
Αρχικό μήνυμα απο
dreamer
οταν πηρα το αμαξι στα 2 χρονια δεν εκαιγε λαδι παρα ελαχιστο μεχρι την αλλαγη.μετα αρχισε να καιει αυτο το λιγο αναμεσα στις παυλες.το πιο πολυ το εκαψε με τα νεα σελ της μαμας.μηπως τελικα παιζουν και αλλοι παραγοντες ρολο στο καψιμο?ηλικια κινητηρα ,τροπος οδηγησης,διαδρομες κ.λ.π?εχω αλλαξει και στα 19000 και στα 14000.δεν ηθελα αλλα λογω υποχρεωσεων συνεχεια το ανεβαλα.ωστοσο θεωρω οτι το ιδανικο ειναι καθε 10000.βλεπω οτι μετα απο εκει καιει λιγο λαδι .εμενα στα 14000 που αλλαξα προσφατα ειχα παει ο δεικτης αναμεσα στις 2 παυλες.ο τεχνικος μου ειπε οτι ειναι λισο λιτρο αυτο.αυτο δημιουργει προβλημα στον κινητηρα? θεωρειται ελλιπης λιπανση δλδ?ακουγα και διαφορετικο ηχο.
Από το min έως το max στην βέργα, είναι 1lt λάδι, οπότε η μέση είναι 0,5l, όπως σωστά είπε ο μηχανικός σου. Κανένα πρόβλημα δεν δημιουργεί, αρκεί να μην κατέβει κάτω από το min.
Κάθε χρόνο άλλαζε τα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... Πόσα ΚΜ κάνεις το χρόνο;

Αρχικό μήνυμα απο
andreas-d
Ερώτηση? στην ένδειξη λαδιών στο καντράν μου δείχνει λιγο πάνω απο τη μέση και οκ.
Σήμερα απόγευμα ξεκινάω για Ελλάδα οδικός μέχρι Ιταλία, να το αφήσω όπως είναι και στο δρόμο βλέπουμε, η να του βάλω απο τωρα? το θέμα είναι ότι μην έχει παραπάνω και κάνω καμία ζημιά. Λάδι θα έχω κοντά μου γιατί καίει ενα λίτρο κάθε 2000χλμ
Το 1lt στα 2000ΚΜ είναι ένδειξη σοβαρού προβλήματος, είναι υπερβολικά μεγάλη κατανάλωση λαδιού, πρέπει να το δει μηχανικός το αμάξι.... καλύτερα να το πας στο max (βαλε 400ml για σιγουριά).....
Redmi Note 5 via Tapatalk
VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 7seater