Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: "Σφύριγμα" διαφορικού σε 320 e90

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    108
    Thanked
    59
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Χαιρετώ όλη την παρέα. Μετά από 9 μήνες το διαφορικό τα τίναξε μάλλον. Έχουμε έντονο σφύριγμα σε ταχύτητες μέχρι 120χιλιόμετρα, γουργουριτό καθώς και τρέμουλο πλέον. Σε ερώτηση στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι μπορεί να είναι και ο σταυρός μόνο. Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι τόσοι ήχοι μεταδίδονται από τον σταυρό και μόνο.Πέρα από αυτό, το βήμα που φοράει το αυτοκίνητο είναι 3.45 σύμφωνα με το πρόγραμμα της αντιπροσωπείας βάσει αριθμού πλαισίου. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω πουθενά διαφορικό με τέτοιο βήμα. Το πιο κοντινό που έχω βρει είναι με βήμα 3.64 από 320 με τους 150 ίππους και κινητήρα με κωδικό Ν46(Εγώ έχω τον Ν43 με τα 170 άλογα ).Τι γίνεται σε περίπτωση που τοποθετήσω το κοντυτερο διαφορικό? Θα μαζέψει πολύ το αμάξι? Για καινούργιο δεν συζητώ καν !!!!Μου ζήτησαν 1.950 +Φ.Π.Α προ έκπτωσης! !!!!

  2. #2
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos320 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαιρετώ όλη την παρέα. Μετά από 9 μήνες το διαφορικό τα τίναξε μάλλον. Έχουμε έντονο σφύριγμα σε ταχύτητες μέχρι 120χιλιόμετρα, γουργουριτό καθώς και τρέμουλο πλέον. Σε ερώτηση στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι μπορεί να είναι και ο σταυρός μόνο. Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι τόσοι ήχοι μεταδίδονται από τον σταυρό και μόνο.Πέρα από αυτό, το βήμα που φοράει το αυτοκίνητο είναι 3.45 σύμφωνα με το πρόγραμμα της αντιπροσωπείας βάσει αριθμού πλαισίου. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω πουθενά διαφορικό με τέτοιο βήμα. Το πιο κοντινό που έχω βρει είναι με βήμα 3.64 από 320 με τους 150 ίππους και κινητήρα με κωδικό Ν46(Εγώ έχω τον Ν43 με τα 170 άλογα ).Τι γίνεται σε περίπτωση που τοποθετήσω το κοντυτερο διαφορικό? Θα μαζέψει πολύ το αμάξι? Για καινούργιο δεν συζητώ καν !!!!Μου ζήτησαν 1.950 +Φ.Π.Α προ έκπτωσης! !!!!
    θα έχεις λίγο καλύτερες επιταχύνσεις μιας και θα κοντίνει ελάχιστα το σύνολο σου και λίγο μικρότερη τελική ταχύτητα. η διαφορά στο βήμα που γράφεις είναι ανεπαίσθητη βασικά.... μην κολλάς στο οτι έχει διαφορά στο βήμα. Εμένα έχει βήμα νομίζω 4.10 σε 320 Ε90 και δεν έχω πρόβλημα στα ταξίδια....τελική κάπου 225 έχω αλλά με κόφτη πιο πάνω στις 7.000rpm

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11987
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα έχεις λίγο καλύτερες επιταχύνσεις μιας και θα κοντίνει ελάχιστα το σύνολο σου και λίγο μικρότερη τελική ταχύτητα. η διαφορά στο βήμα που γράφεις είναι ανεπαίσθητη βασικά.... μην κολλάς στο οτι έχει διαφορά στο βήμα. Εμένα έχει βήμα νομίζω 4.10 σε 320 Ε90 και δεν έχω πρόβλημα στα ταξίδια....τελική κάπου 225 έχω αλλά με κόφτη πιο πάνω στις 7.000rpm
    Εμείς όμως έχουμε και άλλο κιβώτιο Πετράν.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  4. #4
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμείς όμως έχουμε και άλλο κιβώτιο Πετράν.
    που το ειδες εσύ αυτό πάλι? Δεν ισχύει αυτό που λες....

  5. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11987
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    που το ειδες εσύ αυτό πάλι? Δεν ισχύει αυτό που λες....
    Όντως έχουν το ίδιο, είχα την εντύπωση πως το είχαμε κοντύτερο
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP