και τωρα?....ποσες εχει ριξει?
![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Αν είναι σωστά τα χλμ κ ευλαβικά συντηρημένο με μέταλλα κλπ τι έχει να φοβηθεί κάποιος που μπορεί φυσικά να το συντηρήσει...;
Detailing Madness
BILL007 (26-08-16)
BILL007 (26-08-16)
Αν είναι όλα με book service και επιβεβαιωθούν σε ένα εξουσιοδοτημένο;
Detailing Madness
Ο φοβος ομως υπαρχει ειτε το μ5 εχει 60κ χλμ ειτε 100κ ειτε και 20κ.αν ο αλλος με το που βαζει μπροστα δουλευει κοφτες;αν το βγαζει καθημερινα απο το 3ο υπογειο και παραστροφαρει;ολα θελουν ελεγχο κι ιδιως τετοια μοτερ.με λαθος χρηση ή ελλειπη συντηρηση 60000 χιλιομετρα ειναι υπεραρκετα για να δημιουργηθουν προβληματα.περα απο το οτι υπαρχουν και ζημιες που γινονται και στην βολτα των 10χιλιομετρων..παει ο αλλος να κανει burnout και νομιζει οτι σπινιαρουν οι ροδες ενω διαλυεται το συστημα μεταδοσης ας πουμε...ο χωρος των μεταχειρισμενων ιδιως στην ελλαδα ειτε αφορα εμπορους ειτε ιδιωτες θελει παντα προσοχη και υπομονη..
mr incredible (11-09-16)
Εννοείται πάντα με τον κατάλληλο έλεγχο σε όλα του τα σημεία. Τώρα αν έχει κάνει 5 γρήγορες εκκινήσεις φυσικό είναι ///Μ5 πήρε ο ιδιοκτήτης.
Το ζήτημα είναι να έχει γίνει ευλαβική συντήρηση που μόνο ο Πατρινός γνωρίζει ! Χαχα
Από εκεί και μετά τα 105.000 χλμ μου ακούγονται νορμάλ, μιλάμε για ούτε 9.000 χλμ το χρόνο και σίγουρα δεν θα ναι μοναδικό αυτοκίνητο.
Detailing Madness