Οι χοντρές αυξήσεις πάντως είναι στα τουρμπάκια 1400-1600 που επί το πλείστον είναι ρυπογόνα. Τα 255 ευρώ πάνε πάνω 400+
Οι χοντρές αυξήσεις πάντως είναι στα τουρμπάκια 1400-1600 που επί το πλείστον είναι ρυπογόνα. Τα 255 ευρώ πάνε πάνω 400+
BILL007 (20-09-16)
Το 318 Ε46 δεν νομίζω να έβγαινε στην παραγωγή από 1/1/2007 και μετά...
Detailing Madness
Παιδιά το σκίσιμο θα πέσει σ' αυτό που έχει το πόπολο. Και τι έχει το πόπολο; ρυπογόνα 1400άρια-1600άρια.
Ποτέ τα φράγκα δεν ήρθαν από τα χιλιάδες κυβικά των εκατοντάδων χιλιάδων αξίας αυτοκινήτων. Αυτό είναι 0.1% ποσοστό.
Υ.Γ. δηλαδή το i8 πάλι θα την γλυτώσει ;;;;;![]()
Ελεος με την καταστροφολογια...
Απο το 2005 που πηρα διπλωμα, καθε χρονο τετοια εποχη συζηταμε στα forum για διπλασιασμους και τριπλασιασμους των τελων κυκλοφοριας...
Εγιναν μια χρονια πριν την κριση τεραστιες αυξησεις. Οσο ειμαστε μεσα στην κριση ακουμε για τεραστιες αυξησεις και πλαι, αλλα οποτε εγιναν κατεληξαν να εχουν λιγοτερα εσοδα συνολικα και πολλες παραδοσεις πινακιδων. Δινω ενα 10% αυξηση το πολυ και για φετος. Αν πανε να ξεσκισουν την κατηγορια 1600-1900 κκ θα υπαρξουν παλι μαζικες καταθεσεις πινακιδων. διοτι κοντα στο 2007 δεν υπηρχε τετοιος αγωνας για τους ρυπους και τα γραμμαρια, και υπηρξαν πολλες πωλησεις σε αυτα τα κυβικα.
Thomelef (20-09-16)
Μα δεν είναι καταστροφολογία. Ειδικά στην bmw που έχει αμάξια μεγάλων κυβικών αν ισχύσουν οι ρύποι θα υπάρξουν και μειώσεις μάλιστα. Σας είπα ενα παράδειγμα παραπάνω. Πάρτε άλλο ένα:
Στο 318i manual του 2010 βενζίνη (2000 κυβικά-143hp) = 155 χιλ. Χ 1.85 = 286 ευρώ από 660 !!!
BILL007 (20-09-16)
Και ΑΝ κρατήσουν τις ίδιες τιμές και την ίδια κλίμακα με φέτος.
Στάνταρ τα έχουν βάλει στα εξελάκια τώρα που μιλάμε και κοιτάνε όλους τους συνδυασμούς για να μαζέψουν τα λεφτά που θέλουν.
Δεν πιστεύω να νομίζει κανένας ότι ενδιαφέρονται για το περιβάλλον...![]()
πραγματικά πιο άχρηστο και χαζό θρεντ απο αυτό δεν υπάρχει σε ολόκληρο το φόρουμ. άχρηστο και χαζό για ποιον λόγο...ο λόγος είναι ότι η λυπητερή έρχεται αρχές του μήνα που είναι να πληρωθεί το σήμε και εκεί θα φανεί το πόσο είναι να πληρώσει ο καθένας για τον χουρντά του. αν δεν θέλει ή δεν μπορεί να πληρώσει κάποιος αυτά που θα του χρεώσουν, μπορεί πολύ απλά να πάει και να καταθέσει πινακίδες. του το επιτρέπει ο νόμος.
τώρα ποιος ο λόγος 4 μήνες πιο μπροστά να καθόμαστε και να διαβάζουμε διάφορα σενάρια για το τι θα γίνει και αν θα γίνει, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω. υποτίθεται είναι κάποιου είδους ενημέρωση αυτή? και αν ναι τι σκοπό έχει? ρωτάω γιατί αυτός που έχει να πληρώσει θα πληρώσει, αυτός που δεν έχει ή δεν θέλει θα καταθέσει.
κάθεστε και χαλάτε την μέρα σας για το τπτ. στην κυριολεξία για το τπτ. εδώ για τα ακίνητα μας έχουν βάλει στην πρέσσα και δυστυχώς εκείνα δεν έχουν και πινακίδα για να καταθέσουμε ρε γμτ και εμείς στεναχωριόμαστε για το σήμα του αυτοκινήτου.
τέλος, εγώ πληρώνω 850€ σήμα. αν θα με πειράξει το αν θα καταβάλω 100-150€ πάνω? ειλικρινά στα @@ μου. αν ήταν να πληρώσω άλλα τόσα, κατέθετα και δεν θα με ένοιαζε και καθόλου. όχι που θα κάτσω να σκάσω για τις κ@λ@λαμαρίνες...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
CHKO3CI (27-09-16), chrisgiapz3 (27-09-16), Dimzan (20-09-16), Lykouras (20-09-16), pilot (20-09-16), stef (20-09-16), Vassilis ///M (21-09-16), Βασιλης (21-09-16)
Εχεις δίκιο, σαφώς και σημαντικότερα είναι τα ακίνητα που πλέον πληρώνουμε νοίκι κανονικότατα (και χωρίς να μπορούμε να καταθέσουμε πινακίδες)
Το θέμα είναι ότι μαζί σε όλα τα άλλα προστίθονται ΚΑΙ ΤΑ Τ.Κ. τα οποία είναι τρελά πεταμένα λεφτά. Κάποιοι πάντως τους πονάνε και τα 100 ευρώ παραπάνω γιατί δεν είναι μόνο αυτά. Είναι ΚΑΙ αυτά.
pilot (20-09-16)