Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Θέμα: Test VW Golf 7 TSI 122 DSG

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    06-11-14
    Περιοχή
    Μακεδονία
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.081
    Thanked
    1191
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Koyotte Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα απλα turbo. με τα 122hp δεν υπηρξαν προβλήματα με καταναλωση λαδιου. Αυτοι που εκλαψαν πολυ ειναι οι κατοχοι golf plus με τα 140, tiguan 150, golf, scirocco 160 και κυριως polo και ibiza με τα 180 αλογα. Ιδιως οι τελευταιοι. Πιο πανω, τα διλιτρα του group, A4, A5 και σχεδον ολα τα Q5 κυριως ΜΥ2009...
    Δηλαδή όσο πιο πιεσμένο το μοτέρ, τόσο περισσότερο λάδι καίει, για την συγκεκριμένη εταιρεία μιλώ..... Τα 1.8 TSI & 2.0 TFSI δηλαδή πίνουν κιλά λάδι - εκτός από βενζίνη - δηλαδή;

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παντως αυτοι που εχουν tsi εχουν και λιγο θρασσος μιας και κολλανε σε ο,τι βρεθει μπροστα τους.Ποσα γκολφ εχουν παιξει μαζι μου στον δρομο δεν λεγεται.Πανω που πας να περασεις με 140 σταθερα,τουρμπιζουν και δεν σε αφηνουν.Μεχρι να τα εκτελεσεις με 200+++.Παντως επιμενω οτι οδηγικα ειναι μαπουλα η νεα γκολφω.
    Χαχαχαχαχα, ναι, ακριβώς αυτό, 140-180 κυρίως, μετά ψοφάνε... Αλλά και όσα συνεχίζουν μετά τα 200, σε 4-5 ΚΜ σταματάνε να το πατάνε, βλέποντας το δείκτη του καυσίμου να κατεβαίνει σαν τρελός....το έχω ζήσει αυτό, με Audi A3 1.8 TFSI...... Χαχαχαχαχα


    Redmi Note 5 via Tapatalk
    VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 7seater

  2. #2
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο topmar Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή όσο πιο πιεσμένο το μοτέρ, τόσο περισσότερο λάδι καίει, για την συγκεκριμένη εταιρεία μιλώ..... Τα 1.8 TSI & 2.0 TFSI δηλαδή πίνουν κιλά λάδι - εκτός από βενζίνη - δηλαδή;



    Χαχαχαχαχα, ναι, ακριβώς αυτό, 140-180 κυρίως, μετά ψοφάνε... Αλλά και όσα συνεχίζουν μετά τα 200, σε 4-5 ΚΜ σταματάνε να το πατάνε, βλέποντας το δείκτη του καυσίμου να κατεβαίνει σαν τρελός....το έχω ζήσει αυτό, με Audi A3 1.8 TFSI...... Χαχαχαχαχα


    Redmi Note 5 via Tapatalk
    Το πρόβλημα με το λάδι υπήρχε μόνο στο polo Gti και οφειλόταν στα μπεκ λαδιού.
    Τα 1,8 και 2,0 Gen3 δεν καίνε σταγόνα λάδι και είναι και οικονομικά σαν μοτέρ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mark e92 : 11-07-18 στις 23:33

  3. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    topmar (12-07-18)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP