Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 307

Θέμα: Μ5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εντάξει, δεν υπέφερες κιόλας.
    Εγώ αναγκάζομαι να τηλεφωνώ σε τύπο με καραφιαγμένο άουδι TTS με φουλ όργανα μέσα, για να μου λέει από ποιο βενζινάδικο δεν του διορθώνει ο λάμδα.
    Κατάντια λέμε.

    Δώσε το Χ5 και πάρε ένα Exige S για καθημερινό.
    Κοιτα Doc αμα θες μπορω να σου λεω και εγω απο ποιο βενζιναδικο δεν διορθωνει ο λαμδα, φιλοι ειμαστε . (παρεπιπτοντως δεν διορθωνει ο λαμδα αλλα οι επιστροφες αβανς, κοινως ποσες μοιρες κοβει απο τον στοχο που εχει στο προγραμμα)

    Το αουδι οσο ειναι στοκ δεν θελει τιποτα απο αυτα. Οταν διπλασιαζεις τα αλογα ομως παιρνεις πακετο και αυτα. Τα οποια δεν ειναι μονο προνομιο των αουδι αλλα και αλλων, οπως και των πορκυ, που ουκ ολιγα εχουν σπασει επειδη η περιεκτικοτητα σε αγωνιστικη ηταν 0.0001% λιγοτερη

    Υπαρχουν πολλων ειδων καταντιες. Μια απο τις χειροτερες ειναι οταν ακριβες σπορ κατασκευες πεφτουν σε ακαταλληλα χερια και σερνονται απο μπουζουκια σε in καφετεριες μονο για show off και τιποτα αλλο. Το χουμε δει αυτο το εργο και συχνα μαλιστα

    Συμφωνω για το exige, αν περισσευει κασερι για δευτερο ειδικο αυτοκινητο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 07-12-16 στις 22:25

  2. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (08-12-16), chrisgiapz3 (08-12-16), doctore (08-12-16), EVERGET (09-12-16), mark e92 (08-12-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακου καταντια τα evo , sti , κ καθε λογης τζαπαν .....

    Το αυτοκίνητο για τον καθενα ειναι κατι διαφορετικό.
    Αλλοι αγοράζουν bmw γιατι ειναι πισωκινητα .
    Αλλοι για τα μοτερ τους...
    Αλλοι για να δειχνουν στο γειτονα οτι εχουν καλο αυτοκινητο
    Αλλοι για να ριξουν γκομενες
    Αλλοι για τα μπουζουκια
    Αλλοι για ασφαλεια κλπ κλπ

    Ο κ. Αλεξης δοκιμασε ενα V10 μοτερ , κ παει πλεον για αλλες εμπειρίες . Ειναι προεδρος Αντιπρόεδρος κλπ σε αγωνιστική λεσχη αυτοκινήτου κ μαζι με τους υπόλοιπους παίρνει τα βουνα. Αν η επόμενη επιλογη ειναι sti , evo κλπ , porsche ή bmw ειναι καθαρα επιλογη προσωπικη απλα με διαφορετικα κριτηρια οχι καταντια .

    Ενα bmw εχει στην κατοχη του. Για καθημερινο μαλιστα ...ωστε να χαιρεται την ποιοτητα bmw χαχαχαχα ( περαν της πλακας ειναι ομορφα φτιαγμενα ) . Απο την αλλη εχει δοκιμασει πολλα bmw εφτασε στο M5 κ μετα τα 500 αλογα του V10 , υποβάθμιση θα ηταν οποιαδήποτε αλλη επιλογη σε bmw .... ( γιατι να παρει ενα παρομοιο αυτοκινητο με λιγότερα κυβικα ή αλογα ; ας κρατούσε αυτο ).

    Μια ευκαρια ειναι για να εχει αλλη μια αυτοκινητιστικη εμπειρια διαφορετικη ( κ αυτοκίνητα σαν το evo , μπορουν να το προσφέρουν) .
    Εγω ετσι το βλεπω κ μου αρέσει που εχει μπει σε τέτοια διαδικασία.

  4. The Following 12 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    alexm (08-12-16), aristent (08-12-16), BILL007 (08-12-16), chrisgiapz3 (08-12-16), doctore (08-12-16), gant (10-12-16), katsaraios (11-12-16), Lambros46 (08-12-16), mark e92 (08-12-16), pilot (08-12-16), Thomelef (08-12-16), wheelman (09-12-16)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...

    Μια ευκαρια ειναι για να εχει αλλη μια αυτοκινητιστικη εμπειρια διαφορετικη ( κ αυτοκίνητα σαν το evo , μπορουν να το προσφέρουν) .
    Εγω ετσι το βλεπω κ μου αρέσει που εχει μπει σε τέτοια διαδικασία.
    Τα 280 άλογα μετά τα 500 είναι ένα θέμα

  6. #4
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βρε ποια exige????

    Εκεί αν δείτε ποιότητα χαχαχα

    Ποιότητα εσωτερικού για κλάματα.... κουδουνίστρα κανονική...

    Από συνεργεία άλλο ανέκδοτο....

    Το aircon φουρφουρι....

    Η πρόσφυση στην ελληνική άσφαλτο ... αστεία. Κάθε μέρα ... μία εμπειρία όμως...
    Δοξάζεις το Θεό, που έφτασες σώος... μιας και στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης , μπορούσες να κάνεις τατακε στην ευθεία από τις ανωμαλίες .

    Καλό το επικοινωνιακό τιμόνι... αλλά τόσο άμεσο... δεν είναι για κάθε μέρα.

    ίσως γέρασα, αλλά θα το επέλεγα μόνο αν έμενα στις Σέρρες, ή ακόμα καλύτερα στην Αγγλία...

  7. The Following 2 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    alexm (08-12-16), doctore (08-12-16)

  8. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα 280 άλογα μετά τα 500 είναι ένα θέμα
    Αυτη ειναι μιση αληθεια μιστερ!

    Σε ποσα κιλα αμαξωμα το ενα και ποσα στο αλλο!
    Ξεχωρα και το πως και που βγαζουν δυναμη το καθενα
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  9. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Thomelef (09-12-16)

  10. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα 280 άλογα μετά τα 500 είναι ένα θέμα
    Θεμα ειναι να βρεις Evo με 280 αλογα

  11. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (08-12-16), Thomelef (09-12-16)

  12. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θεμα ειναι να βρεις Evo με 280 αλογα



  13. #8
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοιτα Doc αμα θες μπορω να σου λεω και εγω απο ποιο βενζιναδικο δεν διορθωνει ο λαμδα, φιλοι ειμαστε . (παρεπιπτοντως δεν διορθωνει ο λαμδα αλλα οι επιστροφες αβανς, κοινως ποσες μοιρες κοβει απο τον στοχο που εχει στο προγραμμα)

    Το αουδι οσο ειναι στοκ δεν θελει τιποτα απο αυτα. Οταν διπλασιαζεις τα αλογα ομως παιρνεις πακετο και αυτα. Τα οποια δεν ειναι μονο προνομιο των αουδι αλλα και αλλων, οπως και των πορκυ, που ουκ ολιγα εχουν σπασει επειδη η περιεκτικοτητα σε αγωνιστικη ηταν 0.0001% λιγοτερη

    Υπαρχουν πολλων ειδων καταντιες. Μια απο τις χειροτερες ειναι οταν ακριβες σπορ κατασκευες πεφτουν σε ακαταλληλα χερια και σερνονται απο μπουζουκια σε in καφετεριες μονο για show off και τιποτα αλλο. Το χουμε δει αυτο το εργο και συχνα μαλιστα

    Συμφωνω για το exige, αν περισσευει κασερι για δευτερο ειδικο αυτοκινητο
    Αν δεν σου κάνει κόπο Δημήτρη, προτιμώ εσένα χίλιες φορές.
    Άλλο να μιλάω με φίλο, και άλλο με αουντάκια.

    Αυτό το άουδι από ότι μου έχει πει είναι γύρω στα 400 άλογα.
    Γυρνάει 1.35 στις Serres.
    Μπαίνει με φρέσκια ευθυγράμμιση και σε 3 γύρους βγαίνει έξω με το τιμόνι να κοιτάει 10 μοίρες αριστερά.

    Σίγουρα υπάρχουν Porsche που πάνε μόνο μπουζούκια και in στέκια, όπως υπάρχουν και Ferrari, και άλλα.
    Το μόνο καλό από αυτήν την ιστορία είναι ότι κονομάνε οι αντιπροσωπείες, τα συνεργεία, οι λαστιχάδες και χίλιοι δυό.
    Ότι είναι και το Cayenne δηλαδή.
    Πληρώνουν και υπάρχει το συνεργείο που θα πάω εγώ το δικό μου.

    Για καθημερινό το είπα το Exige S

  14. The Following 4 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (08-12-16), Lykouras (08-12-16), turbodog (08-12-16), vagmag (08-12-16)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP