορά και φαντάζομαι πως ενδείκνυται περισσότερο για drift παρά για spirited driving. Εμένα πιο πολύ μου κάνει να συμπεριφέρεται σαν κολλημένο διαφορικό παρά σαν 2-way.

    Μεγάλο ερωτηματικό οι φθορές και η θερμότητα που αναπτύσσεται.

    Γι' άλλη μια φορά φαίνεται πως υπάρχουν δυο δρόμοι: Η εύκολη λύση και η σωστή λύση.

  2. #2
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επανέρχομαι γιατί ένας φίλος μου πρότεινε αυτή την εναλλακτική ως οικονομικότερη:

    https://www.racingdiffs.com/bmw/

    Μπορείτε να googlάρετε τη φράση 'progressive LSD conversion kits'.

    Είναι ανατολικοευρωπαϊκή πατέντα μετατροπής του ελεύθερου διαφορικού σε μπλοκέ. Δυστυχώς, δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα lunchbox locker. Εδώ δεν υπάρχουν δισκάκια και pressure plates, απλώς ασκείται δύναμη πάνω στα γρανάζια μέσω δυο πλακών με friction plates. H προφόρτιση γίνεται με τα ελατήρια ανάμεσα στις πλάκες.

    Λένε ότι είναι 2-way διαφορικό, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι στο φρενάρισμα και στο ρολλάρισμα δεν είναι ελεύθερο. Αυτό επηρεάζει αρκετά τη συμπεριφορά και φαντάζομαι πως ενδείκνυται περισσότερο για drift παρά για spirited driving. Εμένα πιο πολύ μου κάνει να συμπεριφέρεται σαν κολλημένο διαφορικό παρά σαν 2-way.

    Μεγάλο ερωτηματικό οι φθορές και η θερμότητα που αναπτύσσεται.

    Γι' άλλη μια φορά φαίνεται πως υπάρχουν δυο δρόμοι: Η εύκολη λύση και η σωστή λύση.
    Ο συγκεκρινένος πουλάει και χειροποίητα κατα παραγγελία διαφορικά δισκάτα τύπου ZF... (Τύπου Μ3 Ε36)

    Θα ήθελα τη γνώμη σου γιατι βλέπω ασχολήσε...

    Έχω σοβαρό ενδιαφέρον για 4clutch type 50% / 30%

    Απ ότι μου εξήγησε έχουν ramp angles 30/45

    Δηλαδή σε φουλ φορτίο κλειδώνει έως 50% και σε επιβράδυνση έως 30% τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω εγώ... ερώτηση μήπως γνωρίζεις τι συμπεριφορά έχει οταν βρίσκεσαι σε σταθερή πορεία, ή αν βγάλεις νεκρά τελείως χωρις ταχύτητα, συμπεριφέρονται σαν ελεύθερα;


    Το συγκεκριμένο είναι 1.5way 4 δισκο...

    Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντησή σου....


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP