Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 42

Θέμα: Αγορά BMW 316i compact ή 318 cabrio

  1. #21
    Εγγραφή
    29-06-16
    Μηνύματα
    10
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γενικότερα από όσα έχουν υποθεί αυτό καταλαβαίνω οτι εκεί που μειονεκτεί το 318 κάμπριο είναι οτι μπορεί να μου προκαλέσει θέμα η κουκούλα (διορθώστε άμα κάνω λάθος) και ρωτάω τώρα αμα παρω και το ανάλογο Χαρντ τοπ και κάνω και την ανάλογη συντήρηση στην κουκούλα και τα κλασικά σερβις υπάρχει και κάποιο αλλο θέμα που μπορεί να μου δημιουργήσει πρόβλημα Πχ αυτή η e36 που προανέφερε κε ο φίλος απο πάνω https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7931840/ μου φαίνεται πολύ αξιολογώ εσείς τι λετε? Επίσης αυτο που με προβληματιζει ειναι και το τι ποσό πληρώνω για τα τέλη τον χρονο για το συγκεκριμένο μοντελο.

  2. #22
    Εγγραφή
    24-06-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    88
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν είναι τόσο τα χρήματα που θα ρίξεις ανάλογα το πόσα αλλά να βρεις άτομο να στο κάνει χωρις να χρειαστεί να τρέχεις κά 3 και λίγο με ναιλον να σκεπαζεις το αμάξι για να μην μπουνε νερά από την βροχή.

    Για τα τελη δες εδω https://www.odigostoupoliti.eu/teli-...lipa-ochimata/

    Γενικά τα αντ/κα στα μοντέλα που θες δεν είναι ακριβά και σε πολλές περιπτώσεις δεν περνάνε σε κόστος 1200άρια του 08+... οπότε το θέμα συντήρησης πάει και με το τι χρήση το κάνεις. Γενικά δεν είναι κάτι φοβερο. Αν πας σε 2000cc+ έκει πας σε άλλα μονοπάτια

  3. The Following User Says Thank You to dimis_gr For This Useful Post:

    Adrian (01-07-16)

  4. #23
    Εγγραφή
    29-06-16
    Μηνύματα
    10
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γενικά δεν το θέλω για κάποια τρομερή χρίση για τις βόλτες μου και λίγο για τις μετακινήσεις μου όποτε πιστεύω το 1800cc είναι μια χαρά. Ε και άμα υπολογίσω και τα τέλη 300 + ασφάλεια 450 τον χρόνο και μετά τα συνηθισμένα σέρβις του πιστεύω θα είμαι μια χαρά.
    Με βοήθησαν πολύ οι απαντήσεις σας και σας ευχαριστώ όλους.
    Τι γνώμη έχετε για κάτι τέτοιο? https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7931840/

  5. #24
    Εγγραφή
    24-06-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    88
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Adrian Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γενικά δεν το θέλω για κάποια τρομερή χρίση για τις βόλτες μου και λίγο για τις μετακινήσεις μου όποτε πιστεύω το 1800cc είναι μια χαρά. Ε και άμα υπολογίσω και τα τέλη 300 + ασφάλεια 450 τον χρόνο και μετά τα συνηθισμένα σέρβις του πιστεύω θα είμαι μια χαρά.
    Με βοήθησαν πολύ οι απαντήσεις σας και σας ευχαριστώ όλους.
    Τι γνώμη έχετε για κάτι τέτοιο? https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7931840/
    Αν δεν το δεις απο κοντά να τσεκάρεις.... με μια αλοιφή και ένα πλύσιμο στις φώτο όλα καινούρια φαίνοτναι!! Καλή αγορά και περιμένουμε ενημέρωση.
    Εγώ θα στο προτείνω και ας μην θες. Μπορείς να κοιτάξεις 36άρι αφού κλείνεις σε αυτό το σχέδιο σε κινητήρα ις που είναι με 140 άλογα και ίσως να το βρεις σε coupe περισσοτερο. Δεν ξέρω δες... δικιά σου απόφαση

    Επίσης ερώτηση για τους πιο έμπειρους?? Ρε παιδιά κοιτάω compact και κει αριστερά ανάβουνε κάτι λαμπάκια ΕΜL και ένα ακόμη που όταν είχα 46άρι μ43 δεν τα χα δει ποτέ ενώ στα κομπακτ σχεδόν πάντα αναμένα με σβηστή μηχανή ή με αναμένη...ανάλογα. Τι είναι αυτό? φτιάχνεται?

  6. #25
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το καμπριο Ε36 δεν βγηκε σε 318is με 143 αλογα μονο σε 318i με τα 118.
    quattro ist fur sissies

  7. The Following 3 Users Say Thank You to savvas bmwdakias For This Useful Post:

    BILL007 (01-07-16), dark knight (01-07-16), steliose36 (01-07-16)

  8. #26
    Εγγραφή
    24-06-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    88
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να κάνω μια ερώτηση γιατί είχα κουβέντα με έναν φίλο μηχανικό σήμερα, για να μην ανοίγω καινούριο θέμα και είναι σχετικό.

    Μου είπε ότι τα βαλβετρονικ μετά τα 170000χλμ πάνε για επισκευή ουσιαστικά? και γενικά ότι δεν αντέχουνε? και μάλιστα η επισκευή τους κοστίζει 1000++++??? Ισχύει γενικά κάτι τέτοιο ότι συγκριτικά με τα Μ43 είναι αρκετά υποδιέστερα??

  9. #27
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimis_gr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να κάνω μια ερώτηση γιατί είχα κουβέντα με έναν φίλο μηχανικό σήμερα, για να μην ανοίγω καινούριο θέμα και είναι σχετικό.

    Μου είπε ότι τα βαλβετρονικ μετά τα 170000χλμ πάνε για επισκευή ουσιαστικά? και γενικά ότι δεν αντέχουνε? και μάλιστα η επισκευή τους κοστίζει 1000++++??? Ισχύει γενικά κάτι τέτοιο ότι συγκριτικά με τα Μ43 είναι αρκετά υποδιέστερα??
    Το ποιο πιθανό είναι σε αυτά τα χλμ. Να θέλει Τσιμουχακια βαλβιδων,
    τα υπόλοιπα εξαρτώνται από το τι έχει αλλάξει ο προηγούμενος...

    Το Μ43 είναι ποιο απλοϊκό μοτερ,με λιγότερα περιφερειακά Κ συνεπώς καποια τσουχτερά Ανταλλακτικά απουσιάζουν.

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη wheelman : 02-07-16 στις 12:42

  10. The Following User Says Thank You to wheelman For This Useful Post:

    dark knight (02-07-16)

  11. #28
    Εγγραφή
    24-06-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    88
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ποιο πιθανό είναι σε αυτά τα χλμ. Να θέλει Τσιμουχακια βαλβιδων,
    τα υπόλοιπα εξαρτώνται από το τι έχει αλλάξει ο προηγούμενος...

    Το Μ43 είναι ποιο απλοϊκό μοτερ,με λιγότερα περιφερειακά Κ συνεπώς καποια τσουχτερά Ανταλλακτικά απουσιάζουν.

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
    Τι εννοείς μνε το ''υπόλοιπα''? Άρα πρέπει να χει αλλάξει κάποια συγκεκριμένα πράγματα? Πψ χρονισμους κλπ? Συγκεκριμένα το οαιδί μου είπε ότι καίνε πολλά λάδα μετά από αυτά τα χλμ οπότε αναγκάζεσαι να πας για επισκευή

  12. #29
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimis_gr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι εννοείς μνε το ''υπόλοιπα''? Άρα πρέπει να χει αλλάξει κάποια συγκεκριμένα πράγματα? Πψ χρονισμους κλπ? Συγκεκριμένα το οαιδί μου είπε ότι καίνε πολλά λάδα μετά από αυτά τα χλμ οπότε αναγκάζεσαι να πας για επισκευή
    Εσύ περιμένεις σε αυτοκίνητο με 150-200000 χλμ, όχι μόνο bmw, να είναι απροβληματιστο;

  13. #30
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimis_gr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι εννοείς μνε το ''υπόλοιπα''? Άρα πρέπει να χει αλλάξει κάποια συγκεκριμένα πράγματα? Πψ χρονισμους κλπ? Συγκεκριμένα το οαιδί μου είπε ότι καίνε πολλά λάδα μετά από αυτά τα χλμ οπότε αναγκάζεσαι να πας για επισκευή
    Μπορείς να κάνεις την αλλαγή στα Τσιμουχακια με λιγότερα χρηματα,
    Αν γίνει "από πανω".

    Έχει δίκιο ο Μάρκος,
    μετά από είκοσι χρόνια και καμιά 200αρια Χιλ. Χλμ εκ των πραγμάτων
    Πολλά Περιφερειακά φτάνουν τον κύκλο λειτουργίας τους.

    Αν δεν έχει συντηρήθει σωστά & πολλές φορές με προληπτικές αλλαγές περιφερειακών.
    Δεν είναι απίθανο να βγάζει την μια βλάβη πίσω από την άλλη στα χέρια σου.

    Ένα καλό βιβλίο service, & Δεν εννοώ με σφραγίδες από αντιπροσωπια,
    Αλλά να δείχνει ότι κάτι έχει αλλάξει βρε αδερφέ είναι προτιμότερο κατ εμε από ένα με τα τυπικά oil service κάθε 20χιλ χλμ.


    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  14. The Following 4 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    A8hnaios (03-07-16), BILL007 (03-07-16), Dimimav (03-07-16), mark e92 (03-07-16)

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP