Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: Νέος Κάτοχος Z4 E85 2,5I 141KW

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10612
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ευθυγράμμιση ή ζυγοστάθμιση θα σου έδιναν αλλα συμπτωματα.
    Θα πρότεινα να πας να ελέγξουν το μπροστινό σύστημα, κυρίως σινεμπλοκ, ακρομπαρα κλπ, έχουν μια ευαισθησία εκει και θέλουν συχνά αλλαγή.

    Σε γενικές γραμμές πάντως μη περιμένεις από το Ε85 στις μεγάλες ταχύτητες να είναι τέλεια σφιχτό. Μια μικρή χαλαρότητα - ασάφεια μετά τα 150 είναι νορμαλ για το μοντέλο αυτό.
    Επίσης μη ξεχνάς έχει ένα από τα καλύτερα τιμόνια σε ελιγμούς (δεν γίνεται να τα έχεις όλα)

  2. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (27-09-17)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-09-17
    Μηνύματα
    28
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas_1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευθυγράμμιση ή ζυγοστάθμιση θα σου έδιναν αλλα συμπτωματα.
    Θα πρότεινα να πας να ελέγξουν το μπροστινό σύστημα, κυρίως σινεμπλοκ, ακρομπαρα κλπ, έχουν μια ευαισθησία εκει και θέλουν συχνά αλλαγή.

    Σε γενικές γραμμές πάντως μη περιμένεις από το Ε85 στις μεγάλες ταχύτητες να είναι τέλεια σφιχτό. Μια μικρή χαλαρότητα - ασάφεια μετά τα 150 είναι νορμαλ για το μοντέλο αυτό.
    Επίσης μη ξεχνάς έχει ένα από τα καλύτερα τιμόνια σε ελιγμούς (δεν γίνεται να τα έχεις όλα)
    kosta.
    το δεξι ψαλιδι οντως ειχε θεμα και το αλαξα ο μηχανικος δεν ανεφερε κατι για το αλλο οποτε πιθανων να ειναι ενταξει!
    καποιος μου ειπε οτι φταινε τα ζαντολαστιχα παιζει κατι τετοιο?
    φοραει 19αρες....

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP