Σελίδα 76 από 84 ΠρώτηΠρώτη ... 26667475767778 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 751 έως 760 από 836

Θέμα: [E46] Γενικά προβλήματα

  1. #751
    Εγγραφή
    25-07-16
    Μηνύματα
    14
    Thanked
    2
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο CHKO3CI Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν.....να μαστε πάλι....
    Στην απόπειρα ενεργοποίησης του κλιματισμού,ανάψαν τα λαμπάκια,και μέσω της εφαρμογής που υπάρχει στο κινητό,εμφάνισε τον παρακάτω κωδικό.

    Η γενική βασική περιγραφή ειναι βλάβη στον αισθητήρα οξυγόνου.
    Ειδικότερα βρήκα και ως περιγραφή,πιθανη χαλάρωση η σπασιμο του καλωδίου,ή διαροή στην εξάτμιση.
    Οταν το έσβησα και το ξανα εβαλα μπρος,δεν αναψαν τα λαμπάκια,ενεργοποιώντας τον κλιματισμό,και όλα τα ηλεκτρικά....

    Εντυπωση με προκάλεσε το γεγονός,οτι δεν είχα esp.....δεν ξέρω αν και πώς συνδέονται,ή προκειται για παρενέργεια....
    Φίλε καλησπέρα, δες την φύσσα, ειναι κάτω απο το κάθισμα του συνοδγού.

  2. #752
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμπλεκτης με 240Κ? ή εχει αλλαχτεί ξανά?



  3. #753
    Εγγραφή
    25-07-16
    Μηνύματα
    14
    Thanked
    2
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμπλεκτης με 240Κ? ή εχει αλλαχτεί ξανά?
    Όχι πρώτη φορά, θαααααα αλλαχτεί, κρατάει ακόμα λίγο

  4. #754
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Cool

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Pale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι πρώτη φορά, θαααααα αλλαχτεί, κρατάει ακόμα λίγο
    Εγώ θα σου πρότεινα αύριο κιόλας να πας να τον αλλάξεις...
    Στα Ε46 ο συμπλέκτης είναι αυτορυθμιζόμενος και δεν πατινάρει!
    Όταν φτάσει να πατινάρει, το πιο πιθανό είναι να τον πάρεις σε κάμποσα κομμάτια και τότε να αποκτήσεις και άλλα προβλήματα που δεν θες...



  5. #755
    Εγγραφή
    25-07-16
    Μηνύματα
    14
    Thanked
    2
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ θα σου πρότεινα αύριο κιόλας να πας να τον αλλάξεις...
    Στα Ε46 ο συμπλέκτης είναι αυτορυθμιζόμενος και δεν πατινάρει!
    Όταν φτάσει να πατινάρει, το πιο πιθανό είναι να τον πάρεις σε κάμποσα κομμάτια και τότε να αποκτήσεις και άλλα προβλήματα που δεν θες...
    Thanks!! φίλε δεν το ήξερα ευτυχώς που το πες.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 26-07-16 στις 13:22

  6. #756
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Thumbs up

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Pale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Thanks!! φίλε δεν το ήξερα ευτυχώς που το πες.



  7. #757
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βασίλη τον εργοστασιακό συμπλέκτη στο compact τον άλλαξα στις 275.000 και όχι επειδή έπρεπε αλλά επειδή κατέβασα κινητήρα και σασμάν. Πήγαινε λίγο ακόμα.

  8. The Following User Says Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    BILL007 (26-07-16)

  9. #758
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λογικό είναι ρε Ιαννη!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  10. #759
    Εγγραφή
    28-10-12
    Περιοχή
    Θεσσαλία
    Μηνύματα
    823
    Thanked
    1516
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    O γνήσιος συμπλέκτης στα 46αρια πραγματικα ειναι σκυλί.
    εχω δει να τριακοσαριζουν ανετα, στο δικο μου ηδη στα 225 δεν κανει κιχ και το εννοω!
    ΑΛΛΑ εαν το βαζεις πιστα, γενικα το κυνηγας στις αλλαγές, το δουλεύεις
    συνεχεια πολη κτλ ριχνουν πολυ τον μεσο ορο που τελικα θα αντεξει..

  11. The Following User Says Thank You to Dimimav For This Useful Post:

    BILL007 (26-07-16)

  12. #760
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασίλη τον εργοστασιακό συμπλέκτη στο compact τον άλλαξα στις 275.000 και όχι επειδή έπρεπε αλλά επειδή κατέβασα κινητήρα και σασμάν. Πήγαινε λίγο ακόμα.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimimav Εμφάνιση μηνυμάτων
    O γνήσιος συμπλέκτης στα 46αρια πραγματικα ειναι σκυλί.
    εχω δει να τριακοσαριζουν ανετα, στο δικο μου ηδη στα 225 δεν κανει κιχ και το εννοω!
    ΑΛΛΑ εαν το βαζεις πιστα, γενικα το κυνηγας στις αλλαγές, το δουλεύεις
    συνεχεια πολη
    κτλ ριχνουν πολυ τον μεσο ορο που τελικα θα αντεξει..
    Έτσι ακριβώς! Άμα το κυκλοφορείς σε ανοιχτούς δρόμους και δεν το ταλαιπωρείς θα σου βγάλει και 300.000 ο συμπλέκτης...
    Αλλά επειδή το 80% μη πω και παραπάνω του πληθυσμού ζεί σε αστικά κέντρα και τα 46άρια έχουν περάσει 200 χέρια, αυτό το νούμερο δεν υπάρχει πλην ελαχίστων περιπτώσεων.

    Τώρα όποιος θέλει να βρεθεί με το βολάν στο χέρι ή και τίποτα άλλα, ας πειραματιστεί όσο θέλει να δει πόσο κρατάει ένα δισκοπλατό, που ανταλλακτικό και εργασία κειμένονται περι τα 300 ευρώ στις μέρες μας
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 27-07-16 στις 12:20



  13. The Following 3 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Dimimav (27-07-16), Moufas E46 (27-07-16), wheelman (27-07-16)

Σελίδα 76 από 84 ΠρώτηΠρώτη ... 26667475767778 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP