Σελίδα 227 από 231 ΠρώτηΠρώτη ... 127177217225226227228229 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 2.261 έως 2.270 από 2308

Θέμα: τέλη κυκλοφορίας - έκτακτη εισφορά - κατάθεση πινακίδων ΙΙ

  1. #2261
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σαν καααααατι να παλευουνε προς την σωστη κατευθυνση,κουτσα-στραβα απο το ''ολοτελα καλυτερα και η Παναγιωτενα'' που λεει.
    Η μόνη κατεύθυνση που έχουν είναι η αύξηση των εσόδων.....

    Δεν γίνονται κινήσεις με γνώμονα τους ρύπους , τη δικαιοσύνη κλπ κλπ ....

    Βάζουν κάτω ποιας ηλικίας αυτοκίνητα κυκλοφορούν περισσότερο, δοκιμάζουν δύο - τρεις περιπτώσεις, και καταλήγουν σε κάποια που θεωρητικά θα αποφέρει περισσότερα έσοδα. χαχαχαχα

  2. The Following 2 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    A8hnaios (15-10-16), friendgr (15-10-16)

  3. #2262
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με λιγα λογια οι αποφασεις περνονται βγαζοντας το δαχτυλο απο την.οπισθια οπη και αναλογα με το που φυσαει ο ανεμος!!!!!!!

    σταλθηκε απο τον χειριστη σχοινοσυρμου!!!!!!

  4. #2263
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και εννοειται και οι άλλοι να κυβερνούσαν παλι τα ίδια θα λέγαμε.

  5. The Following User Says Thank You to friendgr For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (15-10-16)

  6. #2264
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το θεμα των Τ.Κ. το εχουμε πραγματικα τερματισει. Οπως πολυ καλα εχουν καταλαβει οι περισσοτεροι εδω μεσα, υπαρχει για την αυξηση των εσοδων του κρατους.
    Οι οποιες αλλαγες γινουν, αν γινουν, ειναι με γνωμονα την αυξηση των εσοδων του κρατους και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
    Τις οποιες και θα εφαρμοσουν αν ειναι σιγουροι οτι θα αποφερουν αυξηση. Τωρα καποιες απο τις αλλαγες πιθανον να βολεψουν μερικους και να ξεβολεψουν αλλους, απο διαφορετικη σκοπια τα βλεπει ο καθενας, δεν εχουμε ολοι τα ιδια αυτοκινητα

    Με αυτα τα περι δικαιοτερης μεταχειρησης και φορολογησης στα Τ.Κ. μην ασχολειστε σοβαρα, απλα δεν υπαρχουν τετοιες σκεψεις

  7. The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (15-10-16), BILL007 (17-10-16), Dimzan (15-10-16), doctore (15-10-16), pilot (15-10-16), vagmag (03-11-16)

  8. #2265
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Post ΤΕΚΜΗΡΙΑ Ι.Χ

    Στις 24 Αυγούστου 1978, η κυβέρνηση κατέθεσε νομοσχέδιο "περί μέτρων για την περιστολή της φοροδιαφυγής και άλλων διατάξεων", που θέσπιζε νέα τεκμήρια διαβίωσης από το 1979.
    Φυσικά, από τις διατάξεις του νόμου, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα ΙΧ αυτοκίνητα.
    Αντίθετα με ό,τι θα περίμενε κανείς, τα τεκμήρια των αυτοκινήτων ήταν επιεικέστερα σε σχέση με πριν. Εξαίρεση αποτέλεσαν τα επιβατικά έως 7 φορολογήσιμους ίππους, στα οποία υπήρξε μια μικρή αύξηση 5.000 δραχμών.
    Έτσι, η ετήσια τεκμαρτή δαπάνη καθορίστηκε στις 180.000 δρχ. από τις 175.000 δρχ που ίσχυε τότε.
    Στα δημοφιλή αυτοκίνητα των 8 φορ. ίππων, το τεκμήριο μειώθηκε στις 220.000 δραχμές, από τις 240.000 πριν, ενώ μειώσεις υπήρξαν και σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες.
    Στους 9 φορ. ίππους τα νέα τεκμήρια ήταν 260.000 δραχμές (από 280.000), στους 10 φορ. ίππους 310.000 δραχμές (από 320.000), στους 11 φορ. ίππους 360.000 δραχμές (από 405.000), ενώ στους 12 φορ. ίππους 500.000 δραχμές (από 540.000). Αντίστοιχες μειώσεις προβλέπονταν και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού, με εξαίρεση αυτά των 16 φορ. ίππων των οποίων το τεκμήριο παρέμεινε αμετάβλητο, στις 900.000 δραχμές.
    Σε περίπτωση που μια οικογένεια διέθετε δεύτερο ιδιωτικό επιβατικό αυτοκίνητο, η ετήσια τεκμαρτή δαπάνη είχε προσαύξηση κατά 15% . Για κάθε επιπλέον αυτοκίνητο υπήρχε προσαύξηση κατά 30%. Ως πρώτο αυτοκίνητο θεωρείτο το μεγαλύτερο σε ιπποδύναμη.

    Πηγή Υπουργείο Συγκοινωνιών



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  9. The Following 2 Users Say Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    BILL007 (02-11-16), pilot (02-11-16)

  10. #2266
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έχουν γερά θεμέλια όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις. Από τοτε η αρπαχτη και η κοροϊδία πήγαινε σύννεφο.

    Ποσο ηταν ο μισθος; 20000-30000 δρχ; φανταστείτε τι σήμαινε τοτε να εχεις διλιτρο αμάξι (14 φορ. ίππους) . Καραφραγκατος!!!

  11. The Following 2 Users Say Thank You to friendgr For This Useful Post:

    A8hnaios (02-11-16), pilot (02-11-16)

  12. #2267
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν και δε ζουσα τοτε αντιλαμβανομαι πως αν το 1978 ειχες 2λιτρο αμαξι, ε, ησουν φραγκατος!

  13. #2268
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα τεκμηρια (που αλλαζουν κατα το δοκουν, δηλαδη οποτε τους κα@λωσει) ειναι μια απο τις εξαιρετικες επινοησεις του Ελληνικου κρατους για τις λεγομενες αρπαχτες.

    Οπως εχουμε ξαναπει, το αυτοκινητο ειναι ενα αλλο καταναλωτικο αγαθο και η φορολογηση του πρεπει να γινεται στην πηγη, κατα την αγορα του δηλαδη και μονο. Απο κει και περα θα επρεπε να υπαρχει ενας μηχανισμος ωστε η οποια επιπλεον επιβαρυνση, για να ειναι δικαιη, θα επρεπε να ειναι βασισμενη στην χρηση.

    Με το ποθεν εσχες (που καλως υπαρχει) διασφαλιζεται η φορολογηση στην πηγη κατα την αγορα. Απο κει και περα εγω γουσταρω τα νομιμα φορολογημενα λεφτα μου να τα κανω αυτοκινητο και να το βαλω στο σαλονι του σπιτι μου να το βλεπω. Γιατι πρεπει να το πληρωνω καθε χρονο αυτο δηλαδη?

    Οσο για τα Τελη Κυκλοφοριας (που τωρα μονο Τελη Κυκλοφοριας δεν ειναι αλλα Τελη Κατοχης) θα μπορουσαν να υπαρχουν πχ 3-4 κατηγοριες με το βασικο τελος κυκλοφοριας να κυμαινεται απο 50 εως 150 ευρω ας πουμε και η οποια επιπλεον επιβαρυνση να ειναι με ενα μικρο τελος της ταξως των 5-10 λεπτων στην βενζινη. Για να υπαρχει και μια πραγματικη σχεση του Τελους Κυκλοφοριας με την κυκλοφορια.

    Αλλα δεν το βλεπω να γινεται τιποτα απο ολα αυτα

  14. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    aristent (12-11-16), BILL007 (03-11-16), friendgr (03-11-16), pilot (03-11-16), psilos2010 (03-11-16)

  15. #2269
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν και δε ζουσα τοτε αντιλαμβανομαι πως αν το 1978 ειχες 2λιτρο αμαξι, ε, ησουν φραγκατος!
    Και το 1995 ήσουν φραγκάτος, ποιο 78....;
    Detailing Madness

  16. The Following 2 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    BILL007 (03-11-16), Thomelef (03-11-16)

  17. #2270
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα τεκμηρια (που αλλαζουν κατα το δοκουν, δηλαδη οποτε τους κα@λωσει) ειναι μια απο τις εξαιρετικες επινοησεις του Ελληνικου κρατους για τις λεγομενες αρπαχτες.

    Οπως εχουμε ξαναπει, το αυτοκινητο ειναι ενα αλλο καταναλωτικο αγαθο και η φορολογηση του πρεπει να γινεται στην πηγη, κατα την αγορα του δηλαδη και μονο. Απο κει και περα θα επρεπε να υπαρχει ενας μηχανισμος ωστε η οποια επιπλεον επιβαρυνση, για να ειναι δικαιη, θα επρεπε να ειναι βασισμενη στην χρηση.

    Με το ποθεν εσχες (που καλως υπαρχει) διασφαλιζεται η φορολογηση στην πηγη κατα την αγορα. Απο κει και περα εγω γουσταρω τα νομιμα φορολογημενα λεφτα μου να τα κανω αυτοκινητο και να το βαλω στο σαλονι του σπιτι μου να το βλεπω. Γιατι πρεπει να το πληρωνω καθε χρονο αυτο δηλαδη?

    Οσο για τα Τελη Κυκλοφοριας (που τωρα μονο Τελη Κυκλοφοριας δεν ειναι αλλα Τελη Κατοχης) θα μπορουσαν να υπαρχουν πχ 3-4 κατηγοριες με το βασικο τελος κυκλοφοριας να κυμαινεται απο 50 εως 150 ευρω ας πουμε και η οποια επιπλεον επιβαρυνση να ειναι με ενα μικρο τελος της ταξως των 5-10 λεπτων στην βενζινη. Για να υπαρχει και μια πραγματικη σχεση του Τελους Κυκλοφοριας με την κυκλοφορια.

    Αλλα δεν το βλεπω να γινεται τιποτα απο ολα αυτα
    Το χω πει και εγώ αυτό που λες !
    Είναι το πλέον αντικειμενικό και αν θες να είσαι πιο σωστός βάλε πχ 200-300€ παραπάνω τέλη βασικά για τα 2000+ κυβικά της τελευταίας 5ετίας.
    Αυτοί χάνουν με τις βλακείες που κάνουν και δεν το καταλαβαίνουν.
    Detailing Madness

Σελίδα 227 από 231 ΠρώτηΠρώτη ... 127177217225226227228229 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP