Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 68

Θέμα: Μελλοντικος κατοχος Ε34

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    977
    Thanked
    972
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πρώτα απ' όλα θα σου πω εγώ τι θα έκανα μετά από 32 χιλιάδες χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια.
    Θα αγόραζα ένα φτηνό ημισυνθετικό λάδι και θα έκανα μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Θα τα κρατούσα στο αυτοκίνητο λίγα χιλιόμετρα, 500-1000 θα τα πέταγα και μετά θα έβαζα μέσα το καλό λάδι που είδα στη φωτογραφία. Και ξανά αλλαγή φίλτρου. Εγώ θα έπαιρνα φίλτρο MANN. Τώρα βέβαια τα άλλαξες τα λάδια, αλλά θα ήθελα να τα κοιτάξεις σε 300 χιλιόμετρα και να μας πεις τί χρώμα έχουν!

    Για το καλοριφέρ, θα πρέπει να εξετάσεις την ηλεκτροβάνα, αν ανοίγει για να φέρει το ζεστό νερό μέσα. Θα πρέπει να πιάσεις τη σωλήνα που φέρνει τα νερά μέσα να δεις αν είναι ζεστή μέχρι πριν την ηλεκτροβάνα. Θα χρησιμοποιήσεις πολύμετρο στα καλώδια της ηλεκτροβάνας για να μετρήσεις αν έρχεται ρεύμα όταν γυρίζεις το διακόπτη θερμοκρασίας. (αν δεν κάνω λάθος είναι ίδια λειτουργία με το E30. Αν δεν είναι, τότε σου λέω βλακείες).

    Για να ελέγξεις το θερμοστάτη:
    1. Αν με κρύο κινητήρα βλέπεις να ζεσταίνεται το ψυγείο και τη βελόνα θερμοκρασίας να μην φτάνει τη μέση, τότε ο θερμοστάτης είναι ανοιχτός και δεν ζεσταίνεται αρκετά το μοτέρ.
    2. Αν με ζεστό κινητήρα και τη βελόνα θερμοκρασίας στο κέντρο το ψυγείο είναι κρύο, τότε ο θερμοστάτης είναι κλειστός και θα υπερθερμανθεί το μοτέρ.
    Και στις 2 περιπτώσεις πρέπει να τον αλλάξεις.

    Αν συμβαίνει κάτι άλλο, περιέγραψέ το μας.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PetrosD : 29-11-17 στις 12:58
    E30 318i

  2. #2
    Εγγραφή
    16-07-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    64
    Thanked
    55
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρώτα απ' όλα θα σου πω εγώ τι θα έκανα μετά από 32 χιλιάδες χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια.
    Θα αγόραζα ένα φτηνό ημισυνθετικό λάδι και θα έκανα μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Θα τα κρατούσα στο αυτοκίνητο λίγα χιλιόμετρα, 500-1000 θα τα πέταγα και μετά θα έβαζα μέσα το καλό λάδι που είδα στη φωτογραφία. Και ξανά αλλαγή φίλτρου. Εγώ θα έπαιρνα φίλτρο MANN. Τώρα βέβαια τα άλλαξες τα λάδια, αλλά θα ήθελα να τα κοιτάξεις σε 300 χιλιόμετρα και να μας πεις τί χρώμα έχουν!

    Για το καλοριφέρ, θα πρέπει να εξετάσεις την ηλεκτροβάνα, αν ανοίγει για να φέρει το ζεστό νερό μέσα. Θα πρέπει να πιάσεις τη σωλήνα που φέρνει τα νερά μέσα να δεις αν είναι ζεστή μέχρι πριν την ηλεκτροβάνα. Θα χρησιμοποιήσεις πολύμετρο στα καλώδια της ηλεκτροβάνας για να μετρήσεις αν έρχεται ρεύμα όταν γυρίζεις το διακόπτη θερμοκρασίας. (αν δεν κάνω λάθος είναι ίδια λειτουργία με το E30. Αν δεν είναι, τότε σου λέω βλακείες).

    Για να ελέγξεις το θερμοστάτη:
    1. Αν με κρύο κινητήρα βλέπεις να ζεσταίνεται το ψυγείο και τη βελόνα θερμοκρασίας να μην φτάνει τη μέση, τότε ο θερμοστάτης είναι ανοιχτός και δεν ζεσταίνεται αρκετά το μοτέρ.
    2. Αν με ζεστό κινητήρα και τη βελόνα θερμοκρασίας στο κέντρο το ψυγείο είναι κρύο, τότε ο θερμοστάτης είναι κλειστός και θα υπερθερμανθεί το μοτέρ.
    Και στις 2 περιπτώσεις πρέπει να τον αλλάξεις.

    Αν συμβαίνει κάτι άλλο, περιέγραψέ το μας.
    Καταρχην ευχαριστω για το ενδιαφερον και τις συμβουλες
    Τα λαδια οπως ειπες και εσυ αλλαχτηκαν ηδη οποτε δεν μπαινω σε αυτη την διαδικασια.Το αυτοκινητο εχει ηδη κανει 1200 χλμ απο την αλλαγη αλλα δεν τα εχω κοιταξει ως προς το χρωμα,αυριο θα τους ριξω μια ματια...
    Οσον αφορα το καλοριφερ δεν νομιζω οτι φταιει η ηλεκτροβανα που δεν φερνει ζεστο αερα μεσα.Αν οντως εφταιγε αυτη το αυτοκινητο θα σηκωνε κανονικα θερμοκρασια και απλα δεν θα εφερνε ζεστο μεσα (οπως οταν ειναι κλειστο εντελως) ενω τωρα σηκωνει πολυ παραπανω θερμοκρασια απο οτι κανονικα...
    Κατα την γνωμη μου πιστευω (αν το σκεπτικο μου ειναι λαθος διορθωστε με) οτι εχει κολλησει ο θερμοστατης κλειστος οποτε δεν κανει κυκλωμα και δεν γυρναει τα νερα με αποτελεσμα να σηκωσει παραπανω θερμοκρασια το μοτερ,να φουσκωσει το κολλαρο και να το σκισει.
    Δεν παει καπου αλλου το μυαλο μου...Αν καποιος σκεφτεται κατι αλλο η εχει κατι να προτεινει ελευθερα.
    Αυριο θα παω να βγαλω το κολλαρο και τον θερμοστατη για να παω να παρω καινουργια να δοκιμασω...Αν γνωριζει κανεις για να αδειασω το παραφλου απο το ψυγειο εχει καπου βανα?Επισης αφου θα αδειασω το ψυγειο λεω να αλλαξω και το παραφλου.Να βαλω το κοκκινο G12 η παιρνει κατι αλλο?
    Ευχαριστω πολυ!!!!

  3. #3
    Εγγραφή
    16-07-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    64
    Thanked
    55
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οποτε παμε για καινουργιο ψυγειο...
    Εχει αρχισει να απαιτει και να ζηταει η "γρια""...

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11986
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Για αυτά που έχει φάει το αμαξάκι όλα αυτά τα χρόνια τίποτα δεν ζητάει, μόνο αναλώσιμα λόγω χιλιομέτρων και παλαιότητας.

    Ένα 34άρι διατηρημένο είναι φτιαγμένο να αντέξει για πολλά χρόνια.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  5. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    A8hnaios (07-12-17)

  6. #5
    Εγγραφή
    16-07-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    64
    Thanked
    55
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για αυτά που έχει φάει το αμαξάκι όλα αυτά τα χρόνια τίποτα δεν ζητάει, μόνο αναλώσιμα λόγω χιλιομέτρων και παλαιότητας.

    Ένα 34άρι διατηρημένο είναι φτιαγμένο να αντέξει για πολλά χρόνια.
    Αυτο δυστυχως ειναι αληθεια...Ειναι κακοσυντηρημενη η "γρια" και κυριως απο λαμογια μαστορια...Παντα πηγαινε για service στην ωρα της (εκτος την τελευταια τριετια) και δεν ειχε προβλημα να πληρωσει ο πεθερος μου...Εχει δωσει τα απειρα χρηματα απλα τα εδωσε σε λαθος ανθρωπους...Αν υπολογισουμε και το γεγονος οτι το αφηνε στο συνεργειο και εφευγε ενας θεος ξερει τι αλλαζαν και τι εφτιαχναν....Εχω ριξει απειρους τσακωμους με τον πεθερο μου αλλα και με τον "μαστορα" που πηγαινε το αυτοκινητο τα περισσοτερα χρονια οταν με εστελνε να το παρω και ειχαν γινει τα μισα η ποιος ξερει ποσα απο αυτα που επρεπε να γινουν...Χαρακτηριστικο παραδειγμα οταν πηγα να το παραλαβω μετα απο service και ο ανεμιστηρας του καλοριφερ στην τελευταια σκαλα εκανε σαν ελικοπτερο....
    -Μαστορα τι γινεται εδω?Γιατι κανει ετσι?
    -Δεν εχει τιποτα,δουλευει φερνει ζεστο αερα.
    -Μα εδω ειναι ετοιμο να απογειωθει το ταμπλο...
    -Θα το δουμε την επομενη φορα...Ετσι και αλλιως δεν το βαζει ποτε στο τερμα το καλοριφερ ο πεθερος σου...
    -Και γιατι πηρες τηλ οτι ειναι ετοιμο?Ας το κραταγες μια μερα ακομα να το εφτιαχνες...
    -Γιατι τι εχει?Μια χαρα ειναι....
    Τετοια περιστατικα απειρα....Και ο λογαριασμος του μαστορα απο αλλον πλανητη...Λες και εκανε service σε porsche 911 gt2 τουλαχιστον....

  7. The Following User Says Thank You to andreasg For This Useful Post:

    Ptboul (04-12-17)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP