Εγώ έχω clio 1500cc diesel και όσο και να το πατήσω καίω λιγότερο από το clio 1200 turbo ενός κολλητού. Απλά αυτός όταν το πατάει είναι πιο γρήγορος.
Αλλά και 1000αρι turbo βενζίνης αν το πατήσεις από τις 4000στρ/λεπτό έως 5500στρ/λεπτό το θεωρώ απίθανο να καίει κάτω από 7/100, πραγματική κατανάλωση μιλάω όχι για την ένδειξη του trip control.
Και μην το κουράζουμε, ρε παιδιά, είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι το diesel είναι πιο βλαβερό για το περιβάλλον(δεν ρυπαίνει περισσότερο αλλά οι ρυποι του είναι πιο επιβλαβείς) από την βενζίνη.
Απλά τα diesel του 2010 είναι 500 φορές πιο καθαρά από τα diesel του 1990. Στην Αθήνα κακώς επετράπησαν και κακώς ισχύει μόνο ο μικρός δακτύλιος. Αυτά δεν τα λέω εγώ είναι δημοσιευμένες μελέτες.
Στην επαρχία που ζω και γω δεν έχει νόημα να απαγορευσεις κάτι γιατί η ατμόσφαιρα είναι ικανή να δεχθεί τους ρύπους άλλων τόσων οχημημάτων.
Και στη τελική οι ρυποι των αυτοκινήτων μπρος σε αυτούς της βιομηχανίας είναι τρίχες.
Για αυτό λέω ότι όλα είνα θέμα πολιτικής των κατασκευαστών και αποφάσεων των πολιτικών που διαπλέκονται με τις εταιρίες.
Πιστεύει κανείς ότι η γαλλική κυβέρνηση θέλει να καταστρέψει την Renault και το PSA που έχουν τεράστια κέρδη από τους diesel κινητήρες;
Σε συνεννόηση είναι όλοι...