-
Ε46 αίσθηση λεβιέ
Καλησπέρα στην ομάδα! Δεν ξέρω αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα, αλλά στην 328 μου, ο λεβιές ταχυτήτων έχει μια λαστιχένια αίσθηση, συχνά κουμπώνει με δυσκολία η πρώτη κι επιπλέον - κάποιες φορές - όταν το αφήνω στο νεκρό ο λεβιές κάθεται ελαφρώς αριστερά... Το σασμάν είναι κλασικό πεντάρι. Καμιά λύση για να βελτιωθεί η κατάσταση? Σημειωτέον πως στην Ε36 που είχα παλιότερα, το αντίστοιχο πεντάρι ήταν πιο σφιχτό, αλλά πολύ πιο ακριβές!
-
-
Μηπως λογο κρυου? Αμα ξεκινησεις και ζεσταθει παλι το ιδιο κανει?
quattro ist fur sissies
-
-
Όταν είναι παγωμένο, το φαινόμενο είναι λίγο πιο έντονο, αλλά γενικώς έτσι λειτουργεί...
-
-
Το έχω και εγώ στο δικό μου όταν είναι κρύο κυρίως τπ αυτοκίνητο. Η λύση που μου είπαν, αλλαγή ρουλεμάν στην επομενη αντικαταστάση συμπλέκτη....
-
The Following User Says Thank You to Panagiotise46 For This Useful Post:
-
Αλλαγή ρουλέμαν συμπλέκτη? Τί σχέση έχει με την αίσθηση του μοχλικού?
-
-
Με παρόμοια προβλήματα κάποτε στο 46άρι (ο μοχλός προς τα δεξιά δεν είχε καμία αντίσταση), για εμένα δυο πράγματα κάνε αρχικά:
1) Άλλαξε λάδια στο κιβώτιο με ΟΕΜ.
2) Είναι κάτι εμβολάκια στο σύστημα του gearshift που θέλουν αλλαγή, αμα πεις στο μηχανικό σου θα γνωρίζει.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 17-12-16 στις 20:12
-
-
ΧΙΟΣ-CHIOS
-
The Following 3 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:
BILL007 (17-12-16), katsaraios (20-12-16), nikos valvetronic (19-12-16)
-
-
-
Αφού αλλάξεις σε πρώτη φάση τις βαλβολίνες (αν έχουν κάνει πάνω από 30-40000km - για τις συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας, το life time το ξεχνάς) με oem ή pentosin αν βγάζει για το συγκεκριμένο σασμάν (μην μπλέξεις με άλλες, τα έχω δοκιμάσει όλα - αμερικάνικες, αντιτριβικά κτλ - τσάμπα ο κόπος και τα λεφτά), στη συνέχεια αντικατέστησε το συνεμπλοκάκι (λαστιχένιος σύνδεσμος) της βάσης του λεβιέ (στο σημείο που βιδώνει πάνω στο σασμάν) και τα pins (αν δεν κάνω λάθος έτσι λέγονται και είναι αυτά που "ευθύνονται" για την χαλαρότητα του λεβιέ όταν είναι στη θέση νεκρά). Έπειτα βρες και ένα σωστό short shift (αν υπάρχει για το δικό σου bmw performance, προτίμησέ το) και θα με θυμηθείς. Αυτά έχω κάνει στο δικό μου (E46 M3 σασμάν) και είναι όπως ακριβώς το ήθελα. Σφιχτό δηλαδή, αντρικό όπως λέμε
, με μικρές διαδρομές και πολύ ακριβές. 6802141478_de0ace80cb_z.jpg
-
-
σχ. σημ.: Το σινεμπλοκάκι που αναφέρω πιο πάνω, πρέπει να αντικατασταθεί με άλλο σκληρότερο ώστε να εξαλειφθεί η λαστιχένια αίσθηση στο τερμάτισμα της διαδρομής του λεβιέ.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP