Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 68

Θέμα: Μελλοντικος κατοχος Ε34

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    969
    Thanked
    963
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Είπες ότι έχεις βρει άλλο ένα E34 για δότη πραγμάτων; Φρόντισε το άλλο να έχει δερμάτινο καθαρό σαλόνι και board computer με περισσότερα κουμπιά από το φτωχό δικό σου.

    Ναι, το μοτέρ M50 με μονό VANOS είναι. Κωδικός του, για να ψάχνεις, είναι M50TUB20. Το ξεθωριασμένο καπάκι βαλβίδων, μπορείς να το περάσεις μια ηλεκτροστατική βαφή. Εμένα μου είχε κοστίσει 80 ευρώ, αλλά κάθε φορά που το βλέπω καινούριο (εγώ το έκανα μαύρο) το απολαμβάνω.

    Τα πίσω λάστιχα έχουν πολύ ψωμί ακόμα, μέχρι να βγούνε τα λινά έξω!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PetrosD : 08-06-17 στις 11:03
    E30 318i

  2. The Following 3 Users Say Thank You to PetrosD For This Useful Post:

    andreasg (08-06-17), bakalos (08-06-17), BILL007 (08-06-17)

  3. #2
    Εγγραφή
    07-04-10
    Μηνύματα
    154
    Thanked
    94
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είπες ότι έχεις βρει άλλο ένα E34 για δότη πραγμάτων; Φρόντισε το άλλο να έχει δερμάτινο καθαρό σαλόνι και board computer με περισσότερα κουμπιά από το φτωχό δικό σου.

    Ναι, το μοτέρ M50 με μονό VANOS είναι. Κωδικός του, για να ψάχνεις, είναι M50TUB20. Το ξεθωριασμένο καπάκι βαλβίδων, μπορείς να το περάσεις μια ηλεκτροστατική βαφή. Εμένα μου είχε κοστίσει 80 ευρώ, αλλά κάθε φορά που το βλέπω καινούριο (εγώ το έκανα μαύρο) το απολαμβάνω.

    Τα πίσω λάστιχα έχουν πολύ ψωμί ακόμα, μέχρι να βγούνε τα λινά έξω!!
    Thanks για τις πληροφορίες σου.

    Για την ηλεκτροστατική βαφή μπορείς να δώσεις καμια παραπάνω πληροφορία? Σε ποιον ειχες παει κτλ?

    Μπορεί να γίνει δηλαδή χωρίς να κατεβεί μοτέρ?

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το αμάξι είναι πραγματικά από τα τελευταία Ε34, μιας και έχει τη φαρδιά μάσκα (μπόνους για τα τελευταία 518, μιας και στις αρχές έμπαινε στα 3 λιτρα κ πάνω), (τους καθρέπτες όπως είπαμε και πριν), κονσόλα με έξτρα αποθηκευτικό χώρο, αερόσακους, αλλά το κυριότερο έχεις το σαλόνι με τους (αρκετά δυσεύρετους) τεμπέληδες.

    Οπότε για εμένα αξίζει να κρατήσεις το σαλόνι και να το περάσεις με νέο δέρμα. (το ίδιο για φούσκες, τιμόνια, κλπ)

    Θέλει έναν καλό βιολογικό για να επανέλθει το εσωτερικό του, ενώ τα ψιλολόγια που του λείπουν μπορείς να τα βρεις σε μάντρες.

    Το βασικότερο φυσικά όλων είναι η φανοποιϊα του και το σέρβις του (συνεμπλόκ, ψαλίδια, εξατμήσεις, ιμάντες, ΤΑ ΠΑΝΤΑ πρέπει να ελεγχθούν και αντικατασταθούν).

    Οικονομοτεχνικά δυστηχώς δεν συμφέρει η αποκατάστασή του μιας και πρόκειται για ένα ενεργοβόρο όχημα που θα απαιτήσει 4 ψήφιο νούμερο (για αποκατάσταση) ενώ με τα ίδια χρήματα υπάρχουν αξιόλογα δείγματα στο car.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    andreasg (09-06-17), BILL007 (08-06-17)

  6. #4
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    969
    Thanked
    963
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreasg Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δυστυχως αυτο που εχω βρει για ανταλλακτικα εχει το ιδιο board computer και τα υφασματινα καθισματα ειναι χειροτερα απο τα δικα μας.
    Άστο καλύτερα, βρες άλλο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jo65947 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για την ηλεκτροστατική βαφή μπορείς να δώσεις καμια παραπάνω πληροφορία? Σε ποιον ειχες παει κτλ?

    Μπορεί να γίνει δηλαδή χωρίς να κατεβεί μοτέρ?
    Ναι, εύκολα βγαίνει το καπάκι βαλβίδων. Βγαίνει το πλαστικό καπάκι, μετά οι 6 πολλαπλασιαστές, τα 6 μπουζί και μετά είναι 15 βίδες. Αυτές έχουν ένα λάστιχο από κάτω. Όσα λάστιχα είναι φθαρμένα μπορείς να τα πάρεις καινούρια από τη BMW με πολύ μικρό κόστος. Φλάντζα δε θα χρειαστεί να αλλάξεις, αν είναι καλή, αλλά αμφιβάλλω ότι θα είναι καλή μετά από τόσα χρόνια. Και αυτή δεν είναι ακριβή (κάτω από 50 ευρώ, δε θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή). Επίσης χρειάζεται και λίγο φλαντζόκολλα σε 6 σημεία, κατά την συναρμολόγηση.

    Α, επίσης, καλό είναι να αλλάξεις και τα λαστιχάκια του VANOS, μιας και θα φτάσεις μέχρι εκεί. Και αυτά δεν είναι ακριβά (κάτω από 50 ευρώ το σετ, δε θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή), αλλά αυτό είναι λίγο πιο δύσκολο. Υπάρχουν οδηγίες στο Internet που μπορείς να τις ακολουθήσεις και να πετύχει.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PetrosD : 08-06-17 στις 16:01
    E30 318i

  7. The Following 3 Users Say Thank You to PetrosD For This Useful Post:

    andreasg (09-06-17), bakalos (09-06-17), BILL007 (08-06-17)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP