Και το quattro απεμπλεκει τον πίσω άξονα σε πορεία... Αυτό το γνωρίζω από ένα S3 του '08 ενός γνωστού... Η τετρακίνηση επεμβαίνει όταν απαιτείται και αυτό κυρίως γίνεται για λόγους οικονομίας ειδικά σε διαδρομές εκτός πόλης...
Και το quattro απεμπλεκει τον πίσω άξονα σε πορεία... Αυτό το γνωρίζω από ένα S3 του '08 ενός γνωστού... Η τετρακίνηση επεμβαίνει όταν απαιτείται και αυτό κυρίως γίνεται για λόγους οικονομίας ειδικά σε διαδρομές εκτός πόλης...
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,
ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!
Αυτο που περιγραφεις ισχυει μονο στα α3-s3 κ ΤΤ.
Τες πα ισχυει στα audi με κινητηρα τοποθετημενο κατα τον εγκαρσιο αξονα.
Αυτα εχουν haldex κ ειναι προσθιοκινητα που υπο συνθηκες γινονται τετρακινητα.
Τα Α4, Α5 Α6 κλπ κ γενικα ολα με το μοτερ κατα τον διαμηκη αξονα εχουν μονιμη τετρακινηση. Με κεντρικο διαφορικο torsen.
To torsen μεταβαλει το ποσοστο απο αξονα σε αξονα αναλογα με τις συνθηκες. Αλλα ειναι αρκετα κουρδισμενο. Πως να το πω? Κανεις επιτοπια μανουβρα κ ψιλοξεσερνει.
andreas_R (19-01-17), HLIAS - E36 (17-01-17)