Κανονικά γύρω στις 800-830 δεν είναι το ρελαντί; Μήπως παίρνεις αέρα από κάποιο σωληνάκι; Για τσέκαρε τα 2 που πάνε στο λάστιχο μετά το MAF.
Κανονικά γύρω στις 800-830 δεν είναι το ρελαντί; Μήπως παίρνεις αέρα από κάποιο σωληνάκι; Για τσέκαρε τα 2 που πάνε στο λάστιχο μετά το MAF.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PetrosD : 21-12-16 στις 19:26
E30 318i
απ' οτι έχω διαβάσει 800-1100 μπορεί να δουλεύει. θεωρητικά 800-900 όπως το λες...Δεν φαίνετε να έχει κάποια διαροή. σε περίπτωση που έπαιρνε απο κάπου αέρα θα κρατούσε μόνιμα το ρελαντί ψηλα.
Αυτο με παραξενεύει..οι σωλήνες πλησίον του MAF δεν φαίνονται να έχουν θέμα.
βέβαια αυτό που δεν έχει αλλαχτεί είναι ο αισθητήρας λ.
Θα μπορούσε να δημιουργεί αυτός την αστάθεια;
Πήγαινε για μια μέτρηση καυσαερίων, μπορεί να σε βοηθήσει. Οι τιμές που πρέπει να έχεις είναι:
CO 0,5-1,5% κατ' όγκο
HC 300 ppm
CO2 13-16% κατ' όγκο
O2 0,5-2% κατ' όγκο
E30 318i