PORSCHE 911, engine assembly line
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Photo: Rob Menting
![]()
GT3 RS Bi-Turbo![]()
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
BILL007 (04-10-16), chrisgiapz3 (05-10-16), isou (03-10-16), pilot (03-10-16), vagmag (04-10-16)
ερώτηση προς τους ειδικούς της μάρκας....
Μέχρι τώρα γνώριζα ότι η 996 turbo αλλά και η 4s της γενιάς αυτής, είχαν μηχανική τετρακίνηση με ποσοστό 5%-95% εμπρός-πίσω που μεταβαλλόταν έως 40%-60% εμπρός-πίσω. Είχα την τύχη να οδηγήσω την 996 4s εκείνα τα χρόνια που κυκλοφόρησε ... και μου άρεσε η πισωκίνητη συμπεριφορά της... αν και πολύ άπειρος τότε με την πίσω κίνηση (όχι ότι τώρα δεν είμαι κουλάδι... αλλά τότε είχα μικρή εμπειρία με mx5 μόνο)
Διάβαζα αρκετά πρόσφατα ότι η 997.2 4s έχει ηλεκτρονικά εμπλεκόμενη τετρακίνηση , που είναι πολύ πιο αποτελεσματική στη γρήγορη οδήγηση. (Σημείωση: Κάποιοι λένε ότι στην έκδοση με PDK, αν τραβήξεις στην πρώτη σκάλα το χειρόφρενο, απεπλέκεται το εμπρός διαφορικό.... και γίνεται πισωκίνητο ... Μπορεί κανείς να το επιβεβαίωσει ;;; ΚΑι ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί με τις παλιότερες εκδόσεις τετρακίνησης....)
Τα παραπάνω με έβαλαν σε σκέψεις σχετικά με τα συστήματα τετρακίνησης που έχει η 997.1 4s και turbo.... Προσωπικά θεωρούσα ότι ήταν σαν της 996... αλλά μπερδεύτηκα. Σήμερα διάβασα ότι η 997 4s έχει το παλιό σύστημα , όπως είχαν οι 996 .... που ήταν μηχανικό αλλά και παιχνιδιάρικο... και ότι
η 997.1 turbo έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση.... η οποία εμπλέκει πολύ πιο συχνά και άμεσα το εμπρός διαφορικό... αλλά ενώ είναι πολύ αποτελεσματικό το αυτοκίνητο.... ΔΕΝ είναι καθόλου εύκολο να γλυστρίσει ... και ειδικά να κρατήσει την πλαγιολίσθιση... γιατί αυτόδιορθώνεται![]()
Από την 997.2 turbo και μετά η Porsche , προσπάθησε να ρυθμίσει έτσι τα ηλεκτρονικά συστήματα ώστε να προσομοιάζουν την παλιά μηχανική συμπεριφορά που ήταν λιγότερο απόλυτη και πιο φιλική.....
Όπως καταλαβαίνεται... μπερδεύτηκα.... Γνωρίζει κανείς επ' αυτού ;;;
Έχω γνωστό που έχει 997.1 turbo με πολλά άλογα... αλλά φοβάμαι να μπω για να μάθω χαχαχαχαχα
edit: 2 μέρες με 39 πυρετό... διάβασα ένα κάρο χαζομάρες.... χαχαχαχαχα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vagmag : 05-10-16 στις 16:28
βασικά τα προσπερνάω όλα και ερωτώ...ΠΟΥ είναι αυτός ο γνωστός σου??? χαχαχαχαχαχ
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
πάντως μια χαρά το βλέπω να ''πλαγιάζει''!!
νταξ μη περιμενεις να ειναι σα τον Μ5!!
Υ.Γ. μη το λιβανίζεις...πάρτο το γ@μημένο!!!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Χμ..... ναι δείχνει λίγο πιο δύσκολο από το Μ5 χαχαχαχα , θα χρειαζόμασταν και χέρια...
χαχαχαχα περιμένω το ΛΟΤΤΟ !!!!
Όσο για τον γνωστό... να σου τον γνωρίσω... του αρέσουν και τα ανοίγματα... αλλά που να πάμε εμείς με τα μπρίκια... λες ο Καζάκος ;;;
Η συζήτηση είναι για να πάρουμε γνώσεις.... Όλο για το ΔΝΤ ακούμε, για τον Αλέξη, για την Τζολί, κλπ κλπ
βρε ποια ανοίγματα..τι να κλάσουμε και εμείς και ο άλλος! φέρτον σε κάνα καφέ τον άνθρωπο!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
vagmag (05-10-16)