Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 34

Θέμα: Κοντό μπλοκέ σε 3.28 Ε46

  1. #21
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    https://www.car.gr/parts/view/8333336/ εδω εισαι ετοιμος και εργοστασιακος!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (09-09-16)

  3. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://www.car.gr/parts/view/8333336/ εδω εισαι ετοιμος και εργοστασιακος!!
    Τα ημιαξόνια κάνουν όμως?

    Μήπως θα θέλει κομπλέ γέφυρα πίσω απο Μ3?



  4. #23
    Εγγραφή
    24-03-16
    Μηνύματα
    285
    Thanked
    250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://www.car.gr/parts/view/8333336/ εδω εισαι ετοιμος και εργοστασιακος!!
    Το έχω δει αυτό!

    Το πρόβλημα είναι ότι του Μ3 είναι πολύ μακρύ για το 328 και νομίζω ότι θέλει κόψε-ράψε για να μπει. αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος, γιατί είναι η ιδανική λύση!

    Σκέφτομαι να κάνω κόψε-ράψε για 6άρι σασμάν από Μ3 όποτε θέλω να αποφύγω να κάνω και στο διαφορικό.

  5. #24
    Εγγραφή
    24-03-16
    Μηνύματα
    285
    Thanked
    250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ημιαξόνια κάνουν όμως?

    Μήπως θα θέλει κομπλέ γέφυρα πίσω απο Μ3?
    Βασίλη αυτό ξέρω και εγώ ότι δεν κάθεται....

    Θα το ρωτήσω σήμερα όμως που θα περάσω από το συνεργείο....

  6. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panagiotise46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το έχω δει αυτό!

    Το πρόβλημα είναι ότι του Μ3 είναι πολύ μακρύ για το 328 και νομίζω ότι θέλει κόψε-ράψε για να μπει. αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος, γιατί είναι η ιδανική λύση!

    Σκέφτομαι να κάνω κόψε-ράψε για 6άρι σασμάν από Μ3 όποτε θέλω να αποφύγω να κάνω και στο διαφορικό.
    Το μέλος Vassilis ///M έχει κάνει full μετατροπή στα πίσω απο 318 σε 330 και μετά σε Μ3

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=12107



  7. #26
    Εγγραφή
    24-03-16
    Μηνύματα
    285
    Thanked
    250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το μέλος Vassilis ///M έχει κάνει full μετατροπή στα πίσω απο 318 σε 330 και μετά σε Μ3

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=12107
    Μας ανάβεις φωτιές τώρα με αυτά που διαβάζω! Το μπλοκέ το προγραμμάτιζα για το νέο έτος!!!! Με βλέπω να χτυπάω το Μ3 διαφορικό τώρα και μετά να μην έχω να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας!!!!!

  8. #27
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panagiotise46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το έχω δει αυτό!

    Το πρόβλημα είναι ότι του Μ3 είναι πολύ μακρύ για το 328 και νομίζω ότι θέλει κόψε-ράψε για να μπει. αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος, γιατί είναι η ιδανική λύση!

    Σκέφτομαι να κάνω κόψε-ράψε για 6άρι σασμάν από Μ3 όποτε θέλω να αποφύγω να κάνω και στο διαφορικό.
    Αντιθέτως του Μ3 είναι πιο κοντό το βήμα 3,62.
    Πιο σωστή λύση είναι εξάρι από 330 η από Μ3 μαζί με κεντρικό και κομπλέ πίσω γέφυρα αλλά το κόστος ανεβαίνει αρκετά όπως καταλαβαίνεις. Σκέτο το διαφορικό από το Μ3 σε απλό τριάρι δεν μπαίνει.
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  9. The Following 2 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (09-09-16), Panagiotise46 (10-09-16)

  10. #28
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Thumbs up

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panagiotise46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μας ανάβεις φωτιές τώρα με αυτά που διαβάζω! Το μπλοκέ το προγραμμάτιζα για το νέο έτος!!!! Με βλέπω να χτυπάω το Μ3 διαφορικό τώρα και μετά να μην έχω να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας!!!!!
    Παναγιώτη αμα ψάξεις στο φόρουμ θα πάρεις φωτιά με τα πράγματα που υπάρχουν μέσα

    Πρώτα σκέψου πολύ καλά και ψάξε και μετά προχώρα στην όποια κίνηση



  11. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Panagiotise46 (10-09-16)

  12. #29
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με καλυψε ο Ζαχαριας απολυτα στην απαντηση μου στα Quotes!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  13. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Panagiotise46 (10-09-16)

  14. #30
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.301
    Thanked
    4222
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντιθέτως του Μ3 είναι πιο κοντό το βήμα 3,62.
    Πιο σωστή λύση είναι εξάρι από 330 η από Μ3 μαζί με κεντρικό και κομπλέ πίσω γέφυρα αλλά το κόστος ανεβαίνει αρκετά όπως καταλαβαίνεις. Σκέτο το διαφορικό από το Μ3 σε απλό τριάρι δεν μπαίνει.
    Για να μπει το ςαςμάν από Μ3 όμως θα χρειαςτεί βολάν διςκο-πλατό ρουλεμάν...
    Αρχίζουμε από εκεί...
    Μετά πάει για κεντρικό και κομπλέ πίςω γέφυρα...

    Μπαίνει ςε 4ψήφιο μπάτζετ αλλά θα γίνει αλεξίςφαιρο...

  15. The Following User Says Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    BILL007 (10-09-16)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP