Αν αλλαξεις μπροστα ( βαλεις μεγαλύτερη ) , θα εχεις μικροτερες κλίσεις στο εμπρος μερος μεν , αλλα περισσοτερη υποστροφη ( μουτρα ).
Τι θελεις να πετυχεις ;
Αν αλλαξεις μπροστα ( βαλεις μεγαλύτερη ) , θα εχεις μικροτερες κλίσεις στο εμπρος μερος μεν , αλλα περισσοτερη υποστροφη ( μουτρα ).
Τι θελεις να πετυχεις ;
Κι ομως Βαγγέλη, αν διαβάσεις στο m3forum Μειώνεται η υποστροφή στο Μ3 με πιο χοντρή αντιστρεπτική μπροστα (και ειδικά σε συνδυασμό με ενα light χαμήλωμα και λιγο παραπανω καμπερ θεωρώ οτι θα ειναι ακόμα καλύτερα). Απλα πιστευω δεν θελει να την έχεις στη πιο σκληρή ρύθμιση την αντιστρεπτική.
Την ίδια συνταγή χρησιμοποίησε η BMW στο CSL.
Όταν ειχα παρει το αμαξι φορούσε bilstein κίτρινα Β6 με μαμα ελατήρια και το Μ3 ειχε φοβερό κράτημα αλλα κοπανουσε αρκετά για μένα (ακόμα και με τα 18αρια).
Θελωντας λιγο χαμήλωμα και μια πιο άνετη ανάρτηση πηρα τη μεταχειρισμένη του Καζακου (αμορτισερ και ελατήρια schnitzer + ground control camber plates μπροστα).
Νιώθω ομως οτι το αμαξι εχει περισσότερο body roll σε σχέση με τα Bilstein.
Ετσι σκέφτηκα κάποια στιγμη να δω για αντιστρεπτική μπροστα ή για μπρος πισω.
Πιστευω οτι δεν ειναι και καλο (ούτε θα το ήθελα φυσικα) να ειναι και εντελως απόλυτο. Γιαυτο σκεφτόμουν μονο για τη μπροστα για να ειναι πιο κοντα στο CSL set up.
ΧΙΟΣ-CHIOS
Για το χαμηλωμα δεν μπορω νσ σχολιασω μιας κ παντα δινει λιγο καλυτερη αισθηση κ βοηθαει στο να παρεις μεγαλύτερο καμπερ ...
Το μεγαλυτερο καμπερ εννοειτε οτι βοηθαει ειδικα στην αρχικη υποστροφη ...
Οποτε κ χωρις αντιστρπετικη θα πετυχεις αυτο το αποτέλεσμα.
Αν κανεις αυτες τις αλλαγες κ μετα αλλαξεις αντιστρεπτικη , εννοειτε οτι οι λιγοτερες κλισεις δινουν αυτην την αισθηση αλλα τα αποτελεσματα οχι
Δεν ειναι σωστο να αλλαξεις την ισορροπια του αυτοκινητου.
Γενικοτερα σε ολα τα αυτοκινητα σκληροτερο μπροστα σημαίνει πιο ευκολη αρχικη υποστροφη , σκληροτερο πισω πιο ευκολη υπερστροφη .
Μαλακοτερο setup ... περισσοτερη προσφυση .
Τα παραπανω βεβαια ειναι σχετικα αναλογα με το οδοστρωμα ( πιστα , δρομος , ελληνικη ασφαλτος ) αλλα κ το βαρος κ την καταναμη βαρων στο αυτοκινητο.
Η γνωμη μου ειναι καλυτερα κ τις δυο .
Επισης να λαβεις υποψη σου οτι μπορει το csl να εχει μεγαλυτερη αντιστρεπτικη εμπρος απο το απλο αλλα ειναι κουφια κ εχει να διαχειριστει λιγοτερο βαρος , που παιρνει κλισεις απο αλλο υψος .
Αν θες να πιασεις το setup του csl , πρεπει να φτασεις το βαρος του κ τις αναρτησεις του, κ στη συνεχεια τις αντιστρεπτικες του. Πραγμα αδυνατο.
Αν παλι θελεις βελτιωση γενικοτερα αλλαζεις μπρος πισω με βελτιωτικες .
Σκεψου να αλλαξεις ΜΟΝΟ πισω χαχαχα , σπαει πιο ευκολα πισω προσφυση κ παλι νομιζεις οτι εχει πιο πολυ προσφυση μπροστα![]()
Thomelef (09-01-17)
Καλα για αλλαγη μονο την πισω δεν το συζητω καν.. ή μονο μπροστα ή και τις 2..
Ναι αυτο που λες για την αντιστρεπτικη του CSL το καταλαβαινω.. αλλωστε η H&R δεν ειναι κουφια σαν του CSL..
Θα δωσω λιγο καμπερ ακομη και θα το δω μετα..
Το να πιασω το set up του CSL που ελεγα, βαλτο σε εισαγωγικα ("").. εννοουσα να ειμαι κοντα στις διαμετρους απο τις αντιστρεπτικες του CSL.. δε μπορω να το πιασω με τιποτα!! χαχαχαχα!!!
Του CSL η μπροστα ειναι 30,8mm & η πισω 22,5mm..
Οι μαμα Μ3 ειναι 26 μπροστα 21,5 πισω..
Σχεδον ολες οι aftermarket για μπροστα βγαινουν στα 30mm..
Οποτε αν αλλαχτει μονο η μπροστα παμε στα 30mm & η πισω παραμενει στα 21,5mm.. αυτο εννoουσα πιο κοντα στο CSL set up..![]()
ΧΙΟΣ-CHIOS
Αν θυμάμαι καλά η πίσω H&R είναι 24 χιλιοστά.
Εγώ πάντως επαναλαμβάνω, αν αλλάξεις, μόνο εμπρός και πίσω μαζί.
zaharias (07-01-17)
Ζάχο μήπως είςαι λίγο υπερβολικός ςτο θέμα του αυτοκινήτου??? ςε νηςί είςαι τι απαιτήςεις θα μπορούςε να έχει το αυτοκίνητο και ο οδηγός ςε τέτοιου είδους δρόμους???
Τουλάχιςτον ςτην ηπειρωτική Ελλάδα έχεις ένα μέτρο ςύγκριςης τις εθνικές και την Εγνατία...